(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

פורים 2022 בירושלים: היערכות ופעילות המשטרה לקראת אירועי החג. ואיזה כבישים ייחסמו?

מאות שוטרים ושוטרות, לוחמי ולוחמות מג"ב ומתנדבים ומתנדבות צפויים לאבטח את העיר ואת האירועים הרבים שייערכו בה בימי החג. הם יתפרסו במוקדי הבילוי והפנאי וגם בכבישי ירושלים. כמו כן, תתוגבר האכיפה ויש גם כבישים חסומים - הערב, חמישי, ומחר, שישי. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 17.3.22 07:58

מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת אירועי חג הפורים שיתקיימו בימים הקרובים, זאת בתום אישור תכניות שהתקיים בראשות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן. בימים הקרובים מאות שוטרים של מחוז ירושלים, מתנדבים ולוחמי מג"ב מיחידות המשטרה השונות, ייטלו חלק במשימות האבטחה, בשמירה על הסדר הציבורי ובהכוונת התנועה, למען ביטחונם ושלומם של תושבי מחוז המחוז והמבקרים בשטחו.

על רקע אירועי החג הצפויים בטרם החג ובמהלכו, משטרת ישראל תתגבר את האבטחה והפעילות הסמויה והגלויה, בדגש על מוקדי הבילוי והאירועים המרכזיים, ותפעל למניעת אלימות ופשיעה על כל גווניה. כמו כן, תתוגבר האכיפה בעסקים טעוני רישוי, בדגש על פעילות למניעת מכירת אלכוהול וצעצועים מסוכנים לקטינים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במהלך השבועות האחרונים ערכה המשטרה פעילות אכיפה מוגברת בשיתוף משרד הכלכלה, למניעת שיווק והפצת צעצועים מסוכנים. "מבצעי אכיפה אלו הובילו לתפיסתם של פריטים מסוכנים רבים ומנעו את מכירתם, שימוש בהם והפצתם לציבור הרחב, בפרט בקרב קטינים ובני נוער", מוסרים במשטרה.  "כך למשל בשבוע שעבר בבית שמש עצרו בלשי המשטרה בעיר קטין שמכר בסתר כוורות זיקוקין באמצעות הטלגרם תמורת מאות שקלים לבלש משטרתי שנחזה לקונה. בנוסף במהלך השבועות האחרונים, בלשי המשטרה איתרו ועצרו בירושלים יחד עם נציגי משרד הכלכלה חשוד, תושב מוא"ז רכסים כבן 18, כשברשותו נתפסו עשרות אקדחי איירסופט, 22 אגרופנים וסכינים, 15 אלות, תרסיסי גז מדמיע ועוד".


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


"פעילויות אלו ימשכו גם במהלך הימים הקרובים", עוד מוסרים במשטרה. "בנוסף, בימים האחרונים בלשי תחנת בית שמש הגיעו לביתו של תושב העיר כבן 16 עפ״י צו בימ״ש וערכו חיפוש שבמהלכו איתרו בתוך ארגז המצעים בחדרו שקיות בהן כדורי אקדח "איירסופט", אגרופנים ואלות. בארון החדר אותר ונתפס בתוך מזוודה אקדח אוויר ותחמושת".


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


לתשומת לב הנהגים: ביום חמישי הקרוב משעה 19:00 ואילך, וכן ביום שישי הקרוב משעה 08:00 עד 16:00- רחוב אגריפס יסגר לתנועה משני הכיוונים ויתאפשר מעבר לתח״צ בלבד דרך רחוב שערי צדק מיפו ולכיוון ההפוך.

 

 

חוגגים בטוח – להלן המלצות המשטרה לציבור וכללי זהירות:

•משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולתדרך את הילדים בדבר הסכנות והנזקים העלולים להיגרם משימוש פסול זה.

•יש להישמע להוראות המשטרה והנחיות השוטרים בשטח ולדווח למשטרה על כל חפץ חשוד והתרחשות חריגה המצריכה התערבות משטרתית.

•זכרו: מדי שנה ובפרט בתקופה זו, נפצעים בישראל עשרות ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים. צעצועים מסוכנים אינם משחק ילדים והשימוש בהם אסור, מסוכן ועלול לגרום לפגיעות גופניות ואף לאובדן חיי אדם.

•לציבור הנהגים: בימים הקרובים צפוי מזג אויר קר וגשום עם היתכנות לשלג שירד בהרי ירושלים. יש להקפיד על נהיגה זהירה ובטוחה, לשמור מרחק מהרכב לפנים שיאפשר עצירה בטוחה ולגלות ערנות מוגברת להולכי רגל.

•לציבור הנהגים מומלץ להיעזר באפליקציות הניווט שיעודכנו בדבר חסימות ושינויים בהסדרי תנועה בהתאם.

•אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולדווח על כל אירוע חריג למוקד 100 של המשטרה. כמו כן, ניתן להתעדכן כל העת בדבר מידע רלוונטי ושינויים בהסדרי התנועה, באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר