פעילות אכיפת תנועה בסופ"ש האחרון (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים – עשרות דוחות ותפיסת נהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 91 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, כנגד 14 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים, והושבתו מנהלית 16 כלי רכב בגין עבירות בגינן קמה סמכות לקצין משטרה

פורסם בתאריך: 19.9.22 11:20

הסכנה בכבישים: בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו 91 דוחות תנועה, מתוכם החל כנגד 14 נהגים הליך דין תעבורתי בגין חשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בסוף השבוע האחרון, במהלך פעילות אכיפה אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 91 דוחות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 16 נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 16 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, 7 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה ו-5 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק.

בנוסף, כנגד 14 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים, והושבתו מנהלית 16 כלי רכב בגין עבירות בגינן קמה סמכות לקצין משטרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות אכיפה בלתי מתפשרת במסגרת מאבק עיקש בקטל בדרכים, זאת בדגש על אכיפת עבירות תנועה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך".

 


מחפשים בית במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר