האופניים שנגנבו (צילום: דוברות המשטרה)
האופניים שנגנבו (צילום: דוברות המשטרה)

אחרי סדרת גניבות: נעצר גנב סדרתי של אופניים וקורקינטים בירושלים

המשטרה עצרה תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו לאחר שרכב על אופניים חשמליים גנובים, וברשותו כלי פריצה; בחקירתו עלה כי היה מעורב בשמונה מקרים דומים

פורסם בתאריך: 9.11.22 15:32

שוטרי הסיור במחוז ירושלים עצרו לאחרונה חשוד, תושב מזרח העיר בשנות ה-30 לחייו, שרכב על גבי אופניים חשמליים גנובים וברשותו כלי פריצה. חקירתו במשטרה העלתה כי היה מעורב בשמונה מקרים דומים של גניבת אופניים וקורקינטים חשמליים. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין הגניבות השונות בבית המשפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים לסיכול עבירות רכוש ואיתור פורצים וגנבים, נעצר לאחרונה חשוד, תושב מזרח העיר בשנות ה-30 לחייו, זאת לאחר שעורר חשדם של השוטרים בכך שניסה להימלט מפניהם כשהוא רוכב על אופניים חשמליים והתנהג באופן מחשיד.

"בדיקת האופניים העלתה כי הסוללה החשמלית חסרה בהם. החשוד טען בפניהם כי רכש את האופניים זמן קצר לפני כן. בחיפוש בכליו איתרו השוטרים כלי פריצה והחשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. ימים ספורים לאחר מעצרו, זיהה בעליהם את האופניים שנגנבו מרשותו וסיפר כי הוא זה שהסיר את הסוללה".

עוד נמסר כי "במהלך החקירה בתחנת לב הבירה, אספו ראיות כנגד החשוד בגין 7 מקרים נוספים שאירעו לאחרונה בהם נגנבו אופניים וקורקינטים חשמליים בשווי של אלפי שקלים כל אחד. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. ולאחר שגובשה תשתית ראייתית תוך פעולות חקירה ואיסוף עדויות רבות, הגישה בתחילת השבוע יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בעבירות גניבה, הסגת גבול והחזקת מכשירי פריצה המיוחסים לנאשם".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות, ביוזמה וביצירתיות כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות הפוגעות בביטחונו וברכושו של הציבור תוך מיצוי כלל היכולות והאמצעים הקיימים לאיתור עבריינים אלו ומיצוי הדין עמם".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר