משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

ה-לך: משה חוגג העביר את בית"ר לנאמנות | דעה

תחת בעלותו של חוגג בית"ר הלכה עשרה צעדים לאחור. בעל הבית עשה כמעט את כל הטעויות האפשריות ואיבד את מרבית הקהל בצהוב שחור. בדרבי ביום שני כולם צריכים להתגייס ולהבהיר לרוכשים הפוטנציאלים שאין גדולה כמו בית"ר | טור דעה

פורסם בתאריך: 9.9.21 18:20

בית"ר חייבת להיות מועדון מוביל בכדורגל הישראלי. היא לא יכולה להיות מועדון שקונה שחקנים ומשביח אותם לקבוצות הגדולות. היא צריכה להיות זו שקונה ולא זו שמוכרת".

"אקח את בית"ר לשיאים חדשים".

"חולמים להגיע לשלב הבתים של האלופות".

"זו הזדמנות להפוך את בית"ר למועדון עם כוח בעולם".

"הבטחתי את עתיד בית"ר ירושלים ל-10 שנים לפחות".

אלו הם רק חלק מהציטוטים של משה חוגג, מי שהיה עד היום בעל הבית של בית"ר, וזאת לאחר שהעביר את הניהול על המועדון לידיו של נאמן.

שבועות רבים דובר על העתיד של משה חוגג, גם עבדכם הנאמן כתב על כך וביקש ממנו לשים תג מחיר וללכת, והנה היום (חמישי) הודיע חוגג על ההחלטה שקיבל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אני לא אסתיר את שמחתי. אני דרשתי קבל עם ועדה שמשה חוגג חייב וצריך ללכת. בשלוש שנים תחת בעלות של חוגג, בית"ר הלכה עשרה צעדים אחורה, ואפילו בימים השחורים של המועדון מבחינה כלכלית, הכדורגל לא היה כל כך רע וגרוע.

העזיבה של חוגג וההפקדה של המועדון בידיו של נאמן הפועל באר שבע לשעבר, עוררה גלים והדים רבים בעולם הספורט בארץ, אבל להגיד לכם את האמת – לא הרגשתי שמישהו באמת הופתע. חוגג משך את הזמן עד אחרי ראש השנה, למרות שהכתובת על עזיבה צפויה ואפשרית היתה על הקיר.

לעניות דעתי, אחד הזרזים להחלטה לעזוב היו הדיווחים על ההסתערות של אוהדי בית"ר על כרטיסים לדרבי, שאותו כידוע מארחת הפועל ירושלים. הוא ראה איך הקהל של בית"ר, שפחות או יותר החרים את משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע, נוהר בהמוניו למשחק שאותו בית"ר לא מארחת. זה מבחינתי שם לחוגג את מראה מול הפרצוף והכריח אותו להתמודד עם המציאות שבה הקהל הבית"רי ברובו לא רוצה אותו יותר.


שער ספורט "כל העיר", 3.9.2021 (צילום: יונתן אלמוג)

שער ספורט "כל העיר", 3.9.2021 (צילום: יונתן אלמוג)


חוגג עשה דברים טובים בבית"ר, בנראות של המועדון, בהשקעה במחלקת הנוער, בשיווק ובעיקר במלחמה בגזענות ובאלימות, אבל בכל מה שקשור לכדורגל נטו – הוא עשה רק נזק.

חוגג שחרר כמעט את כל שחקני הבית – דוד קלטינס, עידן ורד, דן איינבינדר וטל כחילה – ולא היה רחוק היום שגם אביאל זרגרי היה מוצא את עצמו מחוץ למועדון. חוגג נפל עם השחקנים הזרים, נפל עם רבים משחקני הרכש הישראלים ועל היכולת של בית"ר בשנתיים האחרונות חבל בכלל לדבר.

האוהדים בתגובה ברחו מהמגרשים, ולא לא רק בגלל ארגון לה פמיליה. כשאין כדורגל, אין חזון ואין עתיד – הקהל של בית"ר, שמבין דבר או שניים באנשים שבאים לסבן אותו, פשוט מעדיף להישאר בבית.

לכל אלו שחוששים מהתפרקות של בית"ר כדאי להירגע. בית"ר היתה לפני חוגג ובית"ר תהיה אחריו. תשאלו את איציק קורנפיין האגדי מה זה להסתדר ולהתנהל כלכלית עם מועדון בלי תמיכה כספית של בעל בית. הוא עשה את זה ביד רמה כמעט 4 שנים.

לסיום, המבחן האמיתי של אוהדי בית"ר ושל הקבוצה עד להגעת רוכש, היא הצגה של ממש בדרבי שמתקרב ביום שני. הצגה על המגרש והצגה של אלפים רבים ביציעים, כזו שתגרום לרוכשים מתלבטים להבין עד כמה הפוטנציאל של בית"ר גדול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אתה נרקיסיסט

    אני ואני ואני . בסה"כ כותב במקומון. כל העיסוק האובסיסיבי בדברים שמחוץ לכדורגל הם המחלה של ביתר וזה ימשך כי הדבר האחרון שמעניין אוהדים כמוך זה ספורט. אני בספק אם אתה מבין מה ההבדל בין לעלות עם שלושה בלמים או בשיטה אחרת. לכן גם הבעלים הבאים לא יצליחו לנהל את ביתר כי זה ארגון שלא ניתן לניהול כפי שלמד אותו קורנפיין שצדיק ממנו עוד לא היה לנו . בוא נזכיר מה עשו לו ולמשפחתו.
    הטעות של חוגג והיו כאלה היתה בעיקר להכניס את אוחנה לקלחת . אוחנה הוא הייצוג הכי קיצוני של הקשר העקום בין הניהול – הקהל – הכדורגל החלש. ביתר היא קצת כמו ברסלב מצב רוח אנרכיסטי מאורגן סביב אנשים שוליים אליהם מצטרף מעגל שני שמחפש מעט הזדהות עם הדבר החולה הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר