שידוך טוב? שלומי ארבייטמן (צילום :ניר קידר)
שידוך טוב? שלומי ארבייטמן (צילום :ניר קידר)

ארבייטמן החל להתאמן בבית"ר – האם זה שידוך טוב?

החלוץ החל להתאמן הבוקר, חמישי, עם הקבוצה בדרך לקדנציה שנייה בבית וגן. בסביבתו מדגישים: “לא מדובר במבחנים - שלומי עבר פציעה ובבית”ר רוצים לבדוק שהוא כשיר”

פורסם בתאריך: 11.8.17 09:23

שלומי ארבייטמן נמצא על סף חזרה לבית”ר, המקום שבו עשה את הפריצה הגדולה בקריירה שלו אחרי שהגיע לבית וגן בגיל נוער מבית”ר טוברוק.

ארבייטמן, כידוע, החל כידוע להתאמן עם הקבוצה בבית וגן, זאת למרות שאין עדיין חוזה חתום בין הצדדים. בסביבתו של החלוץ מסבירים כי “שלומי עבר פציעה ובבית”ר רוצים לבדוק שהוא החלים לגמרי. ממש לא מדובר על מבחנים או על התרשמות. הם רק רוצים לבדוק שהוא כשיר”.

ארבייטמן, כפי שפורסם בשבועות האחרונים ב”ספורט כל העיר”, היה על הכוונת של בית”ר מזה זמן רב, אך בקבוצה לא גיבשו החלטה האם להביא חלוץ זר או בלם זר. כעת, כך נדמה, ההחלטה כבר התגבשה ובית”ר בדרך להתחזק בחלוץ ישראלי, מה שישאיר לקבוצה את האופציה להתחמש בבלם זר.

לא בא למבחנים - שלומי ארייבטמן (באדיבות האתר הרשמי של בית"ר)

לא בא למבחנים – שלומי ארייבטמן (באדיבות האתר הרשמי של בית"ר)

 

יצוין כי בבית”ר מחפשים בלם כזה ובקבוצה אף הגישו הצעות למספר מועמדים, אך טרם נענו בחיוב. כידוע, בבית וגן חשקו מאוד בבלם הצרפתי לינדזי רוז, אך קבוצתו לוריין מערימה קשיים על המעבר ודורשת עבורו סכומים גבוהים שבית”ר לא מוכנה לשלם.

בלם נוסף ששמו מוזכר בבית”ר הוא הקמרוני מאקי בניאק, שהוזכר כמועמד גם למכבי חיפה. בניאק, בן 22, גדל במחלקת הנוער של ברצלונה מגיל 13, אך שותף בעיקר בקבוצת המילואים של מועדון הפאר הספרדי.

ההתקדמות בגזרת הרכש, גם אם דובר על כך עוד קודם לכן בבית וגן, יכולה להעיד כי משבר האמון שהיה בין הבעלים אלי טביב לבין המאמן שרון מימר כבר הושאר מאחור.

כזכור, ביום רביעי שעבר שוחחו השניים לאחר נתק ממושך, שבמהלכו טביב אף לא ענה לשיחת טלפון של מימר ואף לא חזר אליו.

צלח את המשבר הראשון - אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

צלח את המשבר הראשון – אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

בבית”ר מציינים כי השיחה בין השניים היתה טובה מאוד ובסיומה הוחלט על יציאה לדרך חדשה. בבית וגן לא קושרים זאת באופן רשמי ופומבי, אך במועדון ישנם מי שטוענים כי הסטתו של אנטואן קונט לעמדת הבלם והחזרתו של דוד קלטינס לקישור היא פועל יוצא ללחץ שהפעיל טביב על המאמן בנושאים הללו, שהיוו חלק מהסיבות לנתק בין השניים.

“נראה שהשיחה עם אלי טביב הורידה הרבה מאוד לחץ משרון”, מציין גורם בקבוצה בשיחה עם “ספורט כל העיר” ומתייחס גם לשינויים בעמדות של קלטינס וקונט: “כנראה ששרון הבין שזה המקום הנכון בשבילם כרגע”.

גורם שני בבית”ר מציין כי “שרון אמנם הראה הרבה ביטחון בתקופת הנתק, אבל בהחלט אפשר היה לראות שהשיחה עם אלי טביב הרגיעה אותו. אחריה הוא היה הרבה יותר נינוח ומשוחרר וזה גם הוריד את הלחץ מהשחקנים”.

אחד משחקני בית”ר מתייחס גם הוא ליחסים בין הבעלים למאמן ואומר: “שרון מאמן מצוין, שתורם לנו מאוד. הוא נותן הרבה שקט, אבל אצל טביב אי אפשר לדעת מה יהיה לאורך זמן ואם שרון יישאר איתנו עד סוף העונה. אוחנה מאוד מעריך את העבודה של שרון והראייה לכך שהוא נשאר בתפקידו למרות המשבר. בלי אוחנה אי אפשר לדעת מה היה קורה”.

לא בכדי מזכיר השחקן את אלי אוחנה, שצלח את המשבר הראשון שלו כמחזיק זכויות הניהול בבית”ר בהצלחה גדולה.“אם לא אלי אוחנה, שרון לא היה בבית”ר היום”, אומר גורם במועדון. “ההתנהלות הרגועה של אוחנה נתנה הרבה שקט למערכת כולה ומגיע לו יותר ממילה טובה על ניהול המשבר הזה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר