דאיניוס אדומייטיס, מלקולם היל (צילומים הפועל בנק יהב ירושלים)
דאיניוס אדומייטיס, מלקולם היל (צילומים: הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה | כשלון ידוע מראש: אינספור החלטות רעות הובילו לקריסה של האדומים

שלל החלטות רעות גרמו לכשלון של האדומים: הסגל החלש שנבנה בקיץ, אי החזרת פארגו, הטעות לתת לקטש לנהל את המשחק מול הטורקים והיל שעדיין כאן למרות היכולת החלשה. אם רוצים להציל את הליגה, יש לעשות שינויים

פורסם בתאריך: 27.1.21 12:43

הכשלון במסגרת האירופית השנה של האדומים רשום בעיקר על דבר אחד – סגל שחקנים בינוני ואפור.

מלבד הטריו המוצלח – ג'ייקובן בראון, סולימאן בריימו וטיישון תומאס, שאר הזרים הם כישלון מהדהד שלא סיפקו את הסחורה ולא נכנסו בכלל לנעליים של הזרים המוצלחים מהעונה הקודמת.

אי אפשר שלא להזכיר את עודד קטש שכבר לא כאן, אבל הכשלון הזה רשום גם על שמו ולא מעט. הוא אחראי על בניית הסגל הלא מבריק בלשון המעטה שנבנה השנה בארנה ועל הכשלון בכל המסגרות עד כה, ועכשיו רק הליגה והגביע נשארו לאדומים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שותף בכיר נוסף לבניה הרעה הוא גיא הראל, המעורב לחלוטין בהחתמות התמוהות והרעות שהיוו את הבסיס לכשלון השנה בזרים. הנה ההסבר: מלקולם היל האנמי לא הראה מתחילת השנה שהוא מחליף אידיאלי לג'יימס פלדין. כריס קרמר הוא לא יותר מזר סביר, אחד שלפעמים קולע ולפעמים לא, אבל בעיקר חסר יציבות. ג'מיל ווילסון הוא עוד זר בינוני שמדי פעם קולע שלשה ולא יותר. הוא בכלל לא מה שהפועל הייתה זקוקה. הצבע פרוץ לגמרי ובמקום להנחית סנטר או איזה גבוה מאסיבי שיכול לשחק גם ארבע כדי שיתמודד עם הגבוהים במסגרת האירופאית, קיבלנו פורוורד אפרורי.

ההחלטות הרעות נערמות ולא מפסיקות. למה ג'רמי פארגו לא נחת כאן אחרי הפציעה של בראון? ראינו שבליגת הקורונה הוא עשה עבודה טובה. הוא בוודאי מתאים מקרמר, פיליפ, פאפאס ושאר הזרים הרעים שעברו כאן השנה. פארגו לא צריך זמן התאקלמות. הוא מכיר כבר את המערכת והיה יכול להיכנס נהדר לנעליים של בראון עד אשר האחרון היה חוזר מפציעה. אני בטוח שאיתו לא היינו  מגיעים למשחק אחרון על הדחה באירופה וגם עולים לגמרים במפעלים הזניחים יותר – גביע ווינר והליגה הבלקנית. לאחר מכן, כשבראון היה חוזר, הצמד היה עושה שמות בליגה ובאירופה ועם קצת "ביצים" גם היו מתקנים את הטעויות שנעשו בדרך עם החתמת גבוה במקום ווילסון ומחליף להיל.

עוד נקודה: אני חושב שלא היו צריכים לתת את ניהול המשחק בידיו של עודד קטש במשחק האחרון שלו מול טורק טלקום אנקרה. אני בטוח שהוא רצה לנצח, אבל ההתרגשות הגדולה והמעמד גרמו לו לאיבוד עשתונות, איבוד ההפרש ובדיעבד גם לאיבוד הכרטיס לשלב הבא. להפועל יש צוות של עוזרים מנוסים שביחד עם יותם הלפרין כיועץ היו יכולים להעביר בשלום את המשחק הקריטי מול הטורקים.

גם המאמן הליטאי החדש דאיניוס אדומייטיס לא חף מאשמה, על אף שהוא באמת לא בנה את הקבוצה ורק התחיל להכיר אותה. למרות זאת, ההחלטה הרעה שלו להושיב את טיישון תומאס ברוב דקות הסיום ברבע האחרון עלתה לו לדעתי במשחק. הוא החזיר את הסנטר רק שתי דקות לסיום, אבל זה היה מאוחר מדי.

אחרי שנה של קורונה אפשר להגיד שהפועל איבדה את החדווה להישגים. נכון לעכשיו, הפועל פשוט קבוצה לא טובה. יש צורך בחילופים דחופים של זר אחד לפחות וצורך להתחזק בישראלי איכותי לליגה, אחרת גם שם נודח ולא נגיע לשום גמר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר