זירת הפיגוע (צילום: דוברות זק״א)
זירת הפיגוע (צילום: דוברות זק״א)

הבוקר – שלושה שוטרים נפגעו בפיגור דקירה ברובע המוסלמי. המחבל חוסל

קצת אחרי השעה 9:00, מחבל דקר שוטר ברובע המוסלמי, סמוך לשער העלייה להר הבית. שני שוטרים אחרים שהיו בזירה פתחו בירי לעבר המחבל, שחוסל. כתוצאה מהירי נפגע שוטר נוסף. מצבם של השוטרים שנפצעו - קל עד בינוני.

פורסם בתאריך: 3.11.22 09:34

הבוקר, חמישי (3.11) בשעה 9:15 אירע פיגוע דקירה ברובע המוסלמי בעיר העתיקה. שלושה שוטרים נפגעו – אחד באורח קל-בינוני והשניים האחרים באורח קל. המחבל, צעיר בשנות ה-20 מבית חנינא, נורה על ידי שוטרים שהיו בזירה ובהמשך נקבע מותו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בסמוך לשעה 09:15 הגיע חשוד מכיוון שער שכם לרובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. כוח משטרה של מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב המוצב בהצטלבות של רחוב הגיא ומעלה המדרשה החל בבדיקתו לאחר שעורר את חשדם של השוטרים במקום. במהלך בדיקת החשוד, הוא שלף סכין ודקר את אחד השוטרים בפלג גופו העליון. שני שוטרים ביצעו ירי לעבר המחבל וניטרלו אותו במקום, ובהמשך נקבע מותו.

עוד נמסר כי "כתוצאה מפיגוע הדקירה נפגעו שלושה שוטרים – שניים באורח קל ומטופלים בשטח ואחד נוסף באורח קל-בינוני שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. האזור נסגר לתנועת הולכי רגל לטובת המשך הטיפול בזירה".


הסכין (צילום: דוברות המשטרה)

הסכין (צילום: דוברות המשטרה)


מתנדב זק״א יוסי קסוטו, שהיה מהראשונים שהגיעו לזירה: ״מדובר במחבל שהגיע סמוך לשער הברזל, שלף סכין ודקר שוטר, שוטרים במקום הגיבו במהירות ונטרלו את המחבל, כתוצאה מהירי נפצע אחד השוטרים, יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד״א טיפלנו בעצירת דימומים וחבישות של שני הפצועים במקום. צוותי מד״א פינו את שני הפצועים לבית החולים שערי צדק. המחבל חוסל במקום ומטופל ע״י צוותי זק״א מחוז ירושלים״.

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 9:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מדקירה סמוך לשער הברזל שהובאו לרחבת הכותל בעיר העתיקה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים שערי צדק גבר כבן 30 במצב קל-בינוני בהכרה מלאה. פצוע נוסף כבן 25 עם פציעה בגפיים במצב קל מטופל במקום".

חובש רפואת חירום במד"א דוד ניסים פור סיפר: "הייתי במהלך לימודים בישיבה כשקיבלתי את הדיווח על הפיגוע ומיד יצאתי לשער המג'לס עם ציוד רפואי שיש לי באופן קבוע ככונן מד"א. במקום היו 2 פצועים בהכרה מלאה, גבר שסבל מפצע דקירה בגופו ופצוע נוסף עם פציעה בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות והוצאנו אותם לרחבת הכותל שם חברנו עם ניידות טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את שני הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל".

מוטי רייכמן מתנדב 'צוות הצלה' מוסיף: "כשהגעתי למקום, מצאתי 3 גברים בשנות ה-30 לחייהם כשהם בהכרה עם פצעי דקירה וירי בגופם, לאחר שככה"נ נדקרו ע״י מחבל ונפצעו מרסיסי ירי. בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני, שכלל עצירת דימומים וחבישות, ובהמשך פונו שני הנפגעים קל על ידי אמבולנסים של מד"א, להמשך טיפול רפואי בביה"ח שערי צדק בירושלים, ונפגע נוסף, פונה עם חבלות חודרות במצב קל עד בינוני, לבית החולים הדסה הר הצופים".

 

 

"ליחידת הטראומה בשערי צדק פונו שני פצועים מפיגוע הדקירה בעיר העתיקה", מדווחים בשערי צדק. "שני הפצועים יציבים ובהכרה מלאה. פצוע אחד עם פצע דקירה בפלג גוף עליון, ופצוע שני עם פצע ירי בפלג גוף תחתון. לאחר הערכה ראשונית הועברו לבדיקות הדמיה".

פצוע נוסף מהאירוע פונה להדסה הר הצופים, משם נמסר כי הוא במצב קל ובהכרה מלאה.


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר