תחנת הר הרצל
תחנת הר הרצל

תחנת הר הרצל: הוצב עמוד חשמל זמני – הרכבת הקלה פועלת כסדרה

לאחר ההתנגשות של אוטובוס בעמוד חשמל: צוותי התחזוקה של סיטיפס הצליחו בשעה האחרונה להשיב את החשמל לאזור. הרכבות מגיעות להר הרצל

פורסם בתאריך: 12.2.18 09:22

**עדכון**
צוותי התחזוקה של הרכבת הקלה הצליחו להשיב את החשמל לאזור תחנת הר הרצל, באמצעות הצבת עמוד חלופי זמני. מסיטיפס נמסר כי הרכבת הקלה שבה לפעול כסדרה לכל אורך הקו, כולל התחנות הר הרצל ויפה נוף.
***

השבתת שירות הרכבות בהר הרצל החלה בעקבות פגיעת אוטובוס בעמוד חשמל בתחנת הרכבת הקלה בהר הרצל, אמש, ראשון – למעשה הרכבות הגיעו רק עד תחנת כיכר דניה. גם הבוקר לא חודשה תנועת הרכבות בהר הרצל ונוסעים רבים נאלצו להגיע עד לתחנת כיכר דניה בבית הכרם על מנת לנסוע ברכבת הקלה.

בסיטיפס מציינים כי "צוותי התחזוקה של הרכבת הקלה ממשיכים בעבודה לתיקון עמוד החשמל שנפגע אמש מפגיעת אוטובוס בסמוך להר הרצל ולהשבת החשמל לחלק זה של הקו.  גם הבוקר ועד סיום התיקון לא ניתן להסיע רכבות באזור. לאור כך פועלת הרכבת הקלה כסדרה לאורך רוב הקו – בין התחנות בפסגת זאב ועד כיכר דניה".

תחנת הר הרצל (צילום: סיטיפס)

תחנת הר הרצל (צילום: סיטיפס)

בסיטיפס ציינו כי עד סיום התיקון והחזרת החשמל – קווי האוטובוס המגיעים בשגרה לתחנת הרכבת הר הרצל המשיכו בנסיעה עד לכיכר דניה, שם ניתן היה לבצע את המעבר לרכבת הקלה.

 

כזכור, אתמול, ראשון, בשל פגיעת אוטובוס בעמוד חשמל של הרכבת הקלה בסמוך להר הרצל הופסקה תנועת הרכבות עד סיום התיקון באזור. לאור כך פעלה הרכבת הקלה כסדרה לאורך רוב הקו – בין התחנות פסגת זאב וכיכר דניה. לא היה שירות רכבות בתחנות יפה נוף והר הרצל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר