רפ"ק רותם זקן, ראש לשכת חקירות במרחב דוד של מחוז ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
רפ"ק רותם זקן, ראש לשכת חקירות במרחב דוד של מחוז ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

פרשת "קשר השתיקה": המשטרה פענחה מקרה מוות של תינוקת כבת חודשיים משנת 2014 בעיר העתיקה

מידע שהתקבל הוביל לחקירה ממנה עלה כי מות הפעוטה מחנק נגרם בעקבות מזון שאינו תואם את גילה, שאותו הוריה האכילו אותה במזיד. עם סיום החקירה, הוחלט על ידי הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד הוריה של הפעוטה בגין גרימת מותה בכפוף לשימוע

פורסם בתאריך: 11.4.22 09:35

במהלך התקופה האחרונה, חוקרי מרחב דוד של מחוז ירושלים החלו בחקירת חשד לרצח פעוטה, שמתה כשהייתה בת כחודשיים בשנת 2014. החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה שהעלה חשד כי המוות של הפעוטה מחנק לפני כשמונה שנים, לא התרחש בנסיבות טבעיות ונגרם במזיד על ידי הוריה, בני זוג תושבי העיר העתיקה  המרצים עונש מאסר בימים אלו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במשך כל השנים שחלפו מאז המקרה, שמרו ההורים בסוד את המעשה החמור שביצעו והוביל למות בתם הפעוטה. בשנה שעברה, בתום חקירה אחרת שנוהלה במשטרה בגין גרימת חבלה חמורה לתינוק שלהם שאף הוביל לפציעתו, הוגש נגד השניים כתב אישום והם מצויים מאז ועד היום במאסר".

עוד נמסר כי "לאחרונה הצליחו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים, להשיג פריצת דרך משמעותית בחקירת החשודים ברצח בתם. החוקרים הצליחו לאסוף ראיות ולחשוף כי ההורים, אשר מרצים בימים אלו עונש מאסר על התעללות בילדיהם האחרים, גרמו במזיד למות בתם התינוקת".

"במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות מגוונות, באמצעותם הצליחו לחשוף כי ההורים חשודים ברצח בתם הפעוטה, בכך שהאכילו אותה במזון שאינו תואם לגילה במזיד, וכתוצאה מכך היא נחנקה למוות", מציינים במשטרה.

"במהלך החקירה נעצרו ההורים, תושבי העיר העתיקה – בת 26 ובן 32, ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט. בימים האחרונים, חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים השלימו את חקירת מות התינוקת בשנת 2014 בו נחשדו ההורים, זאת לאחר שהמשטרה ביססה תשתית ראייתית למעורבותם במעשה".

עוד מציינים במשטרה כי "החקירה נוהלה מראשיתה בליווי פרקליטות מחוז ירושלים, ועם סיום החקירה הוחלט על הגשת כתב אישום נגד ההורים בכפוף לשימוע, שעתיד להתקיים בשבועות הקרובים".


מחפשים דירות 4 חדרים בעיר? היכנסו ללוח הדירות של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר