הרב מאיר לוגסי | צילום: עדי קורן
הרב מאיר לוגסי | צילום: עדי קורן

"לך בכוחך זה ותושיע את ישראל"

הרב מאיר לוגסי עוזר במציאת זיווג, פוריות, פרנסה, זוגיות, בריאות ואיכות חיים באמצעות טיפולי עופרת להסרת עין הרע. הוא איש צנוע, שכיהן במשרות ציבוריות נחשבות והיום מפיץ את הידע שלו ורוצה לעשות רק טוב

פורסם בתאריך: 27.10.21 14:06

בס"ד

"אישה שלא הצליחה להרות הגיעה אליי לפני כשנתיים והשבוע אני סנדק לבן הבכור שלה".

"לפני מספר שנים הגיעה אליי משפחה עם תינוק שבליבו מום והוא נדרש לניתוח. אחרי טיפול בעופרת ולאחר הוצאת עין הרע, הילד החלים לחלוטין ללא צורך בניתוח".

"חייל עם טראומת מלחמה עבר אצלי מספר טיפולים והיום הוא כבר מסוגל לעמוד על הרגליים ללא טיפול תרופתי".

במקרים מרגשים ואף מורכבים מסוג זה מטפל הרב מאיר לוגסי משכונת פסגת זאב, בירושלים, שהוסמך לרבנות בגיל צעיר ומאז שם לנגד עיניו את טובת הציבור. היום הוא מטפל באנשים להוצאת עין הרע באמצעות עופרת – טיפול שמסייע בשיפור המצב הבריאותי, במציאת זיווג, שיפור חיי הזוגיות, פוריות, בפיתוח מקור הפרנסה, ברווחה הכלכלית ואיכות החיים, לצד כל אלה גם בודק את מזוזות הבית וכל זאת במחירים שפויים בהחלט.

הוא נחשף בגיל צעיר לכתבים בתחום שמקורם במרוקו, ולפני כעשרים שנה למד אצל הרבנית וייס בירושלים ואף קיבל את ברכתו של הרב אבוחצירא: "לך בכוחך זה ותושיע את ישראל". הוא התחיל לטפל בחברים קרובים ובני משפחה ומאז שנת 2019 התפנה לעסוק בטיפולי עופרת להוצאת עין הרע במשרה מלאה.

מה מיוחד בעופרת?

"ישבתי עם רופא ששאל אותי את אותה השאלה. הסברתי לו שכאשר אדם עושה צילום רנטגן, שמים עליו אפוד. באפוד יש עופרת והרופא דרך אותו אפוד ובאמצעות קרני לייזר מקבל תמונה של האדם מבפנים. אותו הדבר אצלי בטיפול. באמצעות העופרת אני מקבל תמונה כללית על מצבו של האדם ויודע איך לעזור לו".

איך מתבצע התהליך?

"נתחיל בזה שהמבצע צריך להיות מוסמך ובעל ידע. לא כל אחד יכול לקחת עופרת ולבצע את התהליך. אני ממיס עופרת מיוחדת, מניח מגבת מעל ראש המטופל עם סיר מים, שופך לתוך הסיר את העופרת ולאחר מספר שניות רואה עיניים. אני רואה את עין הרע, ממה נגרמה ומה צריך לעשות כדי שתיעלם".

מה זה בעצם עין הרע?

"עין הרע היא אנרגיה שלילית מעל הבן אדם, אנרגיה שיכולה להגיע גם ממילים שאומר האדם על עצמו. הייתה אצלי, למשל, אמא לתינוק שהתהדרה בו ונהגה לתלות תמונות שלו בכל מקום ופתאום התינוק חלה, במהלך התהליך ראיתי שהיא מביאה על עצמה את האנרגיה השלילית. באמצעות טיפול העופרת אני מנקה את האדם מאותה אנרגיה וכך פותח לו את המזל. לפני התהליך קוראים פרק בספר תהילים, יש לחש מיוחד שאני אומר, וההשפעה מיידית".

הרב לוגסי, נשוי ואב לתשעה ילדים, גדל בשכונת קרית מנחם ובנחלאות ומגיל צעיר התעניין במיסטיקה, רוחניות ואף נכח בחצרות צדיקים ידועי שם ביניהם הרב מרדכי שרעבי, הרב יצחק כדורי, שהיו מקובלים גדולים ואף נחשף לצדיקים נסתרים, מהם קיבל ספרים עתיקים, שאותם למד בסקרנות ושקיקה רבה.

הוא בוגר ישיבת פורת יוסף בנשיאות הרב יהודה צדקא, למד אצל הרב בן ציון אבא שאול, בגיל 17 כבר התמחה בשחיטה, בצבא שירת בתותחנים ולקראת גיל 28 החל את פעילותו הציבורית כיו"ר מינהלת שכונת עיר גנים.

הוא צמח בתחום המוזיקה כנגן בוזוקי באירועים וחתונות ולימים, כאשר חבר לאריה דרעי והרב עובדיה יוסף פינה את ליבו מהמוזיקה לטובת עבודה בשליחות הציבור. שימש כמנכ"ל לשכת הרווחה בהסתדרות, יועץ לשר הרווחה, שר הפנים, הדתות, כיהן כיושב ראש הלשכה הארצית לפניות הציבור, ייסד עמותה להשאלת ציוד רפואי לנזקקים ועוד פעולות חסד רבות במסגרת עמותת "אורות המזרח". בתפקידו האחרון כיהן כמנהל תחום צמיחה גיאוגרפית בגליל העליון.

תהליך הסתכלות פנימה. הרב לוגסי | צילום: אורית אלקסלסי

תהליך הסתכלות פנימה. הרב לוגסי | צילום: אורית אלקסלסי

מה אומרים על העופרת במסורת?

"המסורת מספרת שכאשר דוד המלך רצה לבנות את בית המקדש, בורא עולם סירב ואמר לדוד שידיו מגואלות בדם מלחמה וכי בנו יבנה את בית המקדש. כאשר שלמה ניגש למלאכה, ראה את הקושי ונאמר לו שיש זחל מיוחד בשם תולעת השמיר, שניחנה בקרני לייזר אשר חוצבות באבן ורק השד אשמדאי יודע היכן למצוא אותה. באמצעות תחבולה הצליח שלמה המלך להוציא את אשמדאי מבאר בה הסתתר ולגלות את מקורה של תולעת השמיר. תולעת זו הונחה על עופרת וחצבה בברזל ובאבן וכך נבנה בית המקדש. סיפור זה בא ללמדנו שהעופרת מופיעה במקרא מקדמה דנא ואף סייעה לבניית בית המקדש ולכן, היא בעלת סגולות מיוחדות".

כמה טיפולים צריך?

"זה משתנה מאדם לאדם. לעיתים מספיק טיפול אחד, לעיתים חמישה, ולעיתים עשרה. תלוי בגודל הבעיה, במידת הפתיחות לטיפול ובביצוע הוראותיי במדויק. לדוגמה, פנתה אליי אישה שסבלה מניכור הורי, בעלה סירב לתת לה לפגוש את ילדיה. אחרי סדרה של טיפולים הוא חזר בו, היריבות ביניהם פחתה והיום היא נפגשת עם ילדיה בקביעות. כך שכל מקרה נבחן לגופו ואני מלווה את האנשים עד לסיום התהליך בהצלחה".

מי מגיע אליך?

"אנשים מכל רבדי החברה הישראלית ומכל הארץ – סל'בים, פוליטיקאים, אנשי תקשורת, עורכי דין, אנשים מוכרים מאוד שבאים להתייעץ איתי בכל פעם לפני קבלת החלטה חשובה, מינוי חדש או לבדוק אם יש עליהם עין רעה".

כמה עולה?

"אני לוקח 100 שקלים בלבד לטיפול. ההצלחה נותנת לי סיפוק גדול".

אז אם אתם מרגישים תקועים, חוסר זרימה בחיים, עומדים מול צומת דרכים חשובה או שמציק לכם נושא בריאותי כזה או אחר, פנו עוד היום לרב מאיר לוגסי ותכירו בן אדם מקצועי, לבבי וחם שרק רוצה לעשות לכם טוב.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה: 050-7608061


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עוד באבא נוסף לאוסף

    להתרחק מנוכלים כאלה.

    "איש צנוע" אבל העיקר עושה לעצמו פרסומת בשביל לסחוט כסף מאנשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר