מעצר החשוד בדקירה (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

עובד בחנות סלולר בקניון התבקש להעביר תמונות מטלפון נייד והזדעזע ממה שראה

גבר בשנות ה-70 לחייו הגיע לחנות הסלולר וביקש להעביר תמונות וסרטונים לדיסק און קי. כשעובד החנות החל לבצע את ההעברה הוא נדהם למצוא שם פריטי תועבה פדופיליים

פורסם בתאריך: 19.11.23 08:29

חשד לעבירות פדופיליה: תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו הגיע לפני מספר ימים לאחד הקניונים בעיר, שם הוא ביקש מעובד בחנות סלולר סיוע בהערת תמונות וסרטונים מהטלפון נייד להחסן נייד (דיסק או קי). העובד בחנות הסלולר ביצע את ההעברה ואז נדהם ממה שראו עיניו – תמונות מיניות של קטינים.

עובד חנות הסלולר סיים מיד את ההעברה, הרחיק את החשוד מהחנות והתקשר במיידית לדווח על האירוע למשטרה. בעקבות התלונה, שוטרי תחנת מוריה התחקו אחר החשוד והוצא נגדו צו מעצר. החשוד נעצר ולפני מספר ימים אף הובא בפני בית המשפט, שם הוארך מעצרו. החקירה בעניינו נמשכת.

 

 

באירוע אחר, גם הוא בעל אופי של עבירות פדופיליה, התקבל דיווח ממפקחי יחידת "צור" של שירות בתי הסוהר כי בעת ביצוע ביקור בביתו של מפוקח, נמצא ברשותו ובניגוד לצו פיקוח, מחשב נייד אליו מחוברת מצלמה. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום מגוריו של החשוד (70) והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

במסגרת פעולות החקירה, נתפס מחשב השייך לחשוד ובדיקתו העלתה כבר בשלב הראשוני כי מכיל על פי החשד תוכן פדופילי רב. כבר ביום למחרת הובא החשוד בפני בימ"ש ומעצרו הוארך. בדיון נוסף בעניינו שהתקיים אמש, נעתר בימ"ש פעם נוספת לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים, עד ליום ראשון הקרוב (19.11).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר