תפיסתם ומעצרם של החשודים (השב״חים) בתא המטען ברכב (צילום: דוברות המשטרה)
תפיסתם ומעצרם של החשודים (השב״חים) בתא המטען ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

למרות המתיחות הביטחונית: תושב אשקלון נתפס עם שב"חים בדרך לירושלים

שני השב"חים והנהג נעצרו, ונלקחו לחקירה בתחנת מוריה. עם סיום החקירה, הועבר תיק החקירה לתביעה המשטרתית לצורך הגשת כתב אישום

פורסם בתאריך: 18.10.22 15:28

במהלך נסיעה באזור כביש המנהרות בירושלים – השוטרים חשפו אתמול, שני, שוהים בלתי חוקיים מסתתרים בתא המטען ועצרו אותם ואת המסיע החשוד בהסעתם והברחתם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מדווחים כי "אתמול, אחר הצהריים, שוטרים שנסעו באזור כביש המנהרות בירושלים, הבחינו ברכב חשוד בתחנת דלק באזור. כוח משטרה של תחנת מוריה של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי מג״ב ביצעו בדיקה של הרכב וגילו בתוכו שני חשודים שהסתתרו בתוך תא המטען של הרכב.

"בבדיקת זהותם התברר כי שני החשודים, תושבי חברון בני 24 ו-17, התברר לשוטרים כי הינם פלסטינים השוהים בישראל שלא כחוק, ובהתאם נהג הרכב, תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו, שהיה חשוד בהסעה שוהים בלתי חוקיים בניגוד לחוק".

"שלושת החשודים נעצרו, ונלקחו לחקירה בתחנת מוריה. עם סיום החקירה, הועבר תיק החקירה לתביעה המשטרתית לצורך הגשת כתב אישום", עוד מדווחים במשטרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל וכוחות הביטחון ימשיכו להיאבק בעבירות השהייה בישראל שלא כחוק, ולפעול גם נגד אותם אלו המסיעים להם בכניסה לישראל שלא כדין".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר