האולם ביד אליהו (צילום: Yellow-up)
האולם ביד אליהו (צילום: Yellow-up)

גורם בהפועל: "העובדה שהפיינל פור לא בארנה מורידה מאיתנו לחץ"

הפיינל פור יתקיים השנה ביד אליהו ובהפועל משוכנעים שהדבר עשוי לסייע להם. האמנם?

פורסם בתאריך: 23.5.17 12:35

הפיינל פור של ליגת העל יתקיים השנה באמצע חודש יוני (חצי הגמר ב-12.6 והגמר ב-15.6) בהיכל יד אליהו, כך קבעה הפועל חולון, שסיימה את העונה במקום הראשון בליגת העל וקיבלה את הזכות לבחור במיקום שבו ייערכו משחקי הגמר סל (כשהאפשרויות היו יד אליהו או הארנה).

 

הבחירה של החולונים ביד אליהו, כך אומרים בהפועל, מאכזבת במעט אבל גם מורידה מהקבוצה לא מעט לחץ. וזה דבר חשוב כשבפני הפועל עוד עומדת סדרת רבע גמר פלייאוף נגד עירוני נהריה, כשהמשחק הראשון יתקיים ביום שלישי הקרוב, 23.5, בארנה (21:00).

"היינו שמחים לארח את המשחקים בארנה", מדגיש גורם בהפועל ומוסיף ש"אבל אין ספק שהעובדה שהפיינל פור לא בארנה מורידה מאיתנו לחץ. אנחנו, כמובן, עם הפנים לסדרה נגד נהריה ואנחנו מאמינים שנעבור אותה. ובהסתכלות קדימה, אל הפיינל פור, זה לא כל כך נורא אם השנה נשחק בתל אביב. הקהל שלנו יגיע גם לשם בהמוניו, יתמוך בנו ויעשה את ההבדל. נגמרו הימים שיד אליהו היה אימתני ואי אפשר היה לנצח שם. הפיינל פור פתוח והכל יכול להיות שם. מבחינה מקצועית, כבר ראינו איך הפועל ראשון לציון ניצחה אותנו בגמר בשנה שעברה אצלנו בבית, כך שזה לא אמור להוות יתרון או חיסרון".

פרשן ההווה ומאמן העבר גיא גודס מוסיף ומציין כי "לא אמור להפריע לאף אחד היכן יערך הפיינל פור. יד אליהו זה מגרש שהפועל שיחקה בו וניצחה בו מספיק פעמים. לפעמים זה יותר מלחיץ לארח משחק מכריע וראינו את זה קורה להפועל בשני גמרי הגביע האחרונים נגד מכבי תל אביב ובגמר הפיינל פור נגד ראשון לציון בשנה שעברה. אני חושב שהעובדה שמכבי לא שיחקה בבית בגמרי גביע האחרונים הורידה ממנה את הלחץ וסייעה לה לזכות בתארים וכך יכול לקרות גם להפועל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר