(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

חשד: תושב מזרח העיר נעצר לאחר שפרץ למספר כלי רכב סמוך להדסה הר הצופים

החשוד הועבר לחקירה והיום, שני, יובא בפני בית משפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו

פורסם בתאריך: 26.12.22 12:11

תצפיתני מרכז השליטה זיהו את החשוד, תושב שכונת עיסאוויה בשנות ה-30 לחייו, שפרץ אתמול (ראשון) לכלי רכב סמוך לבית החולים הדסה הר הצופים והכווינו לעברו שוטרים שביצעו את מעצרו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אתמול, התקבל דיווח מבעלת רכב שחנה סמוך לבית החולים הדסה הר הצופים כי רכבה נפרץ ונגנב מתוכו רכוש אישי. שוטרי תחנת שלם ממחוז ירושלים הגיעו למקום והחלו בבירור נסיבות המקרה תוך שתצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים החלו בפעולות מהירות להתחקות אחר אותו חשוד.

"במהלך בדיקתם הקפדנית של התצפיתנים, הבחינו כי מדובר בחשוד שביצע התפרצויות נוספות לכלי רכב סמוכים והכווינו את שוטרי תחנת שלם אל אותו חשוד שנמלט לאחר מעשיו אל תוך בית העלמין הסמוך. בבדיקת החשוד איתרו השוטרים ברשותו רכוש החשוד כגנוב, בין היתר נתפס סידור תפילה שנגנב מאחד מכלי הרכב שנפרצו על ידו על פי החשד".

עוד נמסר כי "החשוד שנעצר, תושב שכונת עיסאוויה בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה והיום יובא בפני בית משפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש באשר הם, זאת תוך שימוש ביכולות ואמצעים במטרה לאתר את אותם חשודים הפוגעים בביטחון הציבור ורכושו ולמצות עמם את הדין בהתאם".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר