חניון הכורכר בגן הפעמון (צילום: דוברות העירייה)
חניון הכורכר בגן הפעמון (צילום: דוברות העירייה)

בסמוך למתחם התחנה: חניון הכורכר בגן הפעמון יוכשר ויהיה חינמי לתושבי העיר

יקל על מצוקת החניה? עיריית ירושלים תכשיר בשטח הכורכר הסמוך לגן הפעמון כ-200 מקומות חניה. תושבי ירושלים יהנו מחניה ללא תשלום. הצפי לפתיחת החניון - יולי 2020

פורסם בתאריך: 2.2.20 08:11

במהלך חודש מרץ תחל עיריית ירושלים בביצוע עבודות להכשרת שטח הכורכר הסמוך לגן הפעמון לחניון עירוני שבו 200 מקומות חניה. ל"כל העיר" נודע כי החניה בחניון החדש תהיה בחינם לתושבי ירושלים.

כידוע, בסמוך לגן הפעמון ישנם שני שטחים אשר משמשים לחניה. האחד בצמוד לתחנת הדלק, שבו מדובר על חניה בתשלום (מקומות החניה מסומנים בכחול-לבן) והשני, משמאל לגן הפעמון, שטח כורכר שבו חונים מדי יום מאות רכבים. שטח הכורכר הוא זה שיוכשר כעת ויהפוך לחניון שבו כ-200 מקומות חניה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עלות הקמת החניון נאמדת בכ-3.5 מיליון שקלים והעבודות, כאמור, יחלו במהלך חודש מרץ. בעיריית ירושלים מציינים כי הקמת החניון תתבצע בשני שלבים, וזאת על מנת להמשיך ולאפשר חניה במקום ולא ליצור מצוקת חניה לבאי האזור, שמאכלס אתרי תרבות פנאי רבים כגון גן הפעמון, מתחם התחנה, הסינמטק, תיאטרון החאן, משכנות שאננים ועוד. משך הביצוע, כך נמסר, יעמוד על כארבעה חודשים.

יש לציין כי היוזמה להכשרת החניון והפכיתו לחינמי עבור תושבי ירושלים היא של מחזיק תיק החניה, עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים), וזאת כחלק מתוכנית כוללת שהוא מקדם למציאת פתרונות חניה ברחבי העיר. בעיריית ירושלים חשבו תחילה שהחניה בחניון החדש בגן הפעמון תהיה בתשלום מוזל עבור תושבי ירושלים, אך חביליו דחף להפיכתו לחינמי לגמרי וראש העיר משה ליאון קיבל את בקשתו.



ראש העיר ליאון מוסר כי "במסגרת שיפור השירות לתושב אנו מקדמים גם מספר חניונים ללא תשלום ברחבי העיר. גם חניון גן הפעמון יהיה חינם לירושלמים. העירייה משקיעה משאבים רבים לטובת התושב וצרכיו בכל עת וכך תמשיך בשנים הבאות".

חביליו מוסיף ומציין כי "במסגרת קידום התוכנית שלי למציאת פתרונות החניה בשכונות, אני שמח לראות כי גם ראש העיר שם דגש על הנושא ובאופן מיוחד אישר חניה חינם במקום לירושלמים. אמשיך לקדם בשנים הקרובות פתרונות חניה לטובת תושבי ירושלים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חבורה של שקרניקים

    זה כבר חינם. תעשו חניה עם פחות מקומות ועוד חודשיים תצביעו לכלול הא?

    מתי תהיה חניה אמיתית בעיר הזו?

  2. סנופי

    ״חניה חינם״ שעולה לירושלמים 3.5 מיליון ₪, מעניין. וזה עוד לפני הפקקים שהחניות חינם האלו גורמות להם ותוקעות גם את התחבורה הציבורית (הדי טובה) שיש שם. מצטרף גם לשעה חניה חינם שעולה לנו הון, בהפסד הכנסות, בפקקים ובזיהום אויר.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך העיתון והכתב מפרסמים את הידיעה הזו בלי שום קמצוץ של ביקורת. לפחות תלמדו קצת את הנושא ותגידו שזה מנוגד לכל מה שהערים המתקדמות בעולם עושות. תגידו שזה יגרום לעוד פקקים, עוד תקיעה של התחבורה הציבורית, עוד זיהום אוויר, עוד תלות ברכב פרטי שמביאה להרס עוד ועוד שטחים פתוחים. אין כזה דבר חניה חינם ופה זה רשום בריש גלי, "חניה חינם" שתעלה לכולנו 3.5 מיליון ש"ח מיידית ובעקיפין עוד הרבה.
    כך מפיצים בורות.

  4. גד

    כל חניה כזו רק מגדילה היסמכות על רכב פרטי במקום על תחב"ץ. גם אין וודאות שזו קרקע ציבורית ולא פרטית.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר