מרכז מסחרי מבשרת הקטנה של אזורים (צילום: בעין המצלמה)
מרכז מסחרי מבשרת הקטנה של אזורים (צילום: בעין המצלמה)

"מבשרת החדשה": למעלה מ-60% מהשטחים הושכרו במתחם המסחרי החדש

הפרויקט, אשר הושק ביולי 2021, משקיף לנוף הרי ירושלים ונבנו בו שישה בניינים בני שמונה קומות ובסך הכול 180 דירות, במיקום מרכזי, עם נגישות מעולה ובשילוב מרכז מסחרי. בנוסף, צפוי המתחם לתת מענה גם לבאי בית החולים הדסה עין כרם בשל הקרבה אל הפרויקט

פורסם בתאריך: 19.10.22 10:37

חברת "אזורים" עידכנה השבוע כי הצליחה להשכיר כבר למעלה מ-60% מהשטחים במתחם המסחרי של פרויקט "מבשרת החדשה". נותרו חנויות אחרונות בלבד שמתאימות בעיקר למסחר, אופנה והסעדה. דן מור, סמנכ"ל נכסים מניבים באזורים, פונה לבעלי עסקים בקריאה "אני פונה לבעלי עסקי מזון והסעדה באזור לפתוח עסק במתחם המסחרי של מבשרת החדשה בתנאים אטרקטיביים ביותר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אזורים חתמה לאחרונה עם רשת פיצה רומי על השכרת שטח של 75 מ"ר שכבר פועלת במקום", נמסר ל"כל העיר". "בנוסף במתחם פועלות רשת ניצת הדובדבן ששוכרת שטח של כ-220 מ"ר, סיטי מרקט  שפועלת ב 300 מ"ר, מספרה, אופני ההר, חנות ממתקים, חנות מזון וציוד לבעלי חיים ועוד. במקום צפוי להיפתח גם בית קפה. לקוחות המתחם ייהנו מחניון עילי נפרד בסמוך למתחם שיאפשר נגישות מהירה וקלה למתחם החנויות".

"המתחם המסחרי בפרויקט 'מבשרת החדשה', אשר הושק ביולי 2021, כולל כ-1,800 מ"ר וחנייה עילית נפרדת עבור לקוחות המתחם המסחרי", עוד נמסר. "הפרויקט משקיף לנוף הרי ירושלים ונבנו בו שישה בניינים בני שמונה קומות ובסך הכול 180 דירות, במיקום מרכזי, עם נגישות מעולה ובשילוב מרכז מסחרי רחב ידיים אשר ייתן מענה זמין ונוח לשלל צרכי דיירי הפרויקט, השכונה והסביבה. בנוסף, צפוי המתחם לתת מענה גם לבאי בית החולים 'הדסה עין כרם' בשל הקרבה אל הפרויקט".

סמנכ"ל נכסים מניבים באזורים דן מור מציין כי "המיקום האסטרטגי והקרבה לבית החולים הדסה עין כרם, איכות האוכלוסייה בפרויקט ובאזור, כמו גם הצורך הקיים במרכז מסחרי נוח, זמין ונגיש לתושבי האזור, מייצרים את התנאים לשגשוג המתחם המסחרי בפרויקט.  האטרקטיביות הזו יוצרת התעניינות רבה מצד בעלי עסקים באזור כמו גם רשתות ארציות גדולות שמבינות את הפוטנציאל הגדול. חברת אזורים ממשיכה לפעול כדי ליצור תמהיל עסקים מוקפד ומתאים במקום. אני פונה מפה לבעלי מסעדות ובתי קפה באזור בהצעה לפתוח במתחם בתי קפה, מסעדה וחנויות מזון בתנאים אטרקטיביים ביותרומאחל שנה טובה ומועדים לשמחה לכולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר