ראש העיר ניר ברקת (צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי)
ראש העיר ניר ברקת (צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי)

הותר לפרסום: חוליית טרור תכננה להתנקש בניר ברקת

מקור חוליית הטרור - בסוריה. ברקת בהודעה ל"כל העיר": "נמשיך לבנות ולפתח את ירושלים; הייתי מעודכן לאורך הדרך, לא שיניתי את סדר היום שלי"

פורסם בתאריך: 5.6.18 10:23

הבוקר, שלישי, הותר לפרסום כי חוליית פעילי טרור תכננה להתנקש בראש העיר ירושלים ניר ברקת. בהודעה שהוציא הבוקר ברקת ל"כל העיר" נמסר כי "חוליית פעילי טרור מסוריה תכננה לפגוע במספר יעדים ובהם גם בי.

"במסגרת פעילות של שירות הביטחון הכללי נחשפה וסוכלה תשתית הטרור. מתכנני הפיגועים נעצרו ונחקרו. בימים הקרובים יוגשו נגדם כתבי אישום".



השב"כ חשף כי החוליה תכננה להתנקש בברקת ובראש הממשלה בנימין נתניהו. במסגרת סיכול פעילות החוליה נעצר צעיר תושב מחנה הפליטים שועפאט, בעל תעודת זהות ישראלית שנכלא בעבר בגין פעילות טרור. מהחקירה עוד עולה כי חוליית הטרור תכננה לבצע פיגועים במבנים השייכים לקונוסוליה האמריקאית  -החוליה התכוונה להכניס פעיל טרור מירדן לתוך ירושלים. החשוד שנעצר וכנגדו הוגש כתב אישום ביצע מהלכים מקדימים של איסוף מודיעין אודות היעדים – נתניהו וברקת.

ברקת משבח בהודעתו את השב"כ ומציין כי "השב"כ שלנו הוא מהטובים בעולם. לכל אורך הטיפול באיום עודכנתי וידעתי שכשהשב"כ בתמונה והמשטרה בשטח אני יכול לסמוך עליהם ולישון בשקט ובביטחון. בכל התקופה הזו התעקשתי לא לשנות כלום בסדר היום שלי כי אסור לתת לטרור להכתיב לנו את סדר היום.

"יידע כל מי שחושב לשנות מציאות באמצעות טרור שטעות גדולה בידו. לא רק שהוא לא יצליח, אלא סופו להיתפס על ידי כוחות הביטחון ולהיענש במלוא החומרה. אנחנו לעומת זאת, נמשיך לבנות ולפתח את ירושלים ואת מדינת ישראל ושום איום לא ירתיע אותנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ניר ברקת (צילום: אורן בן-חקון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ניר ברקת (צילום: אורן בן-חקון)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר