פרויקט התחדשות עירונית רחוב בר יוחאי (הדמיה: אול אין)
פרויקט התחדשות עירונית רחוב בר יוחאי (הדמיה: אול אין)

עסקת הענק בקטמונים: 1,000 דירות חדשות בהשקעה של 1.5 מיליארד שקלים

במסגרת פרויקט הענק ייהרסו השיכונים הישנם ברחוב בר יוחאי, במקומם יוקמו 5 מגדלים בגובה כ-30 קומות, ובהם 1,000 דירות חדשות; העבודות צפויות להתחיל בעוד כשנתיים

פורסם בתאריך: 28.11.20 18:22

חברת 'קדמת היובל' הודיעה כי חתמה עם חברת 'אפריקה התחדשות עירונית', על עסקת ענק בהיקף של 1.5 מיליארד שקלים, בפרויקט חדש של התחדשות עירונית ברחוב בר יוחאי בשכונת קטמונים.

פרויקט ההתחדשות העירונית יתבצע במבנים שברחוב בר יוחא 5, 7, 11-15, בשטח של 52 דונם בו ממוקמים כיום מבנים בעלי 3 קומות על עמודים ובהם 376 יחידות דיור. במסגרת הפרויקט ייבנו בשטח 5 מבנים חדשים בגובה כ-30 קומות כל אחד, בהם ייבנו 1,000 יחידות דיור חדשות. כעת לאחר חתימת העסקה, העבודות בפרויקט צפויות להתחיל בפועל בעוד כשנתיים.



הפרויקט דירות של 2 עד 6 חדרים, בין היתר גם דירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז, למשפרי דיור, לזוגות צעירים ולמצמצמי דיור. סביבת הפרויקט, המצויה בסמוך לשתי תחנות של הרכבת הקלה ולקווי תחבורה ציבוריים נוספים, תכלול בנוסף לחמשת המבנים החדשים גם פארק ציבורי הנבנה בימים אלו ושטח מסחרי בהיקף של כ-1,600 מ"ר.

"חברת קדמת היובל החלה לקדם את הפרויקט מתחילת הדרך ותמשיך ללוות את הפרויקט עד לסיום בנייתו וקבלת המפתח וכניסה לדירה החדשה", נמסר מחברת קדמת היובל. "החברה שומרת על קשר רציף לאורך כל התהליך עם הדיירים, בהתאם להסכמות. חשוב להדגיש כי החברה מתייחסת לדיירים כשותפים מלאים להצלחת הפרויקט. אנו מברכים על ההסכם עם חברת אפריקה ישראל. שיתוף הפעולה עמם, מהווה נדבך חשוב נוסף בביסוסה של קדמת היובל כאחת החברות הגדולות והמובילות בהתחדשות העירונית בירושלים, בדגש על מתחמים גדולים לפינוי בינוי בעיר. החיבור בין קדמת היובל לחברת אפריקה ישראל התחדשות מעמיד לרשות דיירי הפרויקט צוות מקצועי ואיכותי, בעל ניסיון עצום בתחומים מגוונים של בנייה וזאת לצד איתנות פיננסית ויכולת ניהולית מוכחת".

מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, אסף סימון, מציין כי "מזה מספר שנים הגדרנו את העיר ירושלים כיעד אסטרטגי של החברה מתוך אמונה מלאה בפוטנציאל הטמון בעיר, הייחודיות שלה והביקוש הגבוה לדיור: מהעיר, מהארץ ומהעולם כולו. אני שמח לחתום היום על שותפות משמעותית שתבנה את פרויקט הדגל בעיר ירושלים להתחדשות עירונית. הפרויקט צפוי לשנות את חיי בעלי הדירות הקיימים ולהוות מוקד משיכה משמעותי לרוכשים חדשים. את הפוטנציאל בעיר צריך לממש – ובהובלת ראש העיר מר משה ליאון, מהנדס העיר מר יואל אבן וכל הצוות המקצועי, חזון ראש העיר לחידוש וחיזוק העיר מתחיל להתגשם".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר