מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור (צילום: שרון בוקוב)

"מודי מדבר את השפה של השחקנים, הוא יותר מחובר מפוטיס"

שחקנים בהפועל מברכים על השינוי בעמדת המאמן ומודים: "נתנו את התחת בשבילו". וגם: קיילין לוקאס לא צפוי להירשם בינתיים לליגה

פורסם בתאריך: 14.11.17 11:45

בהפועל ירושלים מתרגלים לעידן מודי מאור. השחקנים, לפחות רובם הגדול, מרוצים מאוד מהשינוי הפרסונלי בעמדת המאמן ונדמה שאין בהם צער על פיטוריו של פוטיס קציקאריס, שאליו הם לא התחברו – לא מקצועית ולא אישית.

כבר במשחק נגד נס ציונה הראו שחקני הפועל ירושלים מחויבות גדולה ומשחק ההגנה היה חזק ואינטנסיבי יותר, גם אם לוקחים בחשבון את החולשה היחסית של היריבה.

בהפועל, חשוב לציין, זוקפים את השינוי לזכותו של מאור. "השחקנים נתנו את התחת בשביל מודי", מודה שחקן בקבוצה, "הוא מבין המון כדורסל וכולם מנסים לעזור לו. הוא מדבר את השפה של השחקנים ויותר מחובר מפוטיס קציקאריס, שלא ידע להתחבר אלינו השחקנים. הדבר הטוב ביותר אצל מודי זה שהוא מנסה לשים אותנו בעמדות שאנחנו מכירים ומנסה להוציא מכל אחד את המיטב".

שחקן שני בהפועל מוסיף: "מודי אולי חסר ניסיון, אבל למרבה הפלא הוא דווקא מתמודד טוב ומתנהג כאילו יש לו כמה שנות ותק. הוא בהחלט מפתיע לטובה. אמנם הוא איתנו מתחילת העונה וכבר מהרגע הראשון הוא היה דומיננטי, אבל זה עדיין מפתיע לראות מאמן צעיר שקופץ לעמדת המאמן הראשי ובאופן יחסי משתלט על העסק מהר".

אחת המשימות של מאור תהיה לשלב כמה שיותר מהר את שני שחקני הרכש החדשים – קיילין לוקאס ורונלד רוברטס, שבשלב הראשון צפויים לשחק רק במסגרת האירופית. כבר במשחק מחר (רביעי) נגד ליטקביליס פוניבז' צפוי לוקאס, שהצטרף לפני כשבוע וחצי, לקבל דקות משמעותיות, כשהמטרה היא גם לבחון את היכולות שלו.

"לא היתה שום סיבה שלוקאס ישחק נגד נס ציונה", מסביר גורם בהפועל. "הרי כבר יש לנו חמישה זרים מלבדו, והוא בסך התאמן עד אז שני אימונים ולא רצינו לדחוק בו לשחק".

 

 

בהפועל אף מציינים כי "לוקאס לא הגיע בכושר משחק מלא. הוא אמנם עשה מחנה קיץ עם אורלנדו מג'יק, אבל לא שיחק שם ושוחרר כבר לפני יותר מחודש, כך שזה טבעי שנרצה לשלב אותו לאט ובלי לחץ".

פרט לכושר הירוד, ישנה סיבה נוספת שבגינה לוקאס (וגם רוברטס) לא נרשם בינתיים באיגוד הכדורסל: לכל קבוצה, כידוע, מותר לרשום עד שמונה זרים במהלך כל העונה והפועל רשמה בינתיים שישה (ג'רום דייסון, טרנס קינזי, אלן אומיץ', אוסטין דיי, סטראטוס פרפרוגולו וקרטיס ג'רלס ששוחרר), כך שרישום של שחקנים נוספים יגביל את יכולת התמרון של המועדון בהמשך העונה.

"לוקאס לא ישחק בליגה", מחדד גורם בהפועל ומוסיף הסבר: "אלא אם הוא יראה יכולת יוצאת דופן במשחקים הקרובים ביורוקאפ או שאחד מהזרים ייפצע".

כך או כך, בעוד מרבית השחקנים בהפועל שמחו מפיטוריו של קציקאריס, ישנו שחקן אחד במיוחד שכלל לא מרוצה מכך – הפורוורד היווני פרפרוגולו, כשבקבוצה מעידים כי הוא נראה מדוכא מאז חילופי המאמנים.

פרפרוגולו, כידוע, נחת בהפועל בעיקר בגלל קציקאריס, שאיתו היתה לו היכרות מוקדמת, וכעת כשהמאמן לא כאן הוא היה שמח ללכת בעקבותיו. אולם גם במקרה הזה, עניין רישום הזרים בארץ משחק תפקיד, שכן בהפועל, כאמור, לא ממהרים להחליף עוד זר כדי לא להיתקע בהמשך העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר