רועי זיו (צילום: פרטי)
רועי זיו (צילום: פרטי)

הלב הרחב מהר חומה – רועי זיו זכה בפרס על עשייה למען הקהילה

רועי זיו מהר חומה פועל למעלה מעשור בהתנדבות למען הקהילה בעיר - בסוף החודש הוא יקבל את פרס "התושב המעורב" מעיריית ירושלים: "אין דבר שמספק יותר מאהבת חינם ומנתינה ללא שכר" 

פורסם בתאריך: 20.1.20 14:54

אין מחלקת ילדים בבתי החולים בירושלים שלא מכירה את רועי זיו, 42, תושב הר חומה, שפועל בהתנדבות למעלה מעשור למען הקהילה בעיר. זיו, שהקים את קבוצת "רועי והחברים למען הקהילה", עורך פעילות התנדבותית ברחבי העיר – הפקת בר ובת מצווה לילדים חולי סרטן ומשפחות נזקקות, מסיבות עבור אנשים עם צרכים מיוחדים וילדים חולי סרטן, חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות, אירוח ילדים ומשפחות להופעות, חלוקת צעצועים לילדים בבתי חולים, חלוקת תיקים לבתי ספר לילדים ממשפחות מצוקה ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כעת, זיו זוכה להכרה ולהערכה – בסוף החודש הוא יקבל מעיריית ירושלים את פרס התושב המעורב. לעיריית ירושלים הוגשו 171 המלצות למועמדים לקבלת הפרס ממערב העיר ו-22 המלצות למועמדים ממזרח העיר. חלק מהמועמדים נפסלו בשל תפקידיהם במינהלים הקהילתיים. בסופו של דבר נבחרו 10 מועמדים, כאשר רועי זיו קיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין כולם. מדובר בציון שמורכב מהיקף הפעילות הקהילתית, מידת התרומה לעיר ולקהילה, איכות התרומה והתרשמות כללית מהמועמד.


רועי זיו


בשיחה עם "כל העיר", מספר זיו כי הפעילות ההתנדבותית החלה עוד כשהיה יחצ"ן בחיי הלילה בירושלים. "כשהייתי עובד בחיי הלילה פנו אלי כמה עמותות ואנשים פרטיים עם כל מיני פניות כאלו ואחרות. זה התחיל מאירוע קטן ומשם צמח לפעילות ענפה ששותפים בה כמעט כל בעלי העסקים בירושלים. השגרה שלי עמוסה בחיי היום יום – אני עובד באגד, אני עושה יח"צ להופעות של הזאפה ועובד גם ב'בימות'. כל יום על אני הרגליים מ-4:30 לפנות בוקר – אבל חיפשתי משהו שימלא לי את החלל הריק של הנתינה והעשייה למען הזולת".

"משם פתחתי את הפרויקט 'רועי והחברים למען הקהילה'. בעזרת אשתי שתומכת בי והירושלמים שהם אנשים מלאי נתינה ואהבת חינם – תמיד עונים בחיוב, הצלחנו להקים את הפרויקט הזה".

"מבחינתי", מסכם זיו, "אין דבר שמספק יותר מאהבת חינם ומנתינה ללא שכר".


רועי זיו (צילום: פרטי)

רועי זיו (צילום: פרטי)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר