בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)
בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

המחאה עולה מדרגה: הורים השביתו את בית הספר נווה עציון בבית וגן

הבוקר השביתו ההורים את הלימודים במחאה על החלטת העירייה להעביר את תלמידות בית הספר למבנה אחר בשכונת קרית היובל, במקום צפוי לפעול מוסד לימודי חרדי

פורסם בתאריך: 13.6.17 12:31

הבוקר, ג', לא התקיימו לימודים בבית הספר היסודי נווה עציון לבנות (ממ"ד) בבית וגן. ההורים השביתו את הלימודים במחאה על החלטת העירייה להעביר את התלמידות למבנה אחר בשכונת קרית היובל, ובמקום בית הספר יפעל במקום מוסד לימודי חרדי.

 

בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

"אנחנו לא ישנים בלילות כמעט חודש", מתארת חברת ועד ההורים מירב בן דוד. "זה פשוט מחדל, הודיעו לנו שהעירייה העבירה את מבנה בית הספר לחרדים, על חשבון האוכלוסיה שלנו. זה בית ספר לבנות עם צביון מיוחד שמשקף את ירושלים השלמה. מדובר בבית ספר שזכה בפרסי חינוך ועכשיו רוצים לסגור אותו ולהעביר את התלמידות למקום אחר. ההודעה נעשתה ממש במחטף, מבלי לשתף אותנו, התלמידות לא יודעות איך לעכל את זה. יש ממש כאוס בין ההורים".

 

בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

מיכל הבר, אמא לתלמידה בנווה עציון, מוסיפה ומספרת: "הבת שלי אוהבת את בית הספר ורוצה להמשיך בו. בית הספר הוא אינטימי וקטן וחבל מאוד אם הוא ייסגר. הרעיון הוא להעתיק את בית הספר לקרית היובל והמבנה החלופי רחוק לנו ולהורים אחרים שגרים באזור, בעצם אנחנו ניאלץ לעבור לבית ספר אחר קרוב יותר.  אנחנו רוצים להמשיך בבית הספר במבנה הנוכחי".

***

בית חולים שדה בגן סאקר: תלמידי תיכון דרור תומכים

בשורה להורים: קייטנות יופעלו באוגוסט ב-100 גני ילדים בעיר 

נחלאות: תלונות על מעברי נגישות לא בטיחותיים בשכונה 

 

***

ממנח"י נמסר: "במסגרת סבב מבנים שעיריית ירושלים מקדמת לקראת פתיחת שנה"ל תשע"ח, הוחלט לקדם את העברת בי"ס נווה עציון לשכונת קרית היובל. פתרון זה ייתן מענה אופטימלי הן לבית הספר נווה עציון שהולך ומתמעט ורוב הלומדות בו אינן מהשכונה וכך יוכל בית הספר לצמוח ולהתפתח, והן לתושבי שכונת קריית היובל שביקשו להקים בשכונה בי"ס ממ"ד. העירייה תפעל יחד עם כל הגורמים להשלמת המהלך בצורה המיטבית כך שכולם יצאו נשכרים ממנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קארין שמואלי

    זה לא המבנה.
    זה שהחליטו לצרף בנים לבית הספר בלי לידע הורים.
    זה שהודיעו רק לפני 3 שבועות שלא היה להורים את הזכות הטמוקרטית לחפש מקום אחר.
    ואף אחד לא מספר בכתבה על ההבטחה שהעירייה נתנה לחרדים לגבי המבנה ….אין שום סבב מבנים

  2. ארזו מזרחי

    ממש בושה לעיריית ירושלים.לאוכלוסיית הדתי לאומי בשכונה הזאת לא מגיע דבר?לא רק שהולכים לפתוח ארבע גנים למגזר החרדי בהמשך לרחוב,לוקחים מאיתנו גם את ביהס?ומה אם לא מתאים לי בית ספר בנים בנות ?כבוד ראש העיר יש לך מענה בשבילי?לבן שלי אני נוסעת כל יום עד בית הספר דוגמא.הייתי רגועה שלפחות בתי במרחק הליכה מביהס.אתה לא מתחשב בחצי מאוכלוסיית ביהס נווה עציון אבל כן מתחשב ב50הורים תושבי קריית יובל למרות שיש להם בית ספר לשלוח את ילדהם???איפה ההגינות?ואל תטרחו לעשות העבר הדבק בתגובה:כחלק מהתיעלות……

  3. אביטל

    ארז מזרחי….ההבדל בינך לבין החרדים פעוט..אתה לא רוצה בנים בבית ספר??? וככה זה שנלחמים.לפעמים אלה מקבלים לפעמים אלה..ילדי מקרית יובל הולכים 20 דקות כי לא הוקצה להם מבנה.הבן שלי נוסע שעה מחוץ לשכונה לתלמוד תורה אזורי.
    אזורי זה המחיר.
    ופותחים גנים לאכלוסיה החרדית כי זה המרכיב העיקרי שם.
    למי אתה רוצה שיפתחו לערבים???

  4. יעל ברזל

    קול האנשים שחייהם יושפעו מההחלטה הבזויה הזו של עיריית ירושלים, מתנגדים לה!!! אולפנת נווה רוחמה מתנגדת, ביה"ס נווה עציון מתנגד, תושבי קרית יובל ברח' גרינוולד = מתנגדים!!
    איך בדיוק העירייה מתחשבת בתושביה?! אם כולם מתנגדים חוץ מהעירייה והחרדים, זה אומר ד ר ש נ י !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר