פינת הזיכרון שהוצבה הבוקר בבית משפט השלום בירושלים (צילום: שלומי הלר)
פינת הזיכרון שהוצבה הבוקר בבית משפט השלום בירושלים (צילום: שלומי הלר)

רצח עמוס סער ז"ל: החשוד בסיוע ובשיבוש הליכי חקירה שוחרר למעצר בית

בית משפט השלום בירושלים החליט לשחרר למעצר בית את החשוד בסיוע ובשיבוש הליכי חקירה בתיק הרצח של קצין הביטחון עמוס סער ז"ל בהר חומה; החשוד המרכזי ברצח עצור עד ליום ראשון, 5.1.20

פורסם בתאריך: 30.12.19 14:19

רצח קצין הביטחון עמוס סער ז"ל בהר חומה: בניגוד לבקשת המשטרה – בית משפט השלום בירושלים החליט לשחרר למעצר בית את החשוד השני בתיק החקירה, שחשוד בסיוע ובשיבוש הליכי חקירה. משטרת ירושלים ביקשה לעכב את הביצוע של השחרור עד לשעה 15:00 על מנת להגיש ערר לבית משפט המחוזי בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לגבי החשוד המרכזי – בית משפט השלום בירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר" האריך את מעצרו עד ליום ראשון, 5.1.20. בדיון הארכת מעצרו בשבוע שעבר עלה כי החשוד המרכזי ברצח נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית באיתנים – בסופה נמצא כי הוא כשיר לעמוד לדין.


זירת הדקירה בהר חומה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת הדקירה בהר חומה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


עו"ד אריאל הרמן, שמייצג את החשוד המרכזי ברצח, מסר ל"כל העיר" כי "מרכיב חשוב בחקירה, שלפעמים שוכחים, שזה חלק מהחקירה לבדוק את המצב הפסיכיאטרי של החשוד. במיוחד בגלל שעלו נתונים שהוא מעורער בנפשו. אני ביקשתי מבית המשפט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, דבר שהוא נחוץ שייעשה בזמן סמוך למעשה, משום שמצב נפשי הוא מצב דינמי. ביקשתי גם שיתאפשר לסנגוריה לשלוח פסיכיאטר מטעמה אל החקירה כדי לבצע בדיקה, דבר שלא פוגע בחקירה בשום דרך, השופט סירב בלי נימוקים ואנחנו נגיש על זה ערר".

כפי שפורסם, עמוס סער ז"ל נמצא פצוע במצב אנוש בחדר מדרגות בהר חומה – הוא פונה במצב קריטי לבית החולים שערי צדק. לאחר פעולות החייאה ממושכות וניתוח חירום נקבע מותו. בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים עצרו חשוד מרכזי וחשוד נוסף בחשד שסייע.


עמוס סער ז"ל (צילום: דוברות בתי המשפט)

עמוס סער ז"ל (צילום: דוברות בתי המשפט)


החשד הוא כי הרקע לרצח המזעזע הוא מתיחות שהיתה לשכן החשוד עם עמוס סער ז"ל. בשבוע שעבר תיארה אורלי סער, רעייתו של עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים בבתי המשפט, את הרגעים האחרונים של בעלה: "צלצלו בדלת, עמוס יצא לפתוח ושם הוא נדקר ונרצח". אורלי סער דחתה את הטענות כי היה להם סכסוך עם השכן, לדבריה, "מעולם לא היה לנו סכסוך שכנים. עמוס כל הזמן אמר לי 'הוא מסכן'", והוסיפה כי המתיחות שהיתה לשכן מולם הופסקה לאחר שהכלבה שלהם עזבה את הבניין. "הכלבה שלנו עברה לגור עם הבן שלי ביישוב. כל העניין נרגע. כמו כן, היא טענה כי השכן שנעצר: "רדף אחרי המשפחה הרבה זמן, ראינו אותו לאחרונה לפני שלושה ימים. עמוס היה אדם גדול שלא הסתכסך עם איש מעולם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    מעט התחשבות בשכנים שסבלו מהנביחות של הכלב שלו היו מונעים את הרצח. העל מקרה אין נצדקה בשום פנים ואופן לרצח כל שהוא.. אך חייבים למנוע סבל משכנים ולהתחשב בהם בבניין משותף!

  2. ציפורה

    חמור גארם שצריך עזרה עם הבנת הנקרא – הכלב נמסר למושב שבו גר הבן מתוך התחשבות.

    כלום!!! כלום לא יכול להצדיק רצח! אדיוט!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר