המאבטחים אליאב בן יאיר ובירקו אייאלאו (צילום: באדיבות הדסה)
המאבטחים אליאב בן יאיר ובירקו אייאלאו (צילום: באדיבות הדסה)

בזכות עירנותם של המאבטחים: הלידה שהתחילה במעלית של הדסה והסתיימה בחדר הלידה

מאבטחי הדסה עין כרם, אליאב בן יאיר ובירקו אייאלאו, סייעו אתמול (שני) ליולדת שהחלה בלידה פעילה במעלית. "זה בהחלט האירוע של המאבטחים התותחים", אמר האב המאושר

פורסם בתאריך: 15.11.22 11:13

אליאב בן יאיר ובירקו אייאלאו, מאבטחים וותיקים בהדסה עין כרם, סייעו אתמול (שני) ליולדת שהחלה בלידה פעילה במעלית. "בשעות הבוקר במהלך המשמרת נעצר רכב בחריקת בלמים מחוץ לחניה של חדר המיון. ממנו יצא גבר שצעק: 'תעזרו לאשתי, היא ממש תכף יולדת!'", מספר אליאב. "אני מספיק זמן כאן כדי להכיר מקרים בהולים, גם של יולדות, וטסתי להביא את הכיסא-אלונקה של מערך הביטחון. רצתי אל הרכב והושבתי את האישה שהייתה מאוד כאובה על האלונקה. היא אמרה שאין צורך בצוות חדרי הלידה כי אלו רק צירים מאוד חזקים ואז פעלתי במהירות ופיניתי אותה אל חדר הלידה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בינתיים, הצטרף גם בירקו המאבטח ופינה את הדרך, והחבורה החלה את המסלול המהיר לחדר הלידה.
"תוך כדי הפינוי המהיר שאלתי שאלות מכוונות, כדי שאוכל למסור אותה בהצלחה לצוות בחדר הלידה", מספר אליאב התרגשות, "היא סיפרה לי שהיא בשבוע 38 ושזו תהיה לידה שלישית, ואנחנו תוך כדי רצים במהירות מצד אחד אבל בזהירות מצד שני, כדי לשמור עליה".

התפנית המשמעותית בעלילה התרחשה במעלית.
"נכנסנו למעלית, והייתה שם נוסעת אחת. הסברתי לה שאנחנו בשעת חירום ואין סיכוי שהמעלית תעצור לה בקומה שלה. היא בהחלט הבינה כשראתה את היולדת שלנו. אז בעצם התחילה היולדת לצעוק מכאב, 'הלידה התחילה, אני מרגישה את הראש!'".

"ובאמת, התינוקת שלה כבר התחילה לצאת. הראש היה בחוץ והבנתי את גודל האחריות. פרצנו החוצה מהמעלית במהירות, נכנסנו איתה לחדר הלידה וצוות המיילדות, שכבר קיבל מהמוקד שלנו הודעה על הגעת היולדת, מיד הכניס אותה לחדר הלידה. השכבתי עבורה את משענת האלונקה שלנו ויצאתי מהחדר כדי לאפשר לה פרטיות. נדהמתי כשהמיילדת דניה מאירוביץ' יצאה אחרי שתיים או שלוש דקות ואמרה בחיוך: 'מזל טוב. זה נגמר בלידה מהירה של תינוקת בריאה'".

"טוב, לא נשאר הרבה בתהליך", דניה מוסיפה בחיוך. "הלידה כבר הייתה בשיאה בשלב הזה, וכל שנותר הוא לקבל את התינוקת המתוקה שמיהרה לצאת אל העולם ולסיים בבטחה".

ההורים המאושרים הודו לצוות ולמלווים החמושים. "זה לגמרי סיפור של מאבטחי הדסה", אמר האב הנרגש שעוד מעכל את כל אשר ארע. "הם היו תותחים ובזכותם סיימנו בהצלחה את הלידה – בתוך חדר הלידה, שנייה לפני שהתינוקת הייתה כולה בחוץ".

"למשמרת הזו לא ציפינו", סיכמו שני המאבטחים ששומרים על הסדר הטוב בהדסה מטעם חברת האבטחה ימית, "הלוואי שתמיד נצליח לעזור במקרים דחופים ולסיים בשלום".

מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר