ההצתה הלילה בסילוואן (צילום: דוברות המשטרה)
ההצתה הלילה בסילוואן (צילום: דוברות המשטרה)

הרקע – לאומני: שישה רכבים של משפחות יהודיות הוצתו בסילוואן

הלילה, בין שישי לשבת, הוצתו שישה כלי רכב של משפחות יהודיות ברחוב השילוח בסילוואן. החשוד - צעיר בן 20 תושב מזרח העיר. נבדקת מעורבות חשודים נוספים

פורסם בתאריך: 29.10.22 20:43

הלהבות במזרח ירושלים אמנם ירדו מאז חול המועד סוכות, אבל המתיחות עדיין שרירה וקיימת וכך גם מעשי הטרור נגד משפחות יהודיות בשכונות מזרח העיר. בליל שבת (בין שישי לשבת) הוצתו ברחוב השילוח בסילוואן 6 כלי רכב של משפחות יהודיות.

הערב, שבת, עצרה משטרת ירושלים צעיר בן 20 ממזרח ירושלים בחשד לביצוע ההצתות. גם לאחר המעצר, במשטרה ממשיכים ובודקים מעורבות של חשודים נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "היום לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח על מספר כלי רכב חונים שעולים באש באזור סילוואן בירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה ומג״ב של מחוז ירושלים שפעלו יחד עם כוחות החירום וההצלה, והושגה במהרה שליטה מלאה על השריפה עד לכיבויה. בעקבות השריפה לא היו נפגעים, אך נגרם נזק כבד ל-6 כלי רכב של תושבי האזור".


ההצתה הלילה בסילוואן (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

ההצתה הלילה בסילוואן (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


עוד נמסר מהמשטרה: "לאחר איסוף ממצאים וראיות בזירה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות – החשד הוא כי מדובר בהצתה מכוונת. כוחות המשטרה ביצעו סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה, שהוטלה על ידי מפקד מחוז ירושלים נחיצב דורון תורג'מן על היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ירושלים".

כאמור, במהלך הערב עצרו בלשי הימ"ר חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב מזרח ירושלים בחשד למעורבותו במעשה. "החקירה נמשכת במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם כל המעורבים במעשה", מסכמים במשטרה.

 

 


מחפשים דירה בדרום ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר