סדנת שזירת פרחים, אולם IMAX ביס פלאנט (צילום: יח"צ)
סדנת שזירת פרחים, אולם IMAX ביס פלאנט (צילום: יח"צ)

שבועות מהסרטים במתחם הקולנוע יס פלאנט

בחג השבועות ובאיסרו חג ייהנו הילדים וההורים מסדנאות ומהפעלות, לצד הסרטים החדשים ביותר, כמובן

פורסם בתאריך: 29.5.17 22:00

במתחם הקולנוע יס פלאנט שבדרך חברון כבר מוכנים לחג השבועות. בימים רביעי וחמישי (1.6-31.5) מוזמנות המשפחות הירושלמיות ליהנות ממגוון פעילויות והפתעות במתחם, כולל סדנאות חגיגיות לילדים כמו סדנת שזירת פרחים, שבה יקושטו זרים לראש, סיכות דש וצמידים פרחוניים.

 

סדנה מעניינת נוספת שתתקיים ביומיים הללו היא סדנת תנועה חווייתית המשלבת משחקים, הפעלות וריקודים ברוח החג. הסדנה מתאימה להורים ולילדים כאחד ומלווה במוזיקה ובהנחיה, לשם חיזוק הקשר הורה-ילד בדרך מהנה. דרך ריקוד, תנועה ודמיון מודרך, תוכלו להתחבר, אתם וילדיכם, למערכות הגוף ולהבין מהי התשוקה לרקוד. זוהי סדנת תנועה משחררת שמהווה הזדמנות להורים להרגיש עדיין ילדים.

נוסף על הפעילויות המיוחדות והחגיגיות יוקרנו כמובן במהלך החג כל הסרטים הגדולים, ובאולמות IMAX ו־4DX, הבלעדיים ליס פלאנט, יוקרנו הסרטים 'שודדי הקריביים: נקמתו של סלזאר' ו'וונדר וומן'.

כידוע, במתחם הקולנוע 'יס פלאנט' 16 אולמות קולנוע, מתוכם שני אולמות רב תכליתיים למופעים מגוונים, אשר הותאמו גם לקיום הופעות תיאטרון. לצד כל אלו פועל במתחם גם אולם IMAX ייחודי, המציג את שוברי הקופות הגדולים בטכנולוגיית הקרנה וסאונד עוצרי נשימה, וכן אולם DX4, קולנוע בארבעה ממדים, המציג סרטים עם ממד נוסף, ממד החישה, לחוויית צפייה עוצמתית. במתחם תמצאו גם מסעדות ובתי קפה, תצוגות, דברי אמנות ותערוכות מתחלפות וכן את משחקיית "אבויויו" לילדים.

שבועות במתחם יס פלאנט. ד'-ה', 1.6-31.5, 14:00-10:30, 18:00-15:00. כניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר