מסעדת מרקש (צילום: יוסי הדר)
מסעדת מרקש (צילום: יוסי הדר)

אירועים בסגנון מרוקאי בירושלים – מסעדת מרקש

אווירה אוריינטלית, צבעים חמים, אוכל מוקפד ושירות מעולה – כל אלו הופכים את מסעדת מרקש ליעד נכסף עבור אירועי חינה בירושלים בניחוח מרוקאי מיוחד שלא שוכחים

פורסם בתאריך: 17.6.19 13:20

אם אתם מחפשים מקום מקסים לקיים חינה או אירועים מיוחדים קטנים – כדאי שתגיעו להציץ ולהתרשם ממסעדת מרקש. המסעדה המפוארת, האווירה המרוקאית המסורתית, ניחוח התבשילים –  כל אלו מייצרים חוויה תרבותית אמיתית. את המסעדנים פיני אלהרר ושמעון הרוש, בעליהם של המסעדה המרוקאית, מסעדת מרקש, רבים זוכרים ומוקירים. פיני ושמעון מסעדנים מהשורה הראשונה, ותיקים ומפורסמים, ששמם הולך לפניהם. הממלכה שלהם, מסעדת מרקש המחודשת לאירועים בסגנון מרוקאי, עברה למשכנה החדש מרח' המלך דוד אל מסעדה גדולה ויפהפייה ברח' יד חרוצים 5 תלפיות, תוך התאמה מושלמת לאירועים מסוגים שונים. השניים החזירו את הקסם ואת החוויה האותנטית המרוקאית לירושלים וללקוחות הרבים שפקדו אותה במשך שנים.

מסעדת מרקש (צילום: יוסי הדר)

מסעדת מרקש (צילום: יוסי הדר)

השירות המוקפד במסעדה, האסתטיקה, הניקיון, הפאר וההדר וכמובן האוכל המזרחי המשובח, הופכים את המקום לאחד מהטובים בעיר לחגיגה של כל אירוע. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות הראשית ובליווי של משגיח צמוד עד לפרטים הקטנים והמחמירים ביותר. במסעדה לא מתפשרים על איכות האוכל המרוקאי, שנעשה על פי המסורת ויוצא טעים להפליא.

מסעדת מרקש מתאימה עצמה לאירועים עד 250 מקומות ישיבה, לשמחות, אירועי חינה,בר מצווה, ארוחה לאחר הכותל, אירועי בית ומסיבות אחרות. האווירה מרהיבה בעיצוב אוריינטלי כמו ארמון מרוקאי מפואר הנושא אותנו למחוזות רחוקים וקסומים. השולחנות ערוכים בעיצוב חגיגי מושלם עם כלים יפים בהם מוגשים המאכלים המעולים של מסעדת מרקש – חגיגה לעיניים ולחיך.

בתפריט מבחר עשיר של סלטים פיקנטיים, ממולאים, סיגרים ופסטלים, פסטיה ממולאת בשר עוף שקדים ואגוזים. מנות עיקריות על טהרת הבשר, לצד הקוסקוס המלכותי הכולל בשר כבש ועוד 7 מיני ירקות, מגש פירות יבשים, דגים פיקנטיים או מטוגנים, שיפודי פרגיות, בשר בקר צלוי בתנור, קבב ביתי ופירות יבשים מבושלים. לקינוח מוגש תה חם ומתוק עם נענע ומי ורדים, כמובן בכלים מרוקאיים מבית אמא, מבחר קינוחים משובחים, מופלטה אגוזים וצימוקים. אם תוסיפו לכל אלה גם את השירות האדיב והמקצועי – הרי שקיבלתם חוויה קולינרית מושלמת. עוד במקום גם משקאות חריפים הכוללים בין היתר ערק, יין אדום ויין לבן. ההגשה מעוצבת במיוחד במגשים ענקיים המעוטרים בנחושת, לצד זיקוקי דינור, מה שמוסיף לחגיגות של כל אירוע ואירוע שתזכרו כל החיים.

כתובת: יד חרוצים 5, תלפיות, ירושלים

פיני אלהרר: 050-5371003

שמעון הרוש: 050-2272475

טלפון במשרד: 02-6726565

פקס: 02-6257577

לאתר מסעדת מרקש

לפייסבוק מסעדת מרקש

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר