הסכינים שבהם השתמשו לפי החשד הנערים (צילום: דוברות המשטרה)
הסכינים שבהם השתמשו לפי החשד הנערים (צילום: דוברות המשטרה)

פחד בסנהדריה: מקרי שוד באיומי סכין התרחשו לאור יום

בעקבות תלונות על מקרי שוד של עוברי אורח לאור יום, שהתרחשו באיומי סכין, פתחה המשטרה בחקירה סמויה, במהלכה נעצרו היום, רביעי, על חם שני נערים בחשד שניסו לשדוד תושב ברחוב

פורסם בתאריך: 18.7.18 22:14

בלשי משטרת ירושלים עצרו היום, רביעי, אחר הצהריים, על חם שני בני נוער בחשד שניסו לשדוד עובר אורח ברחוב. המעצר בוצע במסגרת פעילות מבצעית סמויה וממוקדת של המשטרה.



במשטרה מציינים כי "במהלך התקופה האחרונה התקבלו במשטרת ישראל מספר דיווחים ותלונות אודות מקרי שוד שהתרחשו באזור שכונת סנהדריה, במהלכם שני חשודים שדדו כספם של אזרחים תמימים באיומי סכין. בעקבות כך, ערכו לפני זמן קצר בלשי משטרת ישראל פעילות סמויה שנרקמה בימים האחרונים, במהלכה נצפו שני חשודים שניסו לשדוד אדם שעבר במקום, בשלב זה פעלו בלשי המשטרה ועצרו אותם. בחיפוש שנערך על החשודים, תפסו השוטרים שלושה סכינים".

שני החשודים, כבני 16, תושבי ירושלים, נעצרו ונחקרו בחשד לניסיון שוד.

"הפעילות הסמויה ותוצאותיה הנם פועל יוצא של מערך מודיעיני ממוקד וניתוח תא השטח בו מבוצעות העבירות", נמסר מהמשטרה. "כנגד החשודים תפעל המשטרה למיצוי הדין. משטרת ישראל פועלת במגוון מישורים גלויים וסמויים כנגד עבירות שוד המבוצעות כנגד אזרחים נורמטיביים שומרי חוק, וזאת במטרה לעצור את העבריינים ולהרחיקם מסביבת החיים של התושבים".


הסכינים שבהם השתמשו לפי החשד הנערים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


***

בתוך כך, מוקדם יותר היום, כפי שפורסם ב"כל העיר", חוליית פורצים נלכדה לפנות בוקר בכביש 443 – חברי החוליה חשודים כי פרצו לבתים ברחבי ירושלים ובאזור מרכז הארץ. "בלשי משטרת ישראל תפסו 'על חם' בשעות הבוקר המוקדמות חולית פורצים, וסיכלו ניסיון הימלטותם עם הרכוש הגנוב שככל הנראה בעל ערך כספי וסנטימנטלי רב", כך סיפרו במשטרת ירושלים. "בפעילות מבצעית סמויה שנערכה לפנות בוקר בשיתוף פעולה של ארבע תחנות משטרה, ובה בלשי התחנות ובלשי מג"ב של משטרת ישראל, כנגד חוליה המבצעת עבירות התפרצות בדגש על ירושלים ומרכז הארץ, אותרו 3 רכבים בהם נסעו חברי החוליה על כביש 443, לאחר שעל פי החשד פרצו למספר בתים. בלשי המשטרה הצליחו לעצור שניים מהרכבים, כאשר החשודים ברכב השלישי החלו להימלט בנסיעה פרועה תוך סיכון משתמשי הדרך ונעצרו לאחר מרחק קצר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר