התפרצות לרכב (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בתחפושת עם כיפות: נתפסה חוליה מתוחכמת של גנבי רכב בירושלים

לפי החשד חברי חוליית גנבי הרכב, תושבי השטחים, נכנסו לירושלים כשכיפות לראשיהם וגנבו כלי רכב - על הכוונת: קיה פיקנטו. משטרת ירושלים עצרה בשבוע שעבר עשרה חשודים

פורסם בתאריך: 3.3.19 09:27

קיה פיקנטו – שוב על הכוונת של גנבי הרכב בירושלים. בשבוע שעבר תפסה משטרת ירושלים חוליה מתוחכמת של גנבי רכב, שהתבייתה על הדגם הקומפקטי שנוסע בכבישי העיר. חברי החוליה – תושבי השטחים, לפי החשד, נכנסו לארץ כשהם מחופשים – החשודים בין השאר חבשו כיפות לראשיהם, הסתובבו בשכונות העיר וגנבו כלי רכב מסוג קיה פיקנטו. מדובר בעשרה חברי חוליה – כולם נעצרו על ידי המשטרה במסגרת פעילות סמויה שנערכה בעיר, על רקע ריבוי מקרי פריצות וגניבות של רכבים מאותו דגם.



"הם היו גונבים רק את הרכב הזה", מספרים גורמים המקורבים לחקירה ל"כל העיר", "ואם הם לא היו מצליחים לגנוב את הרכב, הם היו מפרקים אותו – פורצים אליו וגונבים את החפצים בתוכו, ולוקחים חלקים. פשוט מפרקים אותו".



"פעילות סמויה של המשטרה הביאה למעצר 10 חברי חוליה מהשטחים ומירושלים, שפעלו יחד לגניבתם של 6 רכבים מאותו דגם באזור ירושלים", כך מספרים במשטרת ירושלים. "לאחר חקירה סמויה ופעילות מבצעית סמויה של בלשי המשטרה בירושלים, שהתרחשה לאורך החודש האחרון הביאה למעצרם של 10 חשודים שהיו חברים באותה חוליה שפעלה על פי החשד באזור ירושלים ומרכז הארץ ועסקה בגניבת רכבים מאותו סוג. במהלך החקירה והפעילות הסמויה התברר כי החוליה פעלה על פי החשד במספר קבוצות לאתר רכבים מאותו סוג. במהלך הפעילות כנגד חברי החוליה הם ניצפו פורצים וגונבים רכבים בהם נתפסו ובאחד המקרים הספיקו לפרוץ מחסום ולהתנגש בניידת בטרם נעצרו".


ניידת משטרה

ניידת משטרה


החשודים חברי החוליה, תושבי ירושלים ומהשטחים, בשנות ה-30-20, נעצרו, הובאו לחקירה ומעצרם הוארך. במשטרה מציינים כי "הרכבים שנגנבו הוחזרו לבעלים".

אין זו הפעם הראשונה שבה גנבי רכב בירושלים מעדיפים את דגם הקיה פיקנטו. כפי שפורסם בתחילת חודש דצמבר ב"כל העיר", משטרת ירושלים לכדה חוליית גנבי רכב, שפעלה ברחבי ירושלים, שפעלה אף היא לגניבת רכבים מדגם קיה פיקנטו. גם חוליה זו נתפסה בעקבות פעילות סמויה של המשטרה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "הפעילות הסמויה והממוקדת ומעצר חברי החוליה, הנם חלק חשוב במלחמתה העיקשת של משטרת ישראל נגד גניבת רכבים, שנמשכת כל העת במגוון מישורים מתוך כוונה לשים את 'זרוע החוק' הארוכה של משטרת ישראל על כל אדם או גורם המנסה לפגוע ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר