משה ליאון ודני בונפיל (צילום: LIVE4U)
משה ליאון ודני בונפיל (צילום: LIVE4U)

צפו – דני בונפיל למשה ליאון: "נעשה הכל כדי שתהיה ראש העיר"

חיזוק משמעותי למועמד לראשות העיר משה ליאון: בונפיל, יו"ר הסתדרות העובדים במרחב ירושלים, הודיע היום, ראשון: "אני עם כל החברים נרתמים למען משה ליאון. איש משלנו"

פורסם בתאריך: 5.8.18 19:16

המרוץ לראשות העיר ירושלים לוהט – היום, ראשון (5.8), קיבל המועמד לראשות העיר משה ליאון חיזוק מיו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל.

בונפיל הודיע כי הוא תומך במועמדותו של ליאון לראשות העיר. בסרטון שיצא ממטה ליאון נראה בונפיל לצד ליאון, על רקע רחבת עיריית ירושלים, מודיע על הירתמותו למען בחירתו של ליאון לראשות העיר.




בונפיל אומר בסרטון: "תושבי ירושלים היקרים, מי שלא מכיר, שמי דני בונפיל. נולדתי בירושלים, כל חיי פעלתי למען העובדים והיום אני משמש כיו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים עם 96 אלף עובדים. אני עם כל החברים נרתמים למען משה ליאון. איש משלנו, האיש שעשה הכל בשנים האחרונות למען תושבי ירושלים ובעיקר לעובדים בירושלים. אני מודיע לך משה, שאנחנו נעשה את הכל למענך, כדי שתהיה סוף סוף ראש העיר ושכולנו, גם התושבים וגם העובדים, יהנו ממך. שיהיה לך בהצלחה".

בהמשך ליאון מודה לו: "תודה רבה דני. ומעכשיו נתחיל לעבוד למען ירושלים שלנו".

עוד מוסיף ליאון: "אני שמח ומודה ליו"ר ההסתדרות על האמון בי. אין לי ספק כי יחד ננצח בבחירות ונוביל את ירושלים לפסגות חדשות".

לפני שבועיים הודיע איש העסקים זיו בצלאל, שהיה יועצו הבכיר של סגן ראש העיר לשעבר מאיר תורג'מן ואחד האנשים הקרובים אליו, על תמיכתו במועמדותו של ליאון במירוץ לראשות העיר.

***

בונפיל, רק לפני כחודש איים להשבית את שירותי העירייה במחאה על העסקת עובדים דרך חברות הבת של עיריית ירושלים – אריאל ורנה קאסן. לבסוף, כידוע, ועד העובדים בעירייה בתמיכת הסתדרות ירושלים בראשה עומד בונפיל החליטו לדחות את השביתה. המחלוקת העיקרית היתה – העסקת עובדים דרך חברות הבת, שלא מקבלים את אותם התנאים הסוציאליים של עובדי העירייה. הצדדים ניהלו מגעים, וטרם הושג הסכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי ותיק

    ליאון האיש הנכון לירושלים. חייבים לחזק את בחירתו. איש מקצוען שיילך בין הטיפות ויעשה שלום בין האוכלוסיות. חזק בעשייה אמיתית.

    בואו חברים יקרים ותחזקו את משה ליאון החזק לראשות העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר