(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)
(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

בעקבות הפרסום ב"כל העיר": אושרה הפעלת צהרונים בחודש יולי לחינוך המיוחד במגזר החרדי

הלחץ הציבורי עובד: עיריית ירושלים אישרה השבוע את הפעלת הצהרונים בחודש יולי: "ראש העיר דאג לזה באופן אישי ולקח על הנושא פיקוד"

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:57

מאבק חסר פשרות נושא פירות, כך הוכח השבוע פעם נוספת. בעקבות הפרסום ב"כל העיר" בשבוע שעבר אודות אי הפעלת צהרונים בחודש יולי לילדי החינוך המיוחד במגזר החרדי, עיריית ירושלים אישרה השבוע את הפעלת הצהרונים בחודש הקרוב. ל"כל העיר" נודע כי בשל הפרסום ולאחר ריבוי תלונות בנושא, החליט ראש העיר משה ליאון לקחת פיקוד על הנושא ודאג להפעלת הצהרונים לילדי החינוך המיוחד מהמגזר החרדי.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כזכור, הורים לילדי חינוך מיוחד מהמגזר החרדי התלוננו בשבוע שעבר בפני "כל העיר" כי לא ניתנה להם האפשרות להירשם לצהרונים בחודש יולי, וזאת בניגוד להורים בחינוך הכללי שכן יכלו לרשום את ילדיהם למסגרת הצהרון. ההורים, יש לציין, פנו למנח"ח ונפתח מולם משא ומתן שהגיע למבוי סתום. אולם בעקבות ריבוי התלונות ולאחר הפרסום ב"כל העיר" הוחלט לבחון את הנושא מחדש עד למציאת פתרון.

מחזיק תיק הרווחה במועצת עיריית ירושלים אלחנן גרויסבוים (דגל התורה) מציין כי "בעקבות פניות רבות שהתקבלו בלשכתי ובמינהל החינוך החרדי, ראש העיר משה ליאון החליט לאשר צהרונים לילדי החינוך המיוחד במגזר החרדי. הוא דאג לזה באופן אישי ולקח על העניין הזה פיקוד".



בשיחה עם "כל העיר" בשבוע שעבר תהתה אמא לילד בן 3.5 שמתמודד עם תסמונת דאון, "למה לילד שלי לא מגיע צהרון אחרי הקייטנה כמו כל שאר הילדים? בקייטנות של פסח דאגו לכל המגזרים לצהרונים, מלבד ילדי החינוך המיוחד החרדי. לאחר שפניתי למבקר המדינה הובטח לי כי בקייטנות יולי יקצו לחינוך המיוחד החרדי צהרונים כמו כולם. אנחנו יודעים שזה בתוספת תשלום, לא ביקשנו את זה בחינם, אבל לא ניתנה לנו האפשרות להירשם בכלל".



"אני הייתי רגועה, אבל לאחרונה אני רואה שהתחילו להציע צהרונים לכולם, ולילדי החינוך המיוחד החרדי שום דבר", מספרת האמא. "כשפניתי לאחראית על הצהרונים במגזר החרדי בעירייה היא אמרה שלכולם יתקיים צהרון בקיץ אחרי הקייטנה, מלבד ילדי החינוך המיוחד החרדי, מכיוון שאין ביקוש וכל מיני תירוצים. רק בגן של הילד שלי יש 21 ילדים שרוצים צהרון, ויש עוד גני שפה שונים חרדים שמעוניינים, לא ברור לנו למה רק לילדים שלנו אין צהרונים בקיץ".

השבוע, כאמור, קיבלו הורי הילדים מהחינוך המיוחד במגזר החרדי בשורה חשובה ומשמעותית, עם הפעלת הצהרונים גם בחודש יולי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר