הלל פרקש ואלעד עמדי (במרכז עם כיוון השעון), הילה כהן צדק, שרון ארד, ריצ'מונד בואצ'י וג'וסואה מחייאס, אבי גולדברגר, אתי פרג'ון שלום ולירון וויסמן, עופר ברקוביץ והצוות שלו (צילומים: פרטי, ארנון הצלם, אורית זרגרי השיננית)
הלל פרקש ואלעד עמדי (במרכז עם כיוון השעון), הילה כהן צדק, שרון ארד, ריצ'מונד בואצ'י וג'וסואה מחייאס, אבי גולדברגר, אתי פרג'ון שלום ולירון וויסמן, עופר ברקוביץ והצוות שלו (צילומים: פרטי, ארנון הצלם, אורית זרגרי השיננית)

הלוקיישן המפתיע של מסיבת יום ההולדת שמארגנים אלעד עמדי והלל פרקש לעצמם

פרקש את עמדי, מאושיות חיי הלילה של ירושלים, חוגגים יחדיו יום הולדת ב-19.5. אז שיהיה במזל טוב, ועכשיו נסו לנחש היכן הם מרימים מסיבה מקפיצה? וגם - שרון ארד נפרד מכיכר ספרא והלקוח שלא קיבל הנחת סלב ברשת פרופורציה. 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 5.5.22 13:31

אוקיי, כולם יודעים את זה: רק גברים אולד פאשן מעבירים היום תער על החזה השעיר שלהם. אז מה עושה הגבר המודרני? נו, ברור, מסיר את השיער בלייזר – בדיוק כמו שעשה יאיר נתניהו, הבן של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שבא לו טוב להצטרף לטיפולים שכאלו בסניף ירושלים של רשת "פרופורציה".

רגע, בדיוק – טוב ששאלתם על המחיר, כי ל'ירושלמיז' יש בשבילכם תשובה. שלום לך אילן אמויאל, מנהל סניף ירושלים של רשת "פרופורציה", שתף בבקשה את הקוראות והקוראים שלנו – למה לא נתת הנחת סלב לנתניהו ג'וניור, הרי בכל זאת – הבן של?
"אין אצלנו הנחות לאף אחד – לא לאדם מהשורה, לא לסלבס וגם לא לנתניהו. זהו זה. ככה זה. ובדקתי, הוא שילם מחיר מלא, יאיר נתניהו, 1,500 שקל עבור 10 טיפולים".

ומה עוד קורה אצלכם שם ב'פרופורציה'?
"השבוע ממש יצאנו בקמפיין גדול בכיכובה של הפרזנטורית החדשה לירון וייסמן. הקמפיין נמצא בתשדירי רשת 13 ובכל מדיה אפשרית".

אתי פרג׳ון שלום ולירון וויסמן (צילום: פרטי)

אתי פרג׳ון שלום ולירון וויסמן (צילום: פרטי)

אז אחרי שהתעצבתם (או שאולי לא) מהמחיר המלא ששילם נתניהו, נמשיך באווירה הנוגה ונבשר לכם על פרידה כואבת. טוב, נו, אולי לא פרידה אלא תקופת צינון.

שלום לך שרון ארד, העוזר האישי של סגן ראש העיר אלישע פלג, ספר נא בבקשה – מדוע אתה ככה נוטש באמצע הקדנציה?
"תירגע, אני יוצא לתקופת צינון בלבד. תיכף אשוב, כמו שאומרים. פשוט אחרי שלוש וחצי שנים בהם כיהנתי כעוזרו האישי של אלישע, החלטתי לצאת לשנת צינון ולהשלים את הלימודים האקדמאיים שלי, עד לקבלת התואר במנהל עסקים, שיווק פרסום ויח״צ. המטרה שלי, לאחר קבלת התואר, היא להתמודד במכרזים על תפקידים בכירים ומשמעותיים בעירייה. אני סמוך ובטוח שאשוב חדור מטרה ונחוש להמשיך ולפעול למען ירושלים".

שרון ארד (צילום: פרטי)

שרון ארד (צילום: פרטי)

אתה לא יכול לעזוב בלי לספר איזו רכילות צהבהבה על הבוס?
"אני מודה לו מעומק ליבי, על כך שהאמין בי מהרגע הראשון שנפגשנו בסלון ביתו, ושבכלל סבל אותי לאורך כל התקופה הזו. אני מקווה שהצלחתי, ולו במעט, לסייע לו בפעילותו הרבה למען ירושלים ותושביה, ומודה שהעבודה לצדו היתה מאתגרת ומעצימה. האיש הוא פשוט אנציקלופדיה מהלכת, עתיר ניסיון, בולדוזר, שרואה את טובת העיר ואנשיה, לפני הכל. אה, כן. ואני מנצל את המעמד גם לבקש סליחה שהייתי לפעמים נודניק וחפרתי בלי סוף לעובדי העירייה במחלקות השונות. הכול היה כדי לסייע לפניות הציבור הרבות בהן טיפלתי".


ואם אתם מתלבטים האם להשתתף השנה במחוזיאדה, אולי האייטם הבא יעזור לכם להחליט – כי נראה שהשנה הולכת להיות באילת אחלה מסיבה. אז על מה מדובר? ראשית, תגידו מזל טוב מוקדם לאלעד עמדי ולהלל פרקש – מאושיות חיי הלילה של ירושלים – שחוגגים יחדיו ב-19.5 את יום הולדתם. ואיך זה קשור לאילת? אז נספר ונגלה שהשניים החליטו שאת יום חגם המיוחד הם יעבירו עוד אלפי ירושלמים וירושלמיות – משתתפי המחוזיאדה באילת, שנופלת השנה על תאריך יום ההולדת שלהם, וכמובן שהם יעשו זאת במסיבה הכי ירושלמית באילת – בסלינה.

 

אלעד עמדי והלל פרקש (צילום: ארנון הצלם)

אלעד עמדי והלל פרקש (צילום: ארנון הצלם)


בגיל 3 הוא בילה צמוד-צמוד עם המטפלת שלו ("אני קורא לה אמא עד היום"). בגיל 14 הוא התחיל לצאת לקולנוע "אדיסון". בגיל 16 הוא הגיע ל"טאברן של טוני", מקום בילוי שזכור לו לנצח, כמו גם ל"הכובען המטורף", ובגיל 21 הוא גילה את "הסטארדאסט", עוד מקום שיזכור כנראה לצמיתות – ועכשיו, בגיל 46, עם שלושה פאבים שהוא הבעלים הגאה שלהם – "התקליט", "הקסטה" ו"הוידאו" – לאבי גולדברגר מתחשק, ככה סתם ולבקשת 'ירושלמיז' לפרגן לקולגות ולתת המלצות היכן כדאי לבלות בירושלים.

כן, אבי גולדברגר – תן לנו את המועדפים שלך?
"המקום הראשון הוא 'בארוד' – מסעדה יוצאת דופן בחצר פיינגולד. כבר 30 שנה שהבעלים דניאלה לרר מצליחה ליצור מקום תרבותי, עם תפריט מפתיע; השני, 'צד אחר' – כבני נוער בילינו בחנויות תקליטים. פיקדילי, בלנס, בית התקליט וכאלו – נחמד שגם היום, בשנת 2022, יש עדיין חנויות כאלו בירושלים. שווה לקפוץ לרחוב שמאי בשביל זה; המקום השלישי והאחרון הוא 'קפה בסתת' – מקום מקסים במרכז העיר, בית קפה קטנטן, עם אג'נדה ליברלית ותחושה של אירופה".

אבי גולדברגר (צילום: פרטי)

אבי גולדברגר (צילום: פרטי)


'ירושלמיז' אוהב פעולות גיבוש, בטח כאלה ירושלמיות שהנושא המדובר בהן הוא, איך לא, ירושלים. גיבוש שכזה, וגם קצת התאווררות אחרי העבודה הקשה, עשה יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ לצוות שלו, וכפי שמיד תראו – יש לו חתיכת צוות. הלוקיישן הנבחר – ביר באזר בשוק מחנה יהודה, ואיך היה אתם יכולים לראות כאן בתמונה המחויכת. ולגבי הצוות, אלה שמות (לפי סדר הישיבה מימין כאן בתמונה): הלל מליח – תכנון ובנייה, מתן שמאי – צוות שכונות, אבי דובלין ונפתלי העצני – צוות תקשורת, מיכל סופר – תכנון ובנייה, ברקוביץ עצמו, תמיר שנייד – דובר, דביר קפלן – ראש הלשכה, נועה אליצור – צוות דיור, וענת איג – פיתוח כלכלי.

טים ברקוביץ בביר בזאר (צילום: פרטי)

טים ברקוביץ בביר בזאר (צילום: פרטי)

 

 

זה הזמן לגלות לכם שעם כל הכבוד למסעדן הירושלמי שי עזרא, בעלי "עזרא גריל בשרים" בתלפיות, מי שנחשבת לכוכבת האמיתית במשפחתו היא דווקא האחות הצעירה ממנו ב-6 שנים, הילה כהן צדק, עורכת הדין במשרד "קמחי פלד שילה כהן ושות'".

נו, בהתחשב במשפט המסוקר שהיא מנהלת בהצלחה רבה בימים אלה בפן האזרחי להשבת כספי ההורים בפרשה המכונה "גן הזוועות", בה ארבע סייעות בגן ילדים נאשמות בהתעללות ותקיפת פעוטות, זה הגיוני שדווקא היא הנסיכה והכוכבת.

שלום לך עו"ד הילה כהן צדק, 'ירושלמיז' גילה שדווקא את היא הכוכבת הגדולה של משפחת עזרא.
"אח שלי היקר הוא מודל לחיקוי עבורי. הוא לימד אותי מהי עבודה קשה, התמדה ולכוון גבוה כמה שאפשר. מעבר לכל אלו, שי לימד אותי מהי נתינה ומהי קבלת האחר, שזה בעיניי יותר חשוב מהכל, והערכים שהוא הנחיל לי, מובילים אותי בדרך שאני הולכת ובזכותו הצלחתי להגשים את החלום שלי".

הילה כהן צדק (צילום: פרטי)

הילה כהן צדק (צילום: פרטי)


נאמר מייד: החיוכים חזרו לבית וגן, ושחקני בית"ר ירושלים כבר יודעים שחיוכים החושפים שיניים לבנות בוהקות הם הדבר הבא. טוב, לא באמת. אבל ברור שאם הם הצליחו להישאר בליגה אחרי המצב הקשה שבו הם היו כל העונה, עכשיו באמת צריך הלבנה בשיניים לכמה שחקנים חייכנים. על מי אנחנו מדברים? על ג'וסואה מחייאס, ריצ'מונד בואצ'י (וגם מקס גרצ'קין), שנכנסו למרפאת השיניים "אקספר" לטיפולי הלבנת שיניים בהנהלת אסתי און, ויצאו משם כשרואים להם את הלבן בעיניים, סליחה, בשיניים. שבת שלום.

ריצ'מונד בואצ'י.וג'וסואה מחייאס (צילום: אורית זרגרי השיננית)

ריצ'מונד בואצ'י.וג'וסואה מחייאס (צילום: אורית זרגרי השיננית)


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר