מעצר החשודות בגין חתונה של בת 13 (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר החשודות (צילום: דוברות המשטרה)

הזיה במאה שערים – כלה בת 13: המשטרה עצרה ברגע האחרון את החתונה

הילדה בת ה-13 דווחה כנעדרת לפני חודשיים על ידי אביה. אמה, שמשתייכת לכת "נשות הטאליבן", חשודה כי הסתירה אותה. שוטרי ירושלים מנעו את החתונה שהיתה אמורה להיערך בלילה שבין חמישי לשישי שעבר

פורסם בתאריך: 2.12.18 11:34

בלילה שבין חמישי לשישי שעבר היתה מתוכננת להתקיים בשכונת מאה שערים בירושלים חתונה, שבה הכלה היא ילדה בת 13. בלשי משטרת ירושלים הצליחו לעצור את החתונה הלא חוקית ברגע האחרון, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרה.



הבלשים זיהו את בת ה-13, כילדה שדווחה על ידי אביה כנעדרת לפני חודשיים. לפי החשד, אמה שמשתייכת לכת "נשות הטאליבן" הסתירה אותה. השוטרים הגיעו לגג מבנה במאה שערים – במקום שבו החתונה היתה מיועדת להיערך, ועצרו את האמא ושתי נשים נוספות. כמו כן, ילדות נוספות שהיו נוכחות במקום הועברו לטיפול שירותי הרווחה.

"בשעות הלילה, ערכו השוטרים הפועלים בשכונת מאה שערים בירושלים פעילות ממוקדת בעקבות מידע על חתונה חשאית המתנהלת על גג בניין בין שני קטינים ובני משפחותיהם", מספרים במשטרת ירושלים "השוטרים פעלו למנוע את קיומה של החתונה, ועיכבו ארבע קטינות, בהן הכלה כבת 13 יחד עם אמה שהיתה נוכחת, ושתי נשים נוספות לחקירה. מבירור פרטי זהותן, עלה בתחנת המשטרה עלה החשד כי הקטינה הנה נעדרת שדווחה ע"י אביה לפני כחודשיים, והחשד הוא כי אמה הסתירה אותה עד לקיום מועד החתונה".

האמא נחקרה במשטרה בגין הפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות, דיווח הועבר לגורמי הרווחה. במשטרה נערכים מאמצים לזיהוי שאר הנשים והילדות.


אחת האימהות שנעצרה (צילום: דוברות המשטרה)

אחת האימהות שנעצרה בפרשות "נשות הטאליבן" (צילום: דוברות המשטרה)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני שלושה חודשים עצרה משטרת ירושלים שלוש נשים המשתייכות לכת השאלים (נשות הטאליבן), בחשד שחטפו את ילדיהן, ממשמורת חוקית, ושיכנו אותם בדירה מוזנחת שלא ראויה לחיי אדם, ובפרט לחיי ילד. המשטרה פשטה על הדירה והוציאה משם את הילדים, שהועברו לרשויות הרווחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מכירה אישה בכת השאלים

    לשים סוף להפקרות במאה שערים. לא צריך להיות כזה דבר שכונה בתוך מדינה שמתכחשת לכבוד למקום, למדינה. (פשט) להוציא את כת השאלים מחוץ לחוק לגמרי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר