נזילות באולם הרשמי בבית הנשיא (צילומים מארק ניימן וקובי גדעון / לע"מ)
נזילות באולם הרשמי בבית הנשיא (צילומים מארק ניימן וקובי גדעון / לע"מ)

גם בית הנשיא לא חסין מסערת הסופ"ש: נזקים נגרמו לאולם קבלת הפנים

האולם נסגר לטובת שיפוץ בהול לאחר שאותרו בו נזילות ונזקים משמעותיים מסופת סוף השבוע האחרון. בסוף החודש עתיד האולם לארח ארוחת ערב בהשתתפות עשרות מנהיגים מרחבי העולם

פורסם בתאריך: 6.1.20 17:09

נזקי סופת סוף השבוע, כך מסתבר, לא פסחו גם על מעונו הרשמי של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. אולם קבלת הפנים הרשמי ייסגר באופן בהול לשיפוץ, זאת לאחר שאותו בו נזקים משמעותיים מהגשמים הרבים שירדו בסוף השבוע, נזקים אשר מאיימים על שלמות יצירות האמנות שעל התקרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בבית הנשיא, יש לציין, נערכים לקראת התכנסות פורום השואה הבינלאומי החמישי שיתקיים ב-23.1.2020 בבית הנשיא, במסגרתו יתארחו במשכן מלכים, נשיאים וראשי ממשלות רבים. בבית הנשיא יפעלו לתיקון הנזקים והנזילות עד לקיום האירוע, זאת במינימום השבתה נדרשת של הכניסות והביקורים באולם.



בבית הנשיא מציינים כי לפני כארבע שנים בוצעה בגג האולם עבודה מקיפה לאחר שנים של נזילות חוזרות ונשנות. "בסוף השבוע האחרון", נמסר מבית הנשיא, "שבו הנזילות – והן מאיימות לפגוע ביצירות האומנות שעל התקרה. תקרת האולם צוירה על ידי נפתלי בזם ז״ל ושמה ״ושבו בנים לגבולם״ (ירמיהו ל"א, ט"ז). השטח הכולל של התקרה המצוירת הוא 250 מ"ר, המחולקים ל-63 לוחות שמידתם 160X160 ס"מ. הנושא הכללי של יצירות האמנות שבתקרת האולם במשכן הנשיא הוא פרשנותו האישית של בזם ז״ל להגירה ולהתיישבות בארץ ישראל. העבודה מכילה סמלים חזותיים ששימשו אותו בכל עבודותיו. התקרה מחולקת למשבצות התוחמות את הלוחות וחלקו הגדול של הציור מוקדש לתקומת העם היהודי".



כאמור, ב-23.1 יארח בית הנשיא את ארוחת הערב החגיגית של התכנסות פורום השואה הבינלאומי. מדובר באירוע היסטורי, שיתקיים תחת הכותרת "זוכרים את השואה, נלחמים באנטישמות". אל האירוע עתידים להגיע בהזמנת הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, עשרות מנהיגים מהשורה הראשונה בעולם: מלכים, נשיאים וראשי ממשלות. בין המוזמנים שאישרו את הגעתם לאירוע: ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה; עמנואל מקרון, נשיא צרפת; וכן נשיאי גרמניה, אוסטריה ואיטליה, וכן ראשי מדינות, מלכים ומנהיגים רבים נוספים מרחבי העולם.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר