ברק לוי, שוער הפועל קטמון (צילום: דאפי ספונר - באדיבות katamon.co.il)
ברק לוי (צילום: דאפי ספונר - באדיבות katamon.co.il)

ברק לוי: "מקווה שנדע להביא את הדרך שלנו לידי ביטוי מול כפר סבא"

שוער קטמון ברק לוי מוכן למשחק החשוב נגד כפר סבא ביום שישי (15:00 בטדי). המאמן ליאור זדה מוסיף: "יש לנו המון כבוד לכפר סבא, אבל נבוא לשחק את המשחק שלנו"

פורסם בתאריך: 21.11.17 09:47

בעוד שלושה ימים, ביום שישי (24.11) תגיע הפועל קטמון לצומת דרכים חשוב מאוד מבחינת המשך העונה, כשהקבוצה תשחק נגד הפועל כפר סבא (15:00 בטדי) במה שבהחלט מוגדר, לפחות על ידי האוהדים, כמשחק העונה, המשחק שאחריו אפשר יהיה להבין לאן פניה של הפועל קטמון.

המשחק הזה מגיע אחרי פגרה ארוכה, שבה קטמון גם שיחקה משחק אימון נגד הפועל רעננה מליגת העל והובסה 7:0 ביום חמישי האחרון.

"בהכנה למשחק נגד כפר סבא התבוסה הזו לא פוגעת", אומר בביטחון המאמן ליאור זדה ל"כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים) ומוסיף: "אמנם כולם מבינים שזה לא היה צריך לקרות, אבל שמנו את זה מאחורינו וזה לא יפגע לנו בביטחון. הפערים הם בטח לא כאלה ולא גדולים כמו התוצאה ונוכיח את זה בהמשך".



זדה מוסיף ומתייחס גם למשחק החשוב נגד כפר סבא ביום שישי ואומר: "זה משחק חשוב ומשמעותי אבל לא יקבע את פני העונה. העונה ארוכה ואת הרצף שלנו בטוח שנעשה".

עד כמה שונה ההכנה למשחק?
"ההכנה באמת רגילה עם דגשים טקטים יותר מן הסתם. יש לנו המון כבוד לכפר סבא, והערכה על איך שהם מנצחים ומעבר לזה לאיך שהם נראים, אבל נבוא לשחק את המשחק שלנו".

לכפר סבא יש את ההתקפה הטובה בליגה, כשהקבוצה מהשרון כבשה עד כה 25 שערים בעשרה משחקים, מי שככל הנראה יצטרך לעבוד קשה מאוד במשחק נגד הירוקים הוא השוער ברק לוי, שאחרי תקופה לא פשוטה מבחינתו של פציעה בצלעות במשחק נגד אחי נצרת ולאחר מכן קלקול קיבה ערב המשחק נגד הפועל חדרה, ניצל את הפגרה כדי לאושש את הגוף.

"אני מרגיש מצויין תודה לאל", אומר לוי ל"כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים). "בפגרה היה זמן לנקות קצת את הראש, ועכשיו אנחנו עובדים יותר קשה וחוזרים למסלול".

 

לוי מדבר גם על המשחק הקרוב נגד כפר סבא ואומר: "אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו נגד כל קבוצה, לא משנה מי היא. ברור שהפועל כפר סבא עושה עד עכשיו עונה מצויינת, אבל אותי מעניינת קודם כל הפועל קטמון ירושלים, אני מקווה שנדע להביא את הדרך שלנו לידי ביטוי גם מול כפר סבא".

במידה ותנצחו אפשר יהיה לומר שקטמון תווה העונה פקטור משמעותי בצמרת?
"אני מרגיש שצעד אחרי צעד, משחק אחרי משחק, אנחנו מתחברים. יש פה קבוצה מצויינת, וצוות מקצועי שמכין אותנו לכל משחק ברמה הכי גבוה שיש. אין סיבה שלא נהיה פקטור משמעותי בצמרת, אנחנו יודעים שזאת הציפייה מאיתנו ואנחנו נעשה הכל כדי לעמוד בה".

קטמון מציגה השנה הגנת ברזל. כמה אחוזים מההצלחה הזאת נזקפים לזכותך?
"אני חושב שההצלחה הזאת נזקפת לזכות כל הקבוצה בלי יוצא מן הכלל. כולם עובדים בשביל כולם, ואני מקווה שנמשיך ככה ביחד".

ביום רביעי תתקיים הגרלת גביע המדינה – מהי המטרה של קטמון במפעל?
"להגיע כמה שיותר רחוק. גביע זה גביע ואנחנו נבוא כמו שאנחנו באים לכל משחק – במטרה לנצח".

גם המאמן זדה מתייחס להגרלה הצפויה ואומר: "נשמח להגרלה סבירה, ובכל מקרה נבוא לנצח ולהתקדם במפעל נגד כל קבוצה ובכל מגרש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר