מרכז העיר (צילום: אורן בן-חקון)
מרכז העיר (צילום: אורן בן-חקון)

חול המועד בירושלים: מערך התחבורה הציבורית מתוגבר

במהלך ימי חול המועד סוכות בירושלים תתוגבר תדירות הרכבות הקלות עבור אלפי התיירים שצפויים לבקר בעיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 15.10.19 08:13

החל מהיום, שלישי, 15.10, חול המועד סוכות, יתוגבר מערך התחבורה הציבורית בירושלים. בעיריית ירושלים צופים כי במהלך ימי החג יפקדו את העיר אלפי תיירים ומבקרים מדי יום.

מחברת סיטיפס נמסר ל"כל העיר" כי "תדירות הרכבות תותאם, יתוגבר צוות השירות ויוקמו סוכות בתחנות מרכזיות של הרכבת הקלה. כחלק מההיערכות הותאמה תדירות הרכבות לשעות הביקושים בימי החגים, מערך השירות והבקרה יסייע לנוסעים ולמבקרים אף יותר מהרגיל וסוכות יוקמו לשימוש הציבור הרחב".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו כן, "במהלך ימי חול המועד סוכות, יסייע מערך השירות והבקרה של סיטיפס לציבור הנוסעים והמבקרים אף יותר מהרגיל, מציינים בסיטיפס, "ובקרים של הרכבת הקלה יוצבו בסמוך למכונות רכישת הכרטיסים בתחנות המרכזיות במטרה לסייע לציבור הנוסעים והמבקרים בפעולת הרכישה ככל שיידרש ולזרז את ההליך".

בסיטיפס ממליצים לרכוש מראש כרטיסי נסיעה הלוך וחזור ומזכירים כי את כרטיסי הנסיעה יש לתקף במכשירים המיועדים לכך, עם הכניסה לרכבת.

גם השנה תקים סיטיפס סוכות גדולות ומרווחות בתחנות המרכזיות לשימוש הציבור הרחב.

במהלך ימי חול המועד תותאם תדירות הרכבות הקלות לביקושים בימים אלה, כך שהחל מהשעה 09:00 ועד השעה 20:00, תעמוד תדירות הרכבות על שש דקות.


הרכבת הקלה בחג (צילום: נועם מושקוביץ)

הרכבת הקלה בחג (צילום: נועם מושקוביץ)


מנכ"ל סיטיפס ירון רביד מסר: "אנו שמחים להיערך גם השנה לקראת המוני המבקרים הצפויים להגיע לירושלים במהלך חגי תשרי. תושבי ירושלים והמבקרים בעיר מוזמנים לטייל ברחבי הבירה בנוחות ובקלות ולפקוד את הסוכות שאנו מציבים בסמוך לתחנות מרכזיות של הרכבת הקלה. בשם עובדי הרכבת הקלה אני מאחל לציבור הנוסעים ולכלל תושבי ירושלים חג שמח ונסיעה טובה".

כמו כן, גם אגד תתגבר את הקווים ותפעיל קווים מיוחדים לבאים לעיר העתיקה במי חול המועד. בנוסף, יוקצו קווים ישירים לכותל משכונות רמת שלמה, רמות, נוה יעקב, הר נוף, גבעת שאול ובית וגן.

בנוסף, עבור אלפי המשפחות שמטיילות בטבע במהלך החג, מדגישים בכבאות והצלה להימנע מהדלקת אש – שמרו על הטבע ועל החיים; החורף המבורך הביא עמו עשבייה רבה – בתום הקיץ העשבייה היבשה ומזג אוויר המאופיין ברוחות מהווים פוטנציאל לשריפות ענק; הדלקת מנגל תעשה אך ורק במקומות המותרים לכך והרחק מחומרים דליקים; הדלקת מנגל בחיק הטבע תעשה אך ורק בכלי המיועד לכך. יש לוודא כיבוי מוחלט של האש טרם עזיבת המקום.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר