כיכר ספרא, עיריית ירושלים
בניין עיריית ירושלים

שדרוג באגף העירוני לקידום עסקים: קיצור הליכי הרישוי

במסגרת שדרוג מערך המחשוב האגף ייסגר לקבלת קהל בשבוע הבא, 15-18.1, שבסופו - מבטיחים בעירייה: בעלי העסקים יוכלו לקבל רישוי מלא או היתר זמני תוך 5 ימים בלבד

פורסם בתאריך: 11.1.18 10:05

האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים משדרג את מערך המחשוב, שבסופו, כך מבטיחים בעירייה – בעל עסקים יוכלו לקבל רישוי מלא או היתר זמני תוך חמישה ימים בלבד. "במסגרת קיצור הליכי הרישוי וייעול השירות, משדרגת עיריית ירושלים את מערכת המחשוב באגף לקידום עסקים", מציינים בעירייה. "שדרוג המחשוב הינו אבן דרך ראשונה ומשמעותית בקידום היעד העירוני לקיצור הליך הרישוי. בסופו של התהליך 90 אחוז מבעלי העסקים בעיר יקבלו רישוי מלא או היתר זמני תוך חמישה ימים בלבד, מרגע השלמת הגשת המסמכים".



עוד מציינים בעירייה כי "מערכת המחשוב החדשה באגף גם תאפשר לבעלי העסקים להגיש את טופס הבקשה באופן מקוון ולהתעדכן באשר לסטטוס הבקשה לרישוי עסק".

באגף לקידום עסקים מסבירים כי במסגרת שיפור השירות, הוגדרו שלושה מסלולי רישוי: מהיר, רגיל ומורכב. לכל מסלול הוגדרו לוחות זמנים שהעירייה תהיה מחויבת אליהם. הליך זה נועד אף הוא לקצר ולייעל את הליכי הרישוי, ובכך לתמוך ולסייע לבעלי העסקים בירושלים.

 

 

איתן ברזלי, ראש מינהל פיתוח עסקי, כלכלי וטכנולוגי בעיריית ירושלים מוסר: "שיפור השירות לבעלי העסקים בעיר הינו יעד חשוב ומרכזי של העירייה למען קידומה הכלכלי של ירושלים. אנו משקיעים תקציבים ומאמצים רבים בכך ושדרוג מערכת המיחשוב העירונית המשרתת את בעלי העסקים הוא צעד נוסף מתוך שלל מהלכים מתוכננים שאנו נוקטים בהם למען מטרה זו".

מעיריית ירושלים נמסר כי לצורך העלאת מערכת המחשוב החדשה והסבת כל תיקי הרישוי מהמערכת הישנה לחדשה, האגף לקידום עסקים יידרש לסגור את שעריו לקבלת קהל בין התאריכים 15-18/1/18. במקרים דחופים יינתן מענה טלפוני בין השעות 11:30-8:30 בטלפון 02-6296843.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר