חשמלאים פלוס | צילום: אילוסטרציה
חשמלאים פלוס | צילום: אילוסטרציה

השוואת מחירים בין חשמלאים מוסמכים בירושלים

מחפשים חשמלאי מוסמך בירושלים ולא יודעים במי לבחור? רוצים לדעת מהם מחירי השוק בעבור העבודה שאתם זקוקים לה ולא יודעים כיצד לבדוק זאת באופן ברור ונכון? באמצעות השוואת מחירים של פורטל חשמלאים פלוס, תוכלו גם להוזיל עלויות, גם למצוא חשמלאים מוסמכים בירושלים וגם לדעת מהם מחירי השוק העדכניים ביותר

פורסם בתאריך: 14.10.21 20:51

איך בודקים האם החשמלאי שהזמנתי מוסמך?

ראשית, על פי חוק כיום חייב כל חשמלאי העוסק בעבודות חשמל להיות מוסמך ורשום ביחידה לרישוי חשמלאים מטעם המדינה (תחת משרד העבודה והרווחה). חשמלאי מוסמך למעשה הוא כזה שעבר את הבחינות ובעל רישיון לעבוד בעבודות חשמל בתוקף . ניתן לבדוק באתר הממשלתי את תוקף הרישיון. כמו כן, לפני תחילת עבודה של החשמלאי בביתכם – בקשו לראות את התעודה.

מחפשים חשמלאי בירושלים? הכירו את חשמלאים פלוס!

מציאת חשמלאי בירושלים יכולה להיות פשוטה מאוד כאשר אתם נעזרים בפורטל 'חשמלאים פלוס'. מה תמצאו בו וכיצד הוא יכול לסייע לכם? הנה תכולות הפורטל בקצרה:

  • השוואת מחירים בין חשמלאים בירושלים: תקבלו עד שלוש הצעות מחיר ותוכלו לערוך במהירות השוואה לצורך הוזלה במחירים.
  • מידע מקצועי: חשמל הוא נושא מורכב ורבים לא יודעים לקראת מה הם הולכים שהם מזמינים חשמלאי לביצוע עבודה אצלם בבית. בעזרת המידע המקצועי באתר ניתן להבין הרבה יותר ובשפה פשוטה ברורה.
  • מחירון עדכני: מי לא רוצה לדעת כמה השירות שהוא מזמין צריך לעלות? תוכלו למצוא מחירון חשמלאים מעודכן. ואפילו מחירונים מדויקים יותר ברמת האזור, למשל אם תבקרו בעמוד של חשמלאי בירושלים, תראו שם מחירי עבודות על פי ממוצע המחירים בירושלים.

טיפים למציאת חשמלאי מומלץ בירושלים

אז איך באמת אפשר למצוא חשמלאי מומלץ בירושלים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  1. ביקורות והמלצות הגולשים: אחרי שקיבלתם את שמו של נותן השירות, הריצו חיפוש עליו בגוגל וברשת ובפייסבוק, קראו המלצות וביקורות אודותיו וראו שאכן מדובר על בעל מקצוע מהימן.
  2. רישיון חשמלאי מוסמך בתוקף: עצם העובדה שהחשמלאי מחזיק ברישיון ואכן מוסמך לביצוע עבודות חשמל כחוק. אומר הרבה. בדקו שאכן מופיע במאגר.
  3. הצעת מחיר ריאלית: כאשר אתם עושים השוואת מחירים בין חשמלאים בירושלים תקבלו מספר הצעות שונות, כך שתוכלו להשוות בינהם ולהבין מי נותן מחיר סביר ומי נותן מחיר "מופקע". כמו כן, ניתן לערוך הערכת מחיר בעזרת המחירונים השונים באינטרנט.
  4. רושם ראשוני: תמיד כדאי לשוחח עם בעל מקצוע שיחה קצרה על התקלה הקיימת, לשמוע עד כמה הוא סבלני, עד כמה הוא מסביר על התקלה והפתרון שלה ומהי עמדתו בנושא. שיחה ראשונית יכולה לשקף לכם על מקצועיות החשמלאי והיחס שלו כלפי לקוחותיו.

סוגי חשמלאים בירושלים לכל מטרה:

ישנם מספר סוגים של חשמלאים, מצורף פירוט מה כל אחד מהם עושה ובאיזה מקרים תצטרכו אותו:

  • חשמלאי מוסמך בירושלים: למעשה זהו החשמלאי שאתם צריכים בדרך כלל לעבודות השונות בבית. בין אם זה התקנת גוף תאורה חדש, העברת נקודת חשמל ועוד.
  • חשמלאי בודק בירושלים: בדיקת הארכה וקבלת אישורים למכבי אש, ביטוח ועבודות דומות.
  • יועץ חשמל בירושלים: פרויקטים גדולים אשר צריכים יועץ חשמל יהיו בדרך כלל משרדים, מפעלים וחברות גדולות.
  • קבלן חשמל בירושלים: כל פרויקט של הקמה, בניית בית חדש, שיפוץ גדול ומורכב תצטרכו קבלן חשמל.
  • חשמלאי בניין בירושלים: עבודה עם מתח גבוה במיוחד, חיווט בניינים חדשים, תיקון תקלות חשמל בבניינים וכדומה.

כמה צריך לעלות ביקור חשמלאי בירושלים?

מחיר ביקור חשמלאי בירושלים נע בין 200 – 300 שקלים, כאשר הממוצע עומד על 250 שקלים. כמובן שהמחיר מתייחס לביקור בשעות הפעילות הסטנדרטיות שהן בין 8:00 – 18:00 בערב בימי חול. בחגים, במקרי חירום, בלילה ובשבתות יהיה התעריף גבוה יותר. בנוסף, חשוב לציין כי מחיר ביקור לעיתים ייגבה במקום מחיר העבודה במקום – במידה ומדובר על תקלה קטנה שמחירה אינו עולה על מחיר הביקור.

המאמר נכתב בשיתוף עם פורטל חשמלאים פלוס.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר