דוד יאיר הראש, גן סאקר (צילומים: דוברות המשטרה, עיריית ירושלים)
דוד יאיר הראש, גן סאקר (צילומים: דוברות המשטרה, עיריית ירושלים)

לקראת כתב אישום: הצהרת תובע הוגשה נגד תושב ירושלים שאנס שתי קטינות

תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו נעצר בחשד שביצע עבירות אינוס כלפי שתי קטינות. היום, לאחר שהחוקרים פעלו בימים האחרונים לאסוף ממצאים וראיות, ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה, הוגשה נגדו הצהרת תובע על ידי הפרקליטות ומעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים נוספים

פורסם בתאריך: 30.5.22 15:17

משטרת ישראל השלימה חקירת חשוד בביצוע עבירות אינוס כלפי שתי קטינות. לאחר שהחשוד נעצר על ידי המשטרה, היום, שני, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרו הוארך ב-4 ימים נוספים.

כזכור, כפי שפורסם בכל העיר, לפני כשבועיים פרסמה משטרת ירושלים את דבר מעצרו של הראש, אשר על פי החשד התבקש על ידי מכר לאסוף את בתו בת ה-8 ולהביא לביתם. על פי החשד, בדרך הביתה סטה הראש מהמסלול ופגע מינית בילדה. לאחר מכן הוא השאיר אותה לבדה בשעות הערב המאוחרות בגן סאקר. הראש נעצר והובא בפני הארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. מעצרו הוארך ב-7 ימים ולבקשת המשטרה הותר אף פרסום שמו וזהותו על מנת לאתר קורבנות נוספים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לפני כשבועיים, התקבל דיווח בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, מהורי קטינה כי חשוד שהינו מכר של המשפחה, לקח את קטינה ובושש להחזירה. שוטרי תחנת לב הבירה הוזעקו למקום והחלו בסריקות עד שהקטינה אותרה, ועפ"י החשד, החשוד אנס אותה בעת ששהתה במחיצתו. חוקרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, פתחו בחקירה, והחשוד, תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, נעצר".

עוד נמסר כי "מחקירת המשטרה עלה כי עפ"י החשד, החשוד אנס את הקטינה. לאחר פעולות חקירה שבוצעו, המשטרה פרסמה את תמונותו של החשוד בנסיון לאתר קורבנות נוספים למעשים מעין אלו. ואכן, בעקבות הפרסום התקבלה תלונה נוספת של קטינה ממנה עלה חשד כי החשוד אנס גם אותה לפני מספר חודשים".

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת. היום, לאחר שהחוקרים פעלו בימים האחרונים לאסוף ממצאים וראיות, ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה, כאמור הוגשה נגדו הצהרת תובע ע"י הפרקליטות ומעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 2.6.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולטפל ביסודיות בעבירות מין, ולפעול למצות את הדין עם עבריינים המבצעים עבירות מין בכלל, וכלפי קטינים וחסרי ישע בפרט".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר