קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

האם צריך לעשות הדברה כל שנה?

אחת השאלות בבתים שבהם נמצאו נמלים, ג'וקים, פרעושים ועוד כל מיני מזיקים, היא מתי צריך לבצע הדברה והאם צריך לבצע הדברה כל שנה. זו בהחלט שאלה חשובה כי אף אחד מאתנו לא מעוניין שהמזיקים יחזרו ולצערנו, הם כן חוזרים ובעיקר בעונת האביב. למה הם חוזרים? האם הדברה פעם בשנה תפתור את הבעיה ומהם סוגי ההדברות השונות המוצעות כיום על ידי חברת הדברה מקצועית. על כל אלו נדבר בכתבה הבאה.

פורסם בתאריך: 17.6.21 16:01

הדברה פעם בשנה

הבית שלכם הוא מקום מצוין לאוכל עבור מזיקים שונים. חלקם מחפשים שאריות מזון שלכם, חלקם מחפשים חלקי ריהוט ואחרים בדים ודם אדם. הרבה מהמזיקים יוצאים מהמחילות בתקופת האביב ולכן אנו נראה אותם בעיקר בתקופה זו, אך עובדה זו אינה תקפה לכל המזיקים, אך להרבה מהם. בכל מקרה, חשוב לדעת כי הדברה בבית אחת לשנה היא ללא ספק חלק בלתי נפרד מבית נקי ממזיקים, כאשר ההמלצה לבצע אותה עם תחילת האביב וכך לדאוג שגם המזיקים שיוצאים כעת מהמחילות וגם מזיקים שקיימים בכל עונות השנה יושמדו ויסתלקו מהבית שלכם.

למה מזיקים חוזרים לבתים?

הבתים שלכם הם בית גידול מאוד נוח עבור מזיקים שונים. בתוך הבית שלכם יש כל מה שהם צריכים כדי להתקיים. הבית חם ונעים, שומר מפני טורפים ויש בו מזון ומים. הם מייצרים מחילות ואזורים פינתיים להסתתר בהם, נשארים לאורך זמן וכמובן מתרבים ובכמויות גדולות. ריסוס לבית הוא בדיוק מה שכדאי לעשות אחת לשנה כדי להיפטר מהמזיקים לזמן ארוך. כאשר מבצעים את הריסוס אחת לשנה, למעשה מונעים מהם להגיע אליכם. יש כיום מספר סוגי הדברה, בניהם הדברה ירוקה שאינה מזיקה לאדם.

הדברות ירוקות

כיום חברות רבות להדברה דוגלות בביצוע הדברה ירוקה מחומרים אורגניים כאשר זה אפשרי. מדובר בחומרים שאינם מסוכנים לאדם. הדברות אורגניות מכילות תמציות פרחים שיש להן יכולת להרחיק מזיקים וחרקים וריחם אינו חזק מידי. יש מקרים שבהם אין ברירה וחייבים להשתמש בחומרים רעילים. מקרים אלו יתרחשו כאשר המזיק התפשט בצורה רחבה מאוד בבית והדרך היחידה להיפטר ממנו הוא באמצעות רעל. הדרך הנכונה היא להזמין שירותי ריסוס לבית וחצר ולהתייעץ על הדרך הטובה ביותר.

ביצוע הדברה גם בחצר הבית

חצר הבית זהו המקום ממנו מגיעים המזיקים אליכם לבית. בבית עם גינה, סביר שיהיו יותר מזיקים ולכן זה מחייב הדברה לגינה אחת לשנה. כאשר מבצעים הדברה בגינה למעשה מבצעים מניעה של הגעת מזיקים אליכם הביתה. אין זה אומר שלא יהיו לכם מזיקים כלל, כי יכול להיות שכבר חדרו לבית. הדרך הנכונה היא לבצע באותו הזמן הדברה לחצר ולבית יחד. כמו כן, קיימים מזיקים שהורסים צמחים ועצים וזו עלולה להיות מכה רצינית לחצר שלכם.

המאמר באדיבות חברת המדביר שמציל – הדברה איכותית במחירים נוחים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר