הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)
הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)

העברת מתחם הטסטים למלחה – המינהל הקהילתי ל"כל העיר": "קוראים לעיריית ירושלים לעצור את התהליך"

מחריף משבר האמון בין תושבי מלחה לבין עיריית ירושלים על רקע ההחלטה להעביר את מתחם הטסטים לאזור טדי. יו"ר המינהל הקהילתי רוני שרון ל"כל העיר": "הליך הוצאת מתחם הטסטים מגילה נעשה ללא שיתוף שלנו"

פורסם בתאריך: 2.3.20 20:09

משבר האמון בין תושבי מלחה לבין עיריית ירושלים מחריף – התושבים זועמים על החלטת העירייה להעביר את מתחם הטסטים משכונת גילה לאזור טדי, שהינו עמוס ממילא. במינהל הקהילתי יובלים מדגישים בשיחה עם "כל העיר" כי ההחלטה התקבלה ללא הליך שיתוף ציבור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


רוני שרון, יו"ר מינהל קהילתי 'יובלים', אומר בשיחה עם "כל העיר" כי "מינהל קהילתי יובלים נמצא בקשר שוטף עם עיריית ירושלים בעשרות רבות של תוכניות בהליכי תכנון שונים. יחד עם זאת, הליך הוצאת מתחם הטסטים מגילה נעשה ללא שיתוף שלנו ואנו מצרים על כך", מדגיש שרון ומוסיף: "אנו קוראים לעיריית ירושלים לעצור את התהליך עד לבחינה משותפת של חלופה מוסכמת בתיאום עם מינהל קהילתי יובלים".

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" – הבשורה של תושבי גילה היא למעשה הסיוט החדש של התושבים במלחה: הודעת עיריית ירושלים כי מתחם הטסטים באפ-טאון גילה, שהיה מוקד למאבק ממושך של התושבים, יועתק למתחם בסמוך לאצטדיון טדי, יצר זעם גדול בקרב התושבים במלחה, שגם כך סובלים בחודשים האחרונים מעומסי תנועה בלתי אפשריים בשל עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה.

בשיחה עם "כל העיר" אמר בין השאר יו"ר ועד התושבים במלחה דרור בקל כי "אנחנו בתור שכונה מוכה לא מסוגלים לקבל עוד מפגע, כבר עכשיו האזור לא מכיל את התנועה שזורמת אליו ביומיום. כבר היום המצב הוא בלתי אפשרי. זה ברור שהעברת מתחם הטסטים לאזור רק תוסיף למצוקה ולכן אנחנו חוששים מאוד; אצלנו גם כך יש רשימה ארוכה של מפגעים שהעירייה יצרה בעצמה לאורך השנים תוך תכנון לא נכון של אגן מלחה. אז נכון – אנחנו נהנים משיתוף פעולה מצד ראש העיר והעוזר שלו עופר איובי בדברים מסוימים, ומצד שני אנחנו מקבלים את הנחתות האלו, באמת לא ברור מה קורה פה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לעצור את התהליך??? כי כולם כבר רגילים ששכונת גילה היא פח האשפה של ירושלים???? (מכל בחינה אפשרית מלבד מאשר גובה תשלומי הארנונה). למה לתקוע את רכבי לימוד הנהיגה והטסטים בלב שכונת גילה זה בסדר אבל להעביר את מתחם הטסטים לאיזור שאפילו אינו בתוך שכונה כלשהי, אלא רק באיזור מרוחק, זה לא בסדר??? הרי ברור ב 100% שכל תושבי מלחה שולחים את ילדיהם ללמוד נהיגה בגילה, ולא מטרידים את עצמם לרגע מהסיוט שעובר בשל כך על תושבי השכונה, שהמתחם תקוע להם ממש באמצע השכונה, במרכז המסחרי, ליד מרפאות / סופר / סופר פארם, כך שהחנייה שם ובכל האיזור היא בלתי אפשרית, וכך גם הנסיעה בכל כבישי שכונת גילה, שתקועים על ידי רכבי 'ל' ורכבים בטסטים + הבונוס של זיהום אוויר בעליה. לא יתכן שבירושלים יש שכונות מורמות מעם, ויש שכונות שהעיריה מתעלמת מהן, אבל יודעת יפה מאוד לקחת אלפי שקלים בשנה מכספי התושבים. אם עירית ירושלים מגדירה את גילה כשכונה שאפשר להשאיר אותה מטונפת, וגם לזרוק בה את מתחם הטסטים, שלפחות יבטלו לנו את תשלום הארנונה, כי לנו נמאס גם לגור בשכונה המטונפת והפקוקה הזו, וגם לשלם על זה הון עתק !!!

  2. תושב גילה ותיר

    ומה לנו לתושבי גילה עשו שיתוף לציבור שמעבירים את מתחם הטסטים? התשובה זה לא. עכשיו תרגישו מה שאנחנו מרגישים כל היום

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד גילה לא פח אשפה של עיר בגלל כסף

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר