אריאלה רג'ואן, ימית יואלי-אלה ואלישע פלג (למעלה משמאל עם כיוון השעון), יונתן כהן, דור חוג'ה ובת הזוג, אריה ונחום ויסמן, אברהם לוי, גלעד המזוקן ואדיר שוורץ, זכאי חוג'ה (צילומים: פרטי, יאיר גלזר, שירה ביליג, פיגל)
אריאלה רג'ואן, ימית יואלי-אלה ואלישע פלג (למעלה משמאל עם כיוון השעון), יונתן כהן, דור חוג'ה ובת הזוג, אריה ונחום ויסמן, אברהם לוי, גלעד המזוקן ואדיר שוורץ, זכאי חוג'ה (צילומים: פרטי, יאיר גלזר, שירה ביליג, פיגל)

מחמם את הלב: היוזמה להעלאת הביטחון האישי של צוותי הרפואה בירושלים

וגם - המנהל המיתולוגי של בית"ר ירושלים מסביר איך ניתן להציל את הקבוצה. 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 23.6.22 12:21

הביטחון העצמי אצל צוותי הרפואה הוא נושא כאוב וידוע, האלימות כנגד גורמי הרפואה הוא מעשה נתעב שיש להוקיע וכמובן למגר, ועד שמערכת אכיפת החוק תיכנס לעובי הקורה – קבלו יוזמה מבורכת שמגיעה, מכאן, מעיר הקודש: יונתן כהן, בעלי הסטודיו לנשים 'JOHNYFIT' בתלפיות, החליט להעניק לנשות (ולאנשי) הרפואה הירושלמיות קורס הגנה עצמית חינם אין כסף, זאת על רקע אירועי האלימות הקשים שהתרחשו באחרונה כנגד צוותי הרפואה בעיר ומחוצה לה.

שאפו ענק יונתן כהן, 'ירושלמיז' מבין שנמאס לך מהאלימות נגד גורמי הרפואה, ומבחינתך הגיעה העת לעשות מעשה, ואתה גם המדריך?
"נכון. בעקבות ריבוי מקרי תקיפות צוותי הרפואה, החלטנו בסטודיו 'JOHNYFIT' שגורמי הרפואה שירצו, יוכלו להגיע אלינו בשבוע הבא ולעבור קורס הגנה עצמית ללא תשלום. כולנו חייבים לצוותי הרפואה היקרים, שעושים לילות כימים למען בריאותנו חרף תנאים קשים ומורכבים. החלטנו לעשות מעשה אקטיבי שימנע אלימות כנגד המלאכים בלבן. אני מבטיח לכל הרופאים, הרופאות וצוותי הרפואה שאחרי שהם יגיעו אלינו ויעברו הדרכה מקצועית, הם יצאו עם ביטחון רב וכלים להתמודדות באם יותקפו. נמאס כבר מההתנהגות המזוויעה נגדם, ואנו נמנע אותה ונעשה זאת עם לב גדול וכמובן ללא תשלום״.


יונתן כהן (צילום: יאיר גלזר)

יונתן כהן (צילום: יאיר גלזר)


שלום הדר אלבוים, דוברת 'המרכז הרפואי הדסה' – אם שר הבריאות לא דואג לכם, בא יונתן כהן ועושה את העבודה, לא?
"מדובר ביוזמה אדיבה ומחממת לב ואין ספק כי מי שמתאמנים בתורת הגנה עצמית מוסיפים לעצמם בטחון רב. אנו נבחן אותה לעומקה ונבדוק באם הצוותים אכן יבחרו להגיע לאימון. יחד עם זאת נדגיש כי הדרך לטפל בבעיית האלימות נגד הצוותים הרפואיים היא בהרתעה על ידי גורמי האכיפה והענישה, וכמובן בחינוך לטווח הארוך".

@@@

המסע של 'ירושלמיז' בעקבות עתידה הלוט בערפל של בית"ר ירושלים נמשך. ומי הפעם על הקו? קבלו את המנהל המיתולוגי של הצהובים, אברם לוי, שאנחנו שמחים לבשר שהתאושש לאחר תקופה בריאותית קשה שעבר בשנה האחרונה, "תודה לאל, אני מרגיש היום הרבה-הרבה יותר טוב", לדבריו.

אז מה אתה אומר אברם, האם בית"ר ירושלים מתפרקת?
"בית"ר לא הולכת לשום מקום. בסופו של דבר, אני בטוח שהכול יבוא על מקומו בשלום. תגיד לי, מה זה מתפרקת? ילכו לפירוק, ישחקו בשנה הבאה 9 נקודות פחות, ולאט לאט יעלו על הגל הנכון. יהיה בסדר, אל תדאג".


אברם לוי (צילום: פרטי)

אברם לוי (צילום: פרטי)


מה צריך לעשות כדי להציל את הקבוצה?
"דבר ראשון לבטל את החובות, כמו שהיה לפני 20 שנה. לעשות אותו דבר. ללכת לפירוק ולהתחיל לשחק עם 9 נקודות מינוס, כי אנחנו, גם עם 9 נקודות מינוס, יכולים להתגבר על המכשולים ולהישאר בליגה. אני מקווה שבסופו של דבר בית"ר תצליח לצאת מהמשבר, כי זו קבוצת פאר, זו הקבוצה של המדינה, ואי אפשר לפרק קבוצה כזו".

דווקא נראה שאפשר – אולי לסיום תגיד כמה מילים על משה חוגג ואלי אוחנה – שהם היו האחראים בשנים האחרונות?
"בקשר לחוגג – אני חושב שהוא עשה את כל הטעויות האפשריות. בקשר לאוחנה, הוא היה שכיר, נציג של הבעלים, ואין לי מה להגיד עליו".

@@@

נישאר עוד רגע עם בית"ר ירושלים ועם הבלם דור חוג'ה, שפתח את השבוע בביקור בחנות של רשת האופנה ״פיגל״ בירושלים והתחדש בקולקציה שתשרת אותו בעונת האירועים הקרובה, שהספתח שלה התקיים ביום רביעי הקרוב, עם חתונה של הקשר לירן רוטמן, שאמנם עזב את בית"ר ירושלים אבל נשאר חבר.

דוד חוג'ה ובת הזוכ (צילום: פיגל)

דוד חוג'ה ובת הזוכ (צילום: פיגל)

@@@

כעת ניפרד מבית"ר ירושלים אבל נישאר בתחום הספורט – עם אירוע סיום השנה של קבוצת הכדורסל הפועל לב ירושלים, שהתקיים בחוות הנוער הציוני. הגיעו לברך: סגן ראש העיר, מחזיק תיק הספורט במועצת העירייה אלישע פלג, שהחלים מקורונה וקפץ להגיד כמה מילים. את פלג ליוותה מחזיקת תיק תרבות בעירייה ימית יואלי אלה, שלא רצתה שינהג אחרי המחלה וסיפקה שירות הסעות.


אלישע פלג (מימין לשמאל), ימית יואלי אלה, אריאלה רג'ואן, הלל פרקש ונטע אבוגוב (צילום: שירה ביליג)

אלישע פלג (מימין לשמאל), ימית יואלי אלה, אריאלה רג'ואן, הלל פרקש ונטע אבוגוב (צילום: שירה ביליג)


אחרי שסיפר על ההרגשה הלא נעימה תחת הנגיף המציק, הבטיח פלג ליו"ר האדומות נטע אבוגוב, כי יעשה הכול על מנת לקדם את הספורט הנשי ואת כדורסל הנשים בירושלים. מה עוד? אה, כן, ברור: אבוגוב, באותו השוונג, זרקה הפוך כדורסל מצד אחד של המגרש אל הצד השני, וקלעה, ממש כמו באנ.בי.איי. "במקרה הצלחתי", היא אמרה אחר כך, וזכתה למחיאות כפיים סוערות.

@@@

עוד חבר מועצה שנמצא איתנו השבוע הוא אדיר שוורץ, שנתפס חוגג בהופעות יום הסטודנט של האוניברסיטה העברית לצידו של אושיית הרשת הירושלמית גלעד המזוקן. מה מסתבר? השניים העבירו את כל התואר הראשון ביחד, וגם היום הם מתחזקים חברות קרובה, כמו שאתם רואים בתמונה.

אדיר שוורץ וגלעד המזוקן (צילום: פרטי)

אדיר שוורץ וגלעד המזוקן (צילום: פרטי)

@@@

בזמן האחרון, עורך דין קובי מצא, המשנה למנהל הכללי במשרד המשפטים, שהוא ירושלמי גאה עם גינונים של דיפלומט ישראלי מצוין, זוכה לשובל ארוך של מחמאות מכל מי שרק רואה אותו. מה זה בזמן האחרון אתם תוהים? מאז שחזר מכנס באו"ם לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, שבו עמד בראש המשלחת בכחול לבן.


קובי מצא (צילום: פרטי)

קובי מצא (צילום: פרטי)


עורך דין מצא, איך היה?
"הספורט הפראלימפי הנו ההוכחה הניצחת כי השמיים הם הגבול וכי כולנו שווים, והייתי נרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל בכנס באו"ם לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות".

 

@@@

חבורה של חיילים הלומי תעסוקה מבצעית (בוקר, צהריים, ערב ולילה אם תהיתם), או בקיצור פלוגה ב' בגדוד 9218 שבדרום הר חברון, שולחת באמצעות 'ירושלמיז' אבראוו גדול לשף הירושלמי זכאי חוג'ה, שהגיע אליהם ביום ראשון האחרון עם כל צוות ה'ג'קו סטריט', כדי לפנק אותם במטעמים מיוחדים ישירות מתפריט המסעדה, שנבחרה רק לאחרונה למסעדה הכשרה הטובה בארץ. עוד קודקוד מסעדנות שהצטרף לחגיגה היה חזי צדקיהו ממסעדת צדקיהו שפינק את החיילים בשתייה כיד המלך. שאפו.

זכאי חוג'ה (צילום: פרטי)

זכאי חוג'ה (צילום: פרטי)

@@@

אז איזו הפתעות מכינים האחים אריה ונחום ויסמן, מלכי הרהיטים ויקירי ירושלים, ל-550 נבחרים ונבחרות, בהם 60 אורחים מ-14 מדינות אשר נמנים על מיטב היצרנים בעולם, אשר הוזמנו לחגיגות ה-90 ליסוד קבוצת ויסמן, שיערכו בחודש יולי? בוא נשמע.


אריה ונחום ויסמן (צילום: פרטי)

אריה ונחום ויסמן (צילום: פרטי)


כן אריה ויסמן, מה תוכל לגלות?
"כל מה שאוכל לומר הוא, שהיינו בסיור עם כל הספקים של האירוע, וזאת כיאה ליקים שאנחנו, שעוברים על כול פרט ופרט לאחד האירועים היפים שיהיו בארץ. ותשמע, כמעט אין בארץ חברות שיכולות לחגוג 90 שנה, משנת 1932".

@@@

לפינאלה, ומבלי להישמע דרמטי יותר מדי, 'ירושלמיז' רוצה לספר לכם שהמנעולן גל חיון אשכרה מדווח שלקראת הקיץ יש היערכות מיוחדת בקרב אנשי החברה הגבוהה בירושלים, שחוששים מגל פריצות בזמן חופשת הקיץ, ושכמה מהם הזמינו אותו בשבוע האחרון כדי להחליף להם את כל המנעולים בבית. "אני עובד עם אנשי החברה הגבוהה בירושלים כבר שנים רבות", הוא מספר, "ובבהלה כזו מצידם לא נתקלתי כבר תקופה ארוכה. הם כולם בברנז'ה מאוימים ומפחדים מהכנופיה הזו של הפורצים שפועלת כשהעשירים יוצאים לחופשה בחודשי הקיץ. אני כמובן לא יכול לחשוף מי הם הלקוחות שלי מטעמים מובנים".


גל חיון (צילום: פרטי)

גל חיון (צילום: פרטי)


כן, מובן, כאילו לא אבל נוותר – אבל איך הכי מומלץ להם להתגונן מפני הפריצות האלו אתה כן מוכן לחשוף?
"כן, זה אפשרי. ישנם מותגים של מנעולים וכספות שמיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, על מנת למנוע פריצות באחרית מלאה".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר