ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)
ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)

השתלת שיניים בירושלים – כל התהליך ביום אחד

רופא השיניים ד"ר יגאל בלן, שפתח לאחרונה מרפאה מקצועית בתחום השתלת שיניים בירושלים, מסביר על טכניקות חדשות בתחום המאפשרות למטופלים לעבור השתלת שיניים ביום אחד בלבד

פורסם בתאריך: 14.5.19 16:25

עד לפני כמה שנים השתלת שיניים הייתה תהליך ארוך, כואב ומייגע עבור המטופל, שנאלץ לעבור את הטיפול בשלבים ולהסתפק בפתרונות זמניים במשך חצי שנה לפחות עד שיוכל ליהנות מהפירות בסוף התהליך. אך כיום, בזכות פיתוח של טכניקות חדשות בתחום רפואת השיניים, המטופלים יכולים לעבור השתלת שיניים ביום אחד בלבד. רופא השיניים ד"ר יגאל בלן, שפתח לאחרונה מרפאה מקצועית בתחום השתלת שיניים בירושלים ומחזיק במרפאות מצליחות גם בצפון הארץ ובתל אביב, מסביר כיצד הדברים עובדים.

"לשיטה הישנה יש לא מעט חסרונות", אומר ד"ר יגאל בלן, בעל ניסיון של 30 שנה בתחום ועשרות אלפי השתלות. "התהליך הארוך גרם לפגיעה באיכות חייהם של המטופלים, שבעל-כורחם נאלצו להסתדר עם פתרונות זמניים כמו תותבות מרגע העקירה ועד לקבלת השיניים הקבועות. הדבר בא לידי ביטוי בחוסר נוחות בכל הקשור לדיבור חופשי ולאכילה".

חסרונות נוספים של השיטה הישנה כוללים אובדן נפח עצם בלסת לאחר העקירה בגלל חוסר שימוש בה, מה שעלול לא רק לפגום במראה הפנים של המטופל אלא גם להקשות על עיגון השתלים על ידי רופא השיניים; וסיכוי גבוה יותר להתפתחות של זיהומים מקומיים מאחר וכל שלב בתהליך הוא פרוצדורה כירורגית בפני עצמה, שמותירה את הגוף פגיע לזיהום. כתוצאה מכל הסיבוכים הללו, מטופלים רבים החליטו לוותר מראש ולהסתפק בפיתרון החלקי שמציעות השיניים התותבות.

הגישה החדשה – השתלת שיניים ביום אחד

אך כיום ישנה אלטרנטיבה נוחה הרבה יותר. לאור החסרונות הרבים של שיטה זו כפי שמתואר לעיל, רפואת השיניים דוגלת כיום בגישה חדשה – השתלת שיניים ביום אחד. גישה זו הפכה לפרקטית בזכות טכניקה חדשנית אשר נקראת "העמסה מיידית", ומאפשרת בהתבסס על מספר קטן של שתלים להרכיב מערכת שיניים חדשה על הלסת.

"משמעות הדבר", אומר ד"ר יגאל בלן, שהקים את המרפאה החדשה לטיפולי השתלות שיניים בירושלים, "היא שבמקום לחכות זמן רב עד לקבלת השיניים הקבועות ובדרך לסבול מפוטנציאל לסיבוכים רפואיים ומחוסר נוחות באכילה ובדיבור, כיום ניתן להשלים את התהליך כולו ביום אחד ולדלג על שלב ההמתנה".

ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)

ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)

השתלת שיניים ביום אחד מוחקת כמעט לחלוטין את החסרונות של השיטה הישנה – לא מדובר בתהליך של חודשים או שנים, קצב אובדן עצם הלסת הרבה יותר איטי ולעתים אף עוצר בזכות השימוש המחודש בעצם, והסיכוי להתפתחות של זיהומים בחלל הפה קטן משמעותית מאחר ומדובר בטיפול כירורגי אחד בלבד. אמנם ישנו קודם לכן שלב מקדים של כמה חודשים בודדים במהלכו מקבלים מערכת כתרים זמנית איתה אפשר לאכול ולדבר באופן שוטף, אך לאחר מכן מותקנת מערכת שיניים קבועה בעלת התאמה מלאה אפילו ברמה של גוון השן.

בנוסף, השתלת שיניים ביום אחד מכילה גם כמה יתרונות חשובים שמנגישים את הטיפול לאוכלוסיות מסויימות. לדוגמה, חולי לב שמנועים מלהיכנס לתהליך טיפולי ארוך אינם צריכים עוד לוותר על איכות חייהם בשל מצבם הבריאותי. כנ"ל לגבי מטופלים אשר סובלים מאוסטאופורוזיס או מחוסר עצם קיצוני.

ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)

ד"ר יגאל בלן (צילום: אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ)

המרפאה החדשה של ד"ר יגאל בלן מנגישה את האפשרות למטופלים שמעוניינים לעבור השתלת שיניים בירושלים ובסביבה הקרובה לעיר. עיקר העבודה במרפאה הוא במקרים מורכבים מאוד כמו חוסר עצם קיצוני, חרדה דנטלית והשתלות עבר שנכשלו. צרו קשר עם המרפאה שלנו לקבלת פרטים נוספים על הטיפול ולקביעת תור לפגישת ייעוץ עם הצוות המקצועי.

מרפאת שיניים – ד"ר יגאל בלן

דרך חברון 101, ירושלים

טלפון: 1800-302301

 

 

  • אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    הוא באמת רופא מצוין. אני ממליץ, מחירים לא בשמיים וטיפול מקצועי ואישי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר