ירושלים תמונה כללית (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

לקראת הבחירות לכנסת: התעוררות דורשת מראשי המפלגות להתחייב לקידום ירושלים

סיעת התעוררות בעיריית ירושלים גיבשה כתב התחייבות, שבו נדרשים ראשי המפלגות הגדולות המתמודדות לכנסת לפעול למען קידומה של ירושלים. יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ: "מי שרוצה את הקולות הירושלמים - צריך לעזור לעיר הזו"

פורסם בתאריך: 26.3.19 16:09

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 ב-9 באפריל 2019: סיעת התעוררות בעיריית ירושלים, בראשות יו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ, גיבשה 'כתב התחייבות' הנוגע לירושלים ושיגרה אותו בשבוע שעבר לראשי המפלגות הגדולות – ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, יו"ר כחול-לבן בני גנץ, יו"ר העבודה אבי גבאי, יו"ר הימין החדש נפתלי בנט, יו"ר כולנו משה כחלון, יו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס ועוד. היחיד שחתם על כתב ההתחייבות עד כה הוא שר האוצר כחלון.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מסמך ההתחייבות כולל מהלכים לחיזוקה של ירושלים. במוצאי שבת, נפגשו ברקוביץ וכחלון, וערכו סיור בשוק במחנה יהודה – במהלך הפגישה חתם כחלון על כתב ההתחייבות. בהתעוררות מציינים כי "המסמך נוגע לנושאים העולים לסדר היום בעיר כמו: מקומות תעסוקה, הפשרת קרקעות בנייה, תחבורה, חינוך ועוד".


שר האוצר משה כחלון יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ (צילום: התעוררות)

שר האוצר משה כחלון יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ (צילום: התעוררות)



"מדובר ביוזמה של תנועת התעוררות על מנת לחבר את ראשי המפלגות השונות לבעיות והאתגרים של ירושלים", מציין ברקוביץ. "ניסחנו בתוך המסמך את הדברים החשובים ביותר בעינינו על מנת לקדם עניינים חשובים קדימה, זה ברור שירושלים זקוקה לעזרה. זה בעצם הבסיס שאנו רואים לעבודה משותפת לסיעות השונות, ולממשלה בקדנציה הבאה. זה נשלח לכל הסיעות הציוניות, וכרגע יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון חתם. בנוסף פנינו למפלגות כחול-לבן, עבודה, ליכוד, ימין חדש, בית היהודי ועוד. אך טרם התקבלה תשובה בנושא".


כתב ההתחייבות

מתוך כתב ההתחייבות


ברקוביץ מבהיר כי "במסמך ישנה התייחסות לנושאים הנוגעים לחברה כגון: תעסוקה, קידום החדשנות בעיר, העברת משרדי ממשלה לבירה, תוכנית חינוך, נוסחה לתקצוב ירושלים, חינוך ממלכתי חרדי שזה בעיניינו פקטור אסטרטגי, נושא הבנייה ועוד. בסופו של דבר מי שרוצה את הקולות הירושלמים – צריך לעזור לעיר הזו. אני חושב שזה מבחן טוב לדעת מי מהסיעות בכנסת מחויבות לאתגרי העיר ולדברים המרכזיים שצריך להזיז כאן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר