משרדי רי/מקס ירושלים (צילום: מאור מויאל)
משרדי רי/מקס ירושלים (צילום: מאור מויאל)

רי/מקס חזון: מקצועיות ומומחיות למען הלקוח

חברת רי/מקס חזון שבבעלות של אריאל מרסקי נחשבת לאחד ממשרדי התיווך הגדולים בירושלים, עם צוות של 27 סוכני נדל"ן מנוסים ומקצועיים. "מה שמבדיל אותנו ממשרדים אחרים, מעבר למקצועיות של הסוכנים שלנו ולמאגר הנכסים והקונים הגדול בעיר, זה שכל סוכן שלנו מתמחה ומומחה באזור מסוים", אומר מרסקי, "הוא מכיר כל נכס וכל עסקה, ויודע לתת ללקוחות את השירות המקומי הטוב ביותר"

פורסם בתאריך: 22.9.22 23:30

בשנים האחרונות כמעט בלתי אפשרי למכור או לרכוש בית בלי להשתמש בשירותיו של משרד תיווך, ועדיף כזה שמבין את השוק שבו הוא נמצא. השוק הפך מורכב, מאתגר ומסובך, והתנהלות בו ללא ידע קודם או ללא ליווי של איש מקצוע עלולה לעלות הרבה כסף.

בין המתווכים המקצועיים שתוכלו למצוא באזור ירושלים והסביבה חשוב שתכירו את חברת רי/מקס חזון שבבעלות של אריאל מרסקי, אשר נחשבת לאחד ממשרדי התיווך הגדולים בירושלים, עם צוות של 27 סוכני נדל"ן מנוסים ומקצועיים. "כל הסוכנים שלנו הם אנשי מקצוע מורשים שמסייעים ללקוח להבין את עסקת הנדל"ן שעומדת בפניו ולהגיע לסיטואציה שבה הוא יוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו", מסביר מרסקי. "מה שמבדיל אותנו ממשרדים אחרים, מעבר למקצועיות של הסוכנים שלנו ולמאגר הנכסים והקונים הגדול בעיר, זה שכל סוכן שלנו מתמחה ומומחה באזור מסוים. הוא מכיר את אותו אזור על בוריו, מכיר כל נכס וכל עסקה, ויודע לתת ללקוחות את השירות המקומי הטוב ביותר. בנוסף, מכיוון שאנחנו משרד גדול, אנחנו יודעים לתת ייעוץ של מומחה לכל השכונות בעיר".

אם אני רוצה למכור בשכונה מסוימת ולקנות באחרת, איך זה נעשה בפועל?

"היועצים עובדים כצוות מגובש על מנת להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאה הטובה והמהירה ביותר, ובפועל יועץ אחד מסייע במכירה והשני ברכישה, בהתאם למומחיות שלנו. מאחר ואנחנו רשת בינלאומית עם פריסה מקיפה בכל רחבי ישראל, יש לנו סוכנים שמכסים את כל הארץ ויכולים לסייע בכל זמן נתון".

אריאל מרסקי (צילום: מאור מויאל)

אריאל מרסקי (צילום: מאור מויאל)

לאמן ולהדריך

מרסקי נחשף לראשונה לתחום הנדל"ן מיד לאחר השירות הצבאי, כשהיה סטודנט צעיר למשפטים באוניברסיטה העברית. הוא פתח משרד קטן ביחד עם חברים קרובים והתחיל לעסוק בנדל"ן, בעיקר עבור רוכשים בעלי אמצעים מחו"ל. בתחילה הוא עבד עם ערימות של דפים ורשימות, ומהר מאוד הבין שצריך למחשב את התחום. תוך זמן קצר הוא בנה דאטה בייס משמעותי, ביצע התאמות חכמות והצליח לגייס מספר רב של לקוחות. בשנת 2017, לאחר שסיים את לימודי המשפטים והוסמך לעורך דין ולאחר קריירה מגוונת של תפקידים ניהוליים בתחום הנדל"ן, הצטרף מרסקי לרי/מקס חזון שהוקמה עוד בשנות ה-90. בשנת 2019 הוא רכש את העסק והפך אותו למשרד המוביל בירושלים.

"רי/מקס היא רשת של סוכנים עצמאיים, והחלק האהוב עלי בתפקיד הוא לאמן ולהדריך סוכנים חדשים ולהפוך אותם לאנשי עסקים עצמאים", אומר מרסקי, "גם הרשת וגם אני באופן אישי עוסקים המון בהכשרה, ביצירת מערכות ושיטות עבודה, ובליווי של הסוכנים כדי לוודא שמי שמגיעים אליכם הביתה הם מומחים לנדל"ן שמתנהלים במקצועיות ומקפידים על אתיקה. הסוכנים מקבלים הכשרות במגוון תחומים מקבילים שמשפיעים על העבודה שלנו, כגון תכנון ובנייה, עיצוב, ניהול משא ומתן והכרת חוקי המקרקעין והמיסוי, וזאת על מנת לתת מענה לכל השאלות וההתלבטויות שיש ללקוחות או להפנות לאנשי מקצוע מצוינים בתחום. אני אוהב מאוד לעזור לסוכנים שנמצאים בתחילת דרכם, להקים איתם את העסק ולראות אותם מתפתחים ומצליחים".

מבחינתו של מרסקי, הוא וסוכניו אמנם נקראים מתווכים, אבל הם לא רואים את עצמם כאלה. "המילה מתווך הונחלה בשנות ה-60 וה-70 כאשר לא היה די מידע. אנשים שרצו לקנות דירה לא ידעו אלו דירות יש והלכו למאכרים, אשר היו סוג של שדכנים שעשו את החיבור בין המוכר לקונה. כיום אנחנו חיים בעולם הפוך – יש עודף מידע, וזה יוצר בלבול גדול אצל הלקוחות שלא יכולים להגיע פיזית לראות 200 דירות בשכונה, וגם אם עשו זאת, הם יתקשו לעבד את כמויות המידע העצומות ולקבל החלטה מושכלת בשוק עם אינספור אפשרויות ומשתנים. לכן הם מגיעים אלינו, ואנחנו יושבים איתם, מבינים את הצרכים שלהם, שואלים את השאלות הנכונות ומייעצים להם על האפשרויות השונות שיכולות לתת מענה לצרכים שלהם. אנחנו מסננים את המידע הרלוונטי למשפחה ולסיטואציה, ומתרגמים להם את כל הידע האובייקטיבי כדי שיוכלו לתפור חליפה שמתאימה לצרכים הסובייקטיביים שלהם".

איך קונים פונים אליכם?

מרסקי מציין כי מכיוון שרי/מקס היא רשת בינלאומית, יש לחברה שלו גם רוכשים מחו"ל. "האתר שלנו הוא הכי חזק באזור ירושלים, ולכן קונים מהארץ ומחו"ל מגיעים ישירות אלינו, ואנחנו יכולים להציע למוכרים שלנו את מאגר הקונים הגדול ביותר בעיר", הוא מסביר, "בנוסף,  אנחנו מדורגים במקום הראשון במספר עסקאות ובמספר שיתופי פעולה לפי הדירוגים של מדל"ן ושיר"ן. לתפישתנו, ככל שנכס ייחשף ליותר קונים פוטנציאליים, נוכל למצוא את הקונה המתאים ביותר ולבצע את העסקה הטובה ביותר עבור הצדדים. לכן לטובת הלקוח, כל נכס שנמצא בטיפול שלנו פתוח לכל המתווכים בעיר שיכולים להביא את הקונים שלהם".

 

 

מה משקיעי הנדל"ן מחפשים כיום בירושלים?

"ירושלים היא מהערים המובילות בארץ מבחינת השבחת נדל"ן לאורך זמן. לכן המשקיעים בעיר מחפשים למקסם את ההכנסה מההשבחה ופחות מעוניינים בתשואה משכירות. יש בעיר פרויקטים רבים של פינוי-בינוי ותמ"א 38 וגם תוכניות פיתוח עתידיות שישביחו נכסים במיקומים אסטרטגיים. המשקיעים רוצים לרכוש נכס במיליון שקל ותוך כמה שנים למכור בשני מיליון. כשמגיעים אלינו אנשים שמחפשים תשואה גבוהה משכירות, אנחנו מציעים להם נכסים בערים אחרות בארץ כי זה מתאים יותר לסגנון ההשקעה שלהם. מכיוון שהשקעה בנדל"ן היא לרוב השקעה לטווח ארוך, מסלול ההשבחה לאורך זמן יפיק יותר רווח, ולכן הנדל"ן בירושלים הוא אפיק השקעה אטרקטיבי".

מה צפוי בתחום הנדל"ן בירושלים בעתיד הקרוב?

"בירושלים יש מחסור גדול מאוד בדירות. בנוסף, בשנה וחצי האחרונות אנחנו רואים בעיר שינוי מגמה מבחינת הרוכשים מחו"ל. בעבר הם היו רוכשים דירות קטנות במרכז העיר, בשכונות טלביה ורחביה, ששימשו אותם כדירות נופש בחגים ובקיץ. בעקבות הקורונה, המצב הכלכלי בהרבה מדינות והעלייה באנטישמיות, הם קונים דירות גדולות יותר בשכונות הלוויין בעיר, שיהיו מספיק גדולות כדי שבבוא היום הם יוכלו לעבור לגור בהם עם כל המשפחה. מכיוון שאזורי הביקוש שלהם התרחבו, הם מתחרים כעת עם הרוכשים המקומיים בניגוד לעבר, ולכן הביקוש עולה ואיתו המחירים, גם בשכונות הלוויין. יש המון בנייה בירושלים אבל מעט מאוד מסירות. רוב הפרויקטים הגדולים העתידיים בעיר יתחילו למסור דירות רק בעוד שלוש-ארבע שנים, ולכן ניתן לראות שינוי מגמה אצל זוגות צעירים ישראלים, שבעבר היו קונים דירת יד שנייה בזול והיום מעדיפים או נאלצים לרכוש דירה חדשה מקבלן, ולגור בשכירות עד שהדירה שלהם תהיה מוכנה".

איך ניתן להצטרף אליכם כסוכנים?

"החברה שלנו צומחת וגדלה כל הזמן, ולכן אנחנו תמיד מחפשים סוכנים. אחד מהדברים שאני אומר לכל מי שרוצה להצטרף אלי למשרד זה שאין לי או לאף אחד אחר שום דרך לדעת מי יצליח בתחום הזה. אני מסביר להם שמי שעובד קשה וחכם ומי שנחוש ומחויב יצליח, ומי שלא – לא. כשאני פוגש סוכן חדש לא משנה לי כמה הוא איש מכירות טוב או כמה הוא חכם, כי אין לזה כמעט השפעה על השאלה מי יצליח בתחום. אני מגייס סוכנים במבחן פשוט – השאלה היא עם מי אני רוצה לעבור תהליך ועם מי אני רוצה לבלות את השנים הקרובות בעבודה צמודה. לכן נוצרה אצלנו קבוצה של אנשים מצוינים. אנחנו אוהבים מאוד האחד את השני, תומכים ועוזרים, לומדים ומלמדים, והכל במטרה להעניק את השירות הטוב ביותר לכמה שיותר לקוחות". ||


רי/מקס ירושלים, עמק רפאים 54, ירושלים, טלפון: 02-6731661

אתר החברה >>>

פייסבוק >>> remaxjerusalem

אינסטגרם: remaxjerusalem

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר