זכאי ובניו (צילום: פרטי)
זכאי ובניו (צילום: פרטי)

זכאי ובניו איטום מבנים: שלושה דורות של מקצוענים

חברת זכאי ובניו עובדת בעיקר במבנים קיימים ומאוכלסים, כך שהיא מתמחה כמעט בכל הטכניקות והטכנולוגיות הקיימות בשוק בתחום איטום מבנים. "אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למבנה, למערכות שלו, לתשתית ולטכניקת האיטום הקיימת" אומרים בעלי החברה

פורסם בתאריך: 30.12.19 18:02

מזג האוויר החורפי לצד התיישנות המבנים ומערכות האיטום, מייצרים פתח לחדירת מים מהגג והמרפסת לתוך הבניין. מלבד עוגמת הנפש – חדירת רטיבות, נוזלים וקורוזיה עלולים לגרום לנזקים קבועים ולהשפיע על חוץ ועל פנים המבנה, כך שיש צורך בפתרון עמיד וקבוע שיישמר לאורך שנים. 'זכאי ובניו' קבלן איטום מבנים, מספק מעל 60 שנה פתרונות איטום מהאיכותיים והטובים שיש. ניסיון של שישה עשורים בשילוב ידע מקיף ומומחיות מקצועית בשיטות והטכנולוגיות העדכניות ביותר מבין קבלני איטום בירושלים, ממצבים את זכאי ובניו בשורה הראשונה של קבלני האיטום בישראל. החברה מנוהלת כיום על ידי אריאל זכאי מהנדס אזרחי – דור שלישי במשפחה של קבלני איטום, ואביו – אברהם זכאי. את החברה הקים הסב, ציון זכאי, בשנות החמישים ומאז היא גדלה והתפתחה וכוללת כיום צוות משרד, צוותי עובדים קבועים וקבלני משנה. צוות החברה מצטיין בידע מקצועי וותק רב שנים, המאפשרים להם לספק שירותי איטום גם במקרים המאתגרים והמורכבים ביותר. 'זכאי ובניו' מבצעים את כלל סוגי עבודות האיטום, בעיקר במבנים מאוכלסים ומתמחים בפתרונות למבנים קיימים. "עבודות איטום בבית קיים מצריכות ידע נרחב", מסביר אריאל זכאי, "בניגוד לאתר בניה בו התשתית נעשית מההתחלה, במבנה קיים יש לשלב פתרונות מדויקים וחכמים בהתאם למבנה בצורה המקצועית ביותר, בכדי שלא לפגוע במבנה. "פתרונות האיטום שאנו מספקים מדויקים מאוד, יעילים וחסכוניים. המטרה שלנו היא לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר בעלויות אופטימליות ללקוחות".

זכאי ובניו (צילום: פרטי)

זכאי ובניו (צילום: פרטי)

אילו עבודות איטום אתם מבצעים?

"אנו מטפלים בבעיות איטום מהגגות, ממרפסות, ומקירות חיצוניים. מבצעים עבודות גובה בסנפלינג וכן עבודות מתחת לקרקע, בחפירות ואיטום שלילי (איטום שנעשה מתוך המבנה כלפי חוץ) במקרים בהם חדירת המים מתחת לאדמה ואין גישה למקור חדירת המים באופן ישיר. "אנו עובדים עם החברות הגדולות במשק, חברות בניה, משרדים ממשלתיים, בתי מלון, בתי חולים, אוניברסיטאות וכמובן מבנים פרטיים- בתים ודירות עבור לקוחות פרטיים, ועדי בתים, ומספקים פתרונות איטום לכל סוגי המבנים: מבני תעשיה, קוטג'ים, בתים פרטיים, פנטהאוזים. כחלק נלווה לעבודות האיטום אנו מתמחים גם בשיקומי חזיתות בחיזוק אבנים".

באילו חומרים וטכניקות איטום אתם משתמשים?

"מכיוון שאנו עובדים בעיקר במבנים קיימים ומאוכלסים, אנו מתמחים כמעט בכל הטכניקות והטכנולוגיות הקיימות בשוק. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למבנה, למערכות שלו, לתשתית ולטכניקת האיטום הקיימת. בין הטכניקות שלנו קיימות עבודות חמות, עבודות בהתזה, עבודות הזרקות, עם ובלי פירוק החיפויים והמרפסות לפי הצורך ועוד. האתגר הוא לזהות את הבעיה בצורה מדויקת, מהיכן מגיעה הנזילה ואיפה הכשל, ולספק את הפתרון האופטימלי, המדויק והחסכוני לבעיה".

זכאי ובניו (צילום: פרטי)

זכאי ובניו (צילום: פרטי)

מהי ההתמחות של הצוות?

"אבא שלי אברהם, קבלן רשום באיטום, עוסק בתחום מעל 40 ומומחה בעבודות האיטום. אני מהנדס בניין אזרחי במקצועי וההתמחות שלי היא בתחום איטום המבנים, כך שיש לנו ניסיון וידע מקיף ונצבר באיטום בפרט ובתחום הבניין בכלל. מעבר לכך, אנו דואגים להמשיך וללמוד את הפתרונות והטכנולוגיות המתחדשים כל הזמן, ואף מעבירים את הצוותים שלנו הכשרות והשתלמויות בשימוש בחומרים ושיטות עבודה, וכן בכל הקשור לבטיחות – עבודה בגובה, סנפלינג ועוד". עוד מדגיש אריאל: "חברתנו חרתה על דגלה את דגל שירות הלקוחות. עבורנו זו חובה שכל לקוח, קטן כגדול יקבל את השירות הטוב והמדויק ביותר ובמהירות האפשרית. וחשוב מכל: הניסיון שלנו הוא הביטחון שלכם".

  

זכאי ובניו קבלני איטום בירושלים

לאתר: www.zacai-banav.co.il

טלפון: 050-9066709

לפייסבוק: זכאי ובניו-איטום

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר