גלריה יום ירושלים מהכותל צילומים הקרן למורשת הכותל המערבי (19)
הכותל (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

צפי לבוקר סוער: מחר, שלישי – המועמדים לבחירות לעירייה ישתתפו בתפילת נשות הכותל

שש שנים אחרי ביטולו - מועמדים לבחירות העירייה מביעים תמיכה ביישום מתווה הכותל. המועמדים יצטרפו מחר, שלישי, לתפילת ראש חודש תמוז בכותל המערבי, יחד עם נשות הכותל, ויצהירו על מחויבותם לקידום המתווה

פורסם בתאריך: 19.6.23 13:52

צפי לבוקר סוער מחר, שלישי, בכותל המערבי. שש שנים אחרי ביטול מתווה הכותל – מועמדים לבחירות המוניציפליות בירושלים וראשי מפלגות בעיר צפויים להצטרף לתפילת נשות הכותל על מנת לתמוך ביישום מתווה הכותל ובחופש דת ושוויון לנשים במקום הקדוש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המועמדים יוסי חביליו, סגן ראש העיר ויו״ר סיעת "מצילים את ירושלים", ערן בן יהודה, ממפלגת העבודה, לורה ורטון, חברת מועצת העיר ויו״ר סיעת מרצ – ירושלים דמוקרטית, ויעלה דה לנגה, יו״ר ״יש עתיד״ בירושלים, יגיעו כאמור לתפילת נשות הכותל ברחבת הכותל המערבי מחר, בשעה 7:00, ויצהירו על מחויבותם לקידום מתווה הכותל, במלאת שש שנים לביטולו ולאור המתקפות האלימות הבלתי פוסקות על נשות הכותל, בכותל המערבי.

"נושא הכותל הוא נושא לאומי, הנוגע לכלל העם היהודי, אך הוא גם נושא ירושלמי", אומרים התומכים. "הכותל הוא אתר עם משמעות יהודית עמוקה אך גם מקור משיכה תיירותי והוא בעל פוטנציאל לסמל יותר מכל את הקיום המשותף של אמונות שונות בעיר שחוברה לה יחדיו. עיריית ירושלים לא יכולה להמשיך לעמוד מנגד אלא לקחת חלק אקטיבי ביצירת הסדרי תפילה מוסכמים ומקובלים ברחבת הכותל המערבי, ברוח ההסכמות שעוגנו בהחלטת הממשלה המקורית שקיבלה את מתווה הכותל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר