ניידת משטרה בלילה צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

בגלל ויכוח על חנייה: שליפת סכין וירי באוויר במרכז ירושלים

הערב, שלישי, התקבל דיווח על ירי ברחוב אגרון במרכז העיר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בשל ויכוח על חניה - שלף אחד המעורבים סכין, ובתגובה ביצע האדם השני ירי באוויר. השניים נעצרו

פורסם בתאריך: 29.8.23 22:03

טירוף: שני חשודים נעצרו הערב, שלישי, לאחר שוויכוח ביניהם על חניה הסתיים בשליפת סכין ובירי באוויר ברחוב אגרון במרכז העיר.

במשטרת ירושלים מציינים כי בעקבות דיווח על ירי ברחוב אגרון, הוזעקו לזירה שוטרי תחנת לב הבירה. מחקירה ראשונית שבוצעה בשטח עלה כי בין שני חשודים התפתח ויכוח על חניה. בשלב מסוים, כך על פי החשד, התחמם הוויכוח ואחד המעורבים שלף סכין.

החשוד השני לא היסס, שלף בתגובה אקדח וביצע ירי באוויר.

במשטרת ירושלים מדגישים כי "הרקע למקרה פלילי ואין נפגעים. השוטרים שהגיעו למקום, עצרו את שני החשודים לתחנת המשטרה לחקירה".

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. שום טירוף

    ריבים על חניה אלו אירועים שבשגרה וצפויים לחלוטין לאור מדיניות חניה הזויה בחסות העירייה. ככה זה שמחיר החניה ברחוב הוא כמעט אפס ומאפשר לחנות כמעט ללא הגבלה (גם הגבלת הזמן לא נאכפת). ואחרי כל זה גם כך כנראה אחוז ניכר מהחונים כלל לא משלמים. או שהם תושבים שחונים בחינם (הזיה בפני עצמה) או שהם משתמשים בתו נכה של הסבתא. אגב, באזור לא חסר חניה ויש כמה חניונים, אבל מי פראייר לשלם אם אפשר לחנות ברחוב כמעט בחינם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר