אילוסטרציה מדביר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏
אילוסטרציה מדביר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏

זקוקים להדברה בירושלים? הכירו את המומחים

ג'וקים? אצלי בבית? ממש לא! אם אתם זקוקים להדברה בירושלים כדאי שתוודאו שלמדביר יש רישיון בתוקף ושהוא בעל ידע רב ונרחב בתחום, מישהו שאפשר לסמוך עליו כדי שתוכלו לחיות בראש שקט

פורסם בתאריך: 31.10.19 17:07

לאף אחד לא נעים להתעורר בבוקר ולראות ג'וק מסתובב באמבטיה, חרק מעופף במטבח, או שלא נדע עכבר או חולדה במקרים הקשים. ברור שיש צורך להיפטר כמה שיותר מהר מאותם מזיקים ולקרוא דחוף למדביר מקצוען בהדברה בירושלים.


א.א.אופיר הדברות בירושלים

המדביר הירושלמי יואל שם טוב, בעלי חברת א.א אופיר הדברות, כבר ראה בחייו מקרים רבים המצריכים הדברה ומאחוריו לא מעט לקוחות מרוצים ושנים של ניסיון. עד לפני מספר שנים תחום ההדברה היה פרוץ לגמרי, ללא השגחה, וכך בהתאם גם איכות המדבירים. המשרד להגנת הסביבה החליט על שינוי בנושא והחל להפעיל קריטריונים נוקשים לקבל רישיון עבור אותם מדבירים בירושלים, לכן כדאי לכם לשים לב שלמדביר שהזמנתם לביתכם יש רישיון בתוקף. ליואל שם טוב יש רישיון כזה בתוקף שמספרו 3079 והוא עובר קורסים והשתלמויות על בסיס קבוע מטעם המשרד להגנת הסביבה ומעשיר את הידע שלו. "יש תחומים שאסור להזמין מדביר חסר ניסיון או ללא רישיון רק כדי לחסוך כמה גרושים, כי בסוף זה עולה ביוקר", מסביר יואל באדיבות ומבהיר, "חשוב לי לתת ללקוח את מרב תשומת הלב והמקצועיות, לכן הלקוח מקבל הסבר מפורט על העבודה לצד טיפים שיכולים לסייע לו להתמודד עם בעיות שונות ולמנוע הישנות המקרה".

א.א.אופיר הדברות בירושלים (צילום: פרטי)

א.א.אופיר הדברות בירושלים (צילום: פרטי)

חברת א.א. אופיר הדברות מטפלת ביעילות ובמקצועיות בהדברה של מזיקים שונים כמו חרקים, תיקנים , נמלים, יונים, מכרסמים ועוד. החברה מתאימה את חומר ההדברה לאזור בו צריך לבצע את הריסוס, אם זה במשרדים, בבית פרטי או במקום פתוח, ומשתמשת בחומרים מאושרים על-ידי המשרד להגנת הסביבה. לסיום, יש לשם טוב מסר חשוב לקוראים: "אל תנסו להתעסק בעצמכם עם ג'וקים או חרקים. בדרך כלל אם יש כאלה, קיימת בעיה רחבה יותר ויש לקרוא לאיש מקצוע שיעניק לכם פתרון ארוך טווח".

בשורה התחתונה – אם אתם זקוקים למדביר איכותי, יעיל ומדויק באופן מיידי, כדאי שתפנו לחברת א.א.אופיר הדברות שתדע איך לטפל במזיקים השונים המסתובבים לכם מתחת לרגליים ומפריעים לשלווה.

טלפון: 052-3363931 יואל שם טוב

לפייסבוק: יואל שם טוב


האחים תותי בע"מ

כשאתה פוגש מזיק כזה או אחר בתוך הבית או במשרד, זה אף פעם לא נעים והמחשבה הראשונית שעולה לראש לא פעם היא "איך הוא הגיע לכאן?" ומיד אחריה באה המחשבה "איך נפטרים ממנו?" והתשובה די קלה: מחפשים חברת הדברה מקצועית. חברת האחים תותי בע"מ הירושלמית היא אחת כזו. מדובר בחברה מגוונת שעוסקת במגוון נושאים כגון: ניקיון, ליטוש אבן, טיפול בנזקי אש ומים, אך בעיקר בהדברה נגד מזיקים. החברה הוותיקה פועלת כבר משנת 1975 ומאחוריה מוניטין רב וניסיון אינסופי בתחום ההדברה ועובדים בה מיטב האנשים בתחום והיא מתמחה בהדברה ובהרחקת מזיקים. האחים לבית תותי – שלמה, יוסף ושמואל הם שותפים ובעלי החברה, כאשר שלמה תותי הוא איש המקצוע מרשים לנוכח הידע הרב שלו ושנות הפעילות שלו בתחום ההדברה ומחזיק ברישיון שמספרו 358 מטעם המשרד לאיכות הסביבה  ובהיתר הדברה והיתר רעלים וכמו כן חבר באיגוד למדברי ישראל. "לפי מספר הרישיון שלי אפשר להבין שאני מראשוני המדבירים המורשים עם תעודה", אומר שלמה תותי מבעלי החברה, "אני ותיק מאוד בתחום ובעל ידע רב בנושא".

האחים תותי בע"מ (צילום: פרטי)

האחים תותי בע"מ (צילום: פרטי)

באיזה סוגים של מזיקים אתם מטפלים?

"אנחנו בחברה מעניקים פתרון רחב היקף להמון סוגי מזיקים כמו תיקנים, מכרסמים, חולדות, עכברים, פשפש מיטה ופרעושים. בימים אלה אנחנו עושים גם הדברה נגד נגיף הקורונה במקומות הזקוקים לכך". פרט לשלמה תותי, בחברת "האחים תותי" יש גם מדביר וותיק נוסף, שמואל אוביץ, שמחזיק כמובן ברישיון המשרד לאיכות הסביבה שמספרו 2759 ושלמה תותי מעיד עליו כי,"מדובר בעובד מקצועי, מסור ובעל יכולות גבוהות המעניק ללקוחות ידע רב ומקצועיות".

איזה פעולות אתם עושים כדי לחסל את המזיקים?

"מדביר מקצועי משלב בין מספר פעולות כמו מלכודות ופיתיונות שונים, כדי להגיע לתוצאה האפקטיבית והטובה ביותר. כמובן שמשתמשים בחומרי הדברה שונים וחשוב שלא יהיו רגילים במיוחד, אך כאלה הפעילים לאורן זמן ארוך".

חברת האחים תותי בע"מ מעניקה שירות לא רק בירושלים, אלא בכל הארץ, הן לאנשים פרטיים והן למוסדות שונים. תודעת השירות חשובה מאוד לחברה וכפי שאומר יוסף, אחיו של שלמה: "שעה אצלי זו שעה", ומוסיף: "אנחנו חברה דייקנית וביצוע העבודות אצלנו הוא באופן הכי מקצועי. החומרים בהם אנחנו משתמשים איכותיים וידידותיים לסביבה המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה תוך כדי חשיבה על שמירת בריאותו של הלקוח".

טלפון: 02-581-8053

אתר: http://www.touti.co.il/

מייל: [email protected]

פלפייסבוק: תותי הדברות


שמעון קליין – הדברה בירושלים

לא אחת מקבל שמעון קליין, מדביר במקצועו, שיחת טלפון מבוהלת מאדם שאישתו לא מוכנה להיכנס לבית עד אשר לא תראה בו שום מזיק. קליין מבצע הדברה בירושלים, מכיר את כל סוגי הסיפורים ויודע שיש לו אחריות רבה על הכף, גם כדי לטהר את הבית שיהיה נקי מחרקים, על מנת שלא יפגע בבריאות בני המשפחה וגם כדי להחזיר את האישה לבית בראש שקט. התיקנים הם הנפוצים יותר בבתי האב בישראל ולכך יש שני סוגים עיקריים: הראשון והנפוץ יותר הוא התיקן האמריקאי שמגיע בדרך כלל אי שם באביב ועוזב לרוב בתחילת החורף. הסוג השני הוא התיקן הגרמני שפעיל לאורך כל השנה, אך יש בניהם הבדלים וגם שיטת ההדברה שונה. כך או כך, קליין נותן מענה לכל סוגי המזיקים והוא ערוך ומוכן לכולם בזכות ידע גדול שצבר במהלך השנים.

שמעון קליין בן ה-32 , יליד ירושלים המתגורר כיום בבית שמש הוא ממש פריק לנושא ההדברה, כזה שמעמיק, חוקר ומאוד אוהב להסביר ללקוחות שלו את התחום כדי שידעו איך להתמודד עם הבעיה, כמובן שהוא נושא רישיון בתוקף מטעם המשרד לאיכות הסביבה 2729. "זה הערך המוסף שלי", הוא מסביר ומפרט, "אני רוצה שהלקוחות שלי יצאו מרוצים ולכן באדיבות ובסבלנות רבה אני מסביר להם באמצעות הידע הרב שלי איך לנסות ולהימנע, לשמור על היגיינה ומה לעשות במקרים מסוימים. אני לא פותר בעיה נקודתית, אלא מחפש את המקור לבעיה כדי לפתור אותה לגמרי. אני לא אלכוד את העכבר ואחשוב שכאן הסתיימה עבודתי, אלא אחשוב איך למנוע מעכברים נוספים להגיע לדירה", מבהיר קליין את שיטת עבודתו.

שמעון קליין הדברה (צילום: פרטי)

שמעון קליין הדברה (צילום: פרטי)

הוא מקפיד להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה ולא משתמש בחומרים המסוכנים לבני הבית או לחיות המחמד שנמצאות פעמים רבות בשטח הבית. "אני משתמש בחומר המופק מצמח החרצית, שהו חומר רעיל לחרקים אבל לא פוגע בבני האדם".

את רזי המקצוע למד קליין במכללת משלב בת"א שם השקיע את כל מרצו וזמנו בחקר הנושא. "למדתי הרבה מעבר לזמן הלמידה", הוא מחייך, "האופי שלי הוא כזה שמעמיק ובודק כל נושא. רציתי ללמוד את ענף ההדברה על בוריו כמו שצריך, לא רק במטרה לעבור את הבחינה, אלר על מנת להיות מקצוען בתחומי. והיום זה מוכיח את עצמו כי אני יודע לטפל במצבים קשים ויודע לתת ייעוץ לדיירי הבית לגבי ההמשך גם לאחר שבעצעתי את העבודה".

למה בחרת במקצוע ההדברה? 

"רציתי להיות עצמאי ולא שכיר. שמתי לב שבקהילה החרדית ממנה אני מגיע אין כמעט מדבירים וזה נושא שלוקה בחסר. אני אברך חסידי ולהרבה לקוחות נוח שמגיע מישהו מתוך הקהילה, כיוון שפעמים רבות משאירים את הבית לבד לטיפולי וזה מצריך אמון. כמובן שאני לא עובד רק במגזר החרדי אלא בכל המגזרים ומגיע המון למרכז ולדרום הארץ".

במה אתה מתמחה בעיקר?

"אני מתמחה בהכל מהכל בכל מה שקשור בהדברה. אני מטפל בתיקנים, נמלים, צרעות, פרעושים, כל סוגי החרקים הקיימים, אבל אם יש לי יתרון בולט הוא בא לידי ביטוי בתחום המכרסמים, כלומר חולדות ועכברים שם אני מתמחה מקצוען ויש לי ידע רב מאוד בנושא".

יש לך טיפ לאנשים שקוראים את הכתבה?

"כן ויש לי יותר מטיפ אחד. הרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב שאם הרגו בעצמם איזה חרק או ג'וק אז הם פתרו את הבעיה. הם לא מבינים שהרבה מאוד מזיקים מסתובבים להם במטבח, באוכל שאותם הם אוכלים אחר כך ולכן זה מסכן אותם כיוון שהם נחשפים למחלות ולהרעלות. טיפ שני, פעמים רבות אנשים משתמשים בחומרי הדברה מסוכנים כמו קיי 600 שנמכרים בחנויות. אלה חומרים שבטווח הארוך גורמים נזקים גדולים והנזק גדול מהתועלת. בשורה התחתונה חשוב פשוט לקרוא למדביר. התקופה המומלצת היא תקופת החגים בה ממילא אנשים מנקים ומבריקים את הבתים לקראת החג והכנסת האורחים".

לסיכום – הקדימו תרופה למכה, אתם לא יודעים מה מסתובב אצלכם בבית. כל דירה צריכה בדק בית בנושא המזיקים ועדיפה שעה אחת קודם. לייעוץ ניתן לפנות לשמעון קליין ולקבל מבצע במחיר הוגן ושירות מקצועי ואמין.

שמעון קליין הדברה

נייד: 055-6770627

לדירוג באתר המקצוענים


כתבה שיווקית


 

תגובות

2 תגובות
  1. אנונימי

    הוא עשה אצלי טיפול נגד פרעושים.הוא עושה עבודה מקצועית, אדם מאוד נחמד וסבלני והסביר הכל.
    מומלץ בחום!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר