הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)
טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

"קשה לחזות מתי קינזי יחזור, זה יכול לקחת ימים ויכול לקחת חודש"

מצבו של טרנס קינזי ממשיך להטריד את הפועל, בעיקר בשל אי הוודאות סביב מועד חזרתו לאימונים. "מסוג הפציעות שקשה לחזות את החזרה מהן"

פורסם בתאריך: 27.9.17 10:58

מצבו הבריאותי של טרנס קינזי ממשיך להדאיג את הפועל, בעיקר בשל היותו לא ברור. הסמול פורוורד עדיין סובל מכאבים עזים בגבו, אך עד כה הבדיקות שנעשו לו לא מצאו את הסיבה, כשמה שכן נודע להפועל ולשחקן עצמו הוא שלא מדובר מפריצת דיסק.

בהפועל, כאמור, מודאגים בעיקר מאי הוודאות סביב מועד החזרה של קינזי, שבכל מקרה לא צפוי לשחק בגביע ווינר שיחל ביום שני הקרוב, 2.10, אז תשחק הפועל נגד עירוני נהריה (18:45 בחולון), כשגם במשחק פתיחת העונה בליגה, שוב נגד עירוני נהריה, בעוד עשרה ימים (8.10) הוא ככל הנראה לא ישותף.

קינזי, יש לציין, נבדק באחרונה על ידי רופא הקבוצה, האורטופד ד"ר עדי פרידמן, שהכין עבורו תוכנית שיקום וטיפול, כשבהפועל מדגישים כי בשלב זה עדיין מוקדם להעריך מתי הוא יוכל לחזור לאימונים. בינתיים עובד קינזי באופן פרטני וצמוד עם הפיזיותרפיסטים של הפועל.

"קשה לחזות מתי קינזי יחזור", מציין גורם בהפועל בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה מסוג הפציעות שקשה לדעת איתן, זה יכול לקחת ימים בודדים אבל גם יכול לקחת חודש ואפילו יותר. בינתיים החתמנו את פרפרוגלו, ככה שזה נותן לנו שקט ולקינזי את הזמן להחלים ולחזור בכשירות מלאה".


סטראטוס פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)

סטראטוס פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)


בזמן שקינזי עבר בדיקות וטיפולים בארץ, הפועל היתה כידוע במחנה אימונים בספרד, ממנו חזרה הקבוצה ביום שני האחרון. בספרד קיימה הפועל חמישה משחקים, כשלאחר שני ההפסדים לאסטודיאנטס ולבאסקוניה בטורניר חטאפה, רשמו האדומים שני ניצחונות נגד קבוצות מרכז טבלה בליגה הספרדית, 70:81 על סרגוסה ו־88:96 מול בילבאו, תוך שהקבוצה מגלה יכולת משופרת.

אולם אקורד הסיום של המחנה היה צורם, עם תבוסה 97:75 לבאסקוניה, אך יש לציין כי ההפסד הזה הגיע עם סגל חסר וללא ליאור אליהו שחזר ארצה מוקדם בשל מות סבו וללא בר טימור שחלה ונשאר במלון.

"יש הרבה דברים שצריך לתקן", אמר המאמן פוטיס קציקאריס עם חזרתה של הקבוצה מספרד, "ואת הזמן והאימונים שנותרו, ננצל כדי לתקן את הדברים האלה ולעבוד על שיפור הכימיה הקבוצתית. באופן כללי אני מאוד מרוצה ממסע המשחקים שקיימנו, הוא היה חיובי. התמודדנו מול יריבות ברמה גבוהה".

הקפטן יותם הלפרין הוסיף: "אני חושב שהיה מחנה טוב. התקדמנו תוך כדי תנועה וזה הכי חשוב מבחינתנו. היו לנו 11 ימים ללמוד אחד את השני, ואני חושב שאנחנו במצב הרבה יותר טוב מאשר איפה שהיינו כשהתחלנו את המחנה".

"זה היה מחנה אימונים טוב מאוד בשבילנו", מציין גורם בהפועל בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בהתחשב בכך שהגענו לספרד ללא אימונים משותפים של כל הסגל וביחד עם הפציעה של קינזי, עשינו מחנה לא רע בכלל. המשחק האחרון מול באסקוניה הוא לא מדד בכלל. התמודדנו איתם יפה מאוד שלושה רבעים, אבל נשארנו עם סגל קצר מאוד וזה הכריע".

כך או כך, ביום שני כאמור תחל הפועל באופן רשמי את העונה, כשתנסה להגן התואר של מחזיקת גביע ווינר. אם הפועל תנצח את עירוני נהריה, היא תשחק יום למחרת (שלישי) נגד המנצחת מבין גלבוע גליל והפועל חולון, כשמשחק הגמר של טורניר פתיחת העונה יתקיים ביום חמישי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר