ירון מינטקביץ (צילום: מתוך אתר בתי המשפט)
השופט ירון מינטקביץ (צילום: מתוך אתר בתי המשפט)

החשוד לשופט בית משפט השלום ירון מינטקביץ: "אני אחתוך אותך בגרון, אתה היטלר, גרמני"

כתב אישום הוגש היום, שלישי, על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל כנגד חשוד שאיים, במהלך דיון בבית משפט השלום על חייו של השופט ירון מינטקביץ

פורסם בתאריך: 23.10.18 17:08

"אני אחתוך אותך בגרון, אתה היטלר, אתה גרמני, אני אחתוך את עצמי, אתה לא מכיר אותי". כך לפי החשד אמר חשוד, בן 30, לשופט בית משפט השלום בירושלים ירון מינטקביץ.

המקרה התרחש ביום שלישי שעבר, 16.10.18, עת התקיים דיון בעניינו של החשוד באולם בית המשפט בירושלים. לפי כתב האישום שהוגש היום, שלישי, על ידי יחידת התביעות של המשטרה החשוד איים, במהלך דיון בבית המשפט, על חייו של השופט מינטקביץ שהזהיר אותו שבמידה והוא ימשיך בהפרעה הוא יוצא מהאולם. בתגובה החשוד אמר את הדברים לשופט, תוך שהוא מחווה על גרונו תנועת שיסוף.

מיד לאחר האירוע, פתחה משטרת ירושלים בחקירה שבסיומה הוגש כתב אישום חמור בגין עבירות איומים והעלבת עובד ציבור ובקשת מעצר עד לתום ההליכים. החשוד הובא היום בפני בית משפט השלום בירושלים, שהאריך את מעצרו עד החלטה אחרת.



"מעצר, מיצוי החקירה מהיר והבאה לדין תוך תקופה קצרה", מציינים במשטרה, "מהווים נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה הנחושה והבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות אלימות, בדגש כאשר העבירה מבוצעת כלפי עובד ציבור בכלל ובשופט בפרט וזאת במסגרת תפקידו, במטרה להביא לדין חשודים ולהרחקתם מסביבתו של עובד הציבור והאזרח הנורמטיבי. משטרת ישראל האמונה על קיום החוק, תפעל בכל האמצעים כאשר מתקיים איום ישיר כלפי עובד ציבור ושופט בפרט, לאור כך שהתנהגות זו מהווה פגיעה בשלטון החוק, מקעקעת אותו ומבטאת כשל מוסרי ממנו נפגע הציבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר

    ידע כל אזרח שמי שמאיים על שופט, ישפט ומייד. לגבי איומים על האזרח הפשוט, זה יקח שנה שנתיים אם בכלל עד שיוגש כתב אישום בקיצור איפה ואיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר